LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Na 5 jaar €35,000 schuldig

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Mehmetk
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2019 23:09

Na 5 jaar €35,000 schuldig

Ongelezen bericht door Mehmetk »

Ik ben al 17 jaar Zzp’er, eigenaar van een woonwinkel. Na 5 jaar komt Hoorne B.V, dus hoofd eigenaren van het pand met een bedrag van €35.000,- dat ik hen verschuldig ben. Volgens de eerste rechtzaak was er een telaat betaling van de bedrijfs huur, deze is afgeslagen. 2e ging het om de energiekosten. Ik heb gedurende 17 jaar incl. Servicekosten betaald, nou blijkt na zoveel jaar dat in de servicekosten geen electra kosten bij zaten. Ik heb altijd voor de algemene gebruik betaald, 8m2.
Advocaat meneer [.. ] is berucht met dit soort praktijken om vies werk te klaren, en allerlij leugens op tafel te brengen.
Dit doet hij allemaal voor een nieuw bouwproject die omgeving centrum Zaandam zal komen. Deze mensen zijn bezig om mij hier weg te krijgen. Begin fase werd dit project verteld en ook eens dat ik het pand zou moeten verlaten, ik wilde graag verder met waar ik bezig ben, mits er een goede aanbod zou komen. Dit was niet van pas, ik moest mijn pand verlaten van 1000m2 voor een totaal bedrag van €10.000. Ik heb nog een contract staan van 4 jaar, in 4 jaar tijd maak ik meer omzet dan de aanbod die ik van hun kreeg, waarop mijn antwoord ‘NEE’ was. Terwijl ik
Mijn bod neer lag op tafel werd ik afgewezen. Na alle gebeuren is er gesjoemeld met papier en werden dingen doorgekrast en op mij afgeschoven buiten mijn weten, zoals; - voorwaardes die wij zwart op wit op papier hadden staan, is dit met een pen doorgekrast door vastgoed beheerder Hoorne B.V of tewel een ander truck van advocaat meneer [.. ] , En op mij afgeschoven. - Electra rapporten in ‘Word’ programma’s verwerken ipv orginele uitraai van electra cijfers