LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Na 5 jaar €35,000 schuldig

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Mehmetk
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2019 23:09

Na 5 jaar €35,000 schuldig

Ongelezen bericht door Mehmetk »

Ik ben al 17 jaar Zzp’er, eigenaar van een woonwinkel. Na 5 jaar komt Hoorne B.V, dus hoofd eigenaren van het pand met een bedrag van €35.000,- dat ik hen verschuldig ben. Volgens de eerste rechtzaak was er een telaat betaling van de bedrijfs huur, deze is afgeslagen. 2e ging het om de energiekosten. Ik heb gedurende 17 jaar incl. Servicekosten betaald, nou blijkt na zoveel jaar dat in de servicekosten geen electra kosten bij zaten. Ik heb altijd voor de algemene gebruik betaald, 8m2.
Advocaat meneer [.. ] is berucht met dit soort praktijken om vies werk te klaren, en allerlij leugens op tafel te brengen.
Dit doet hij allemaal voor een nieuw bouwproject die omgeving centrum Zaandam zal komen. Deze mensen zijn bezig om mij hier weg te krijgen. Begin fase werd dit project verteld en ook eens dat ik het pand zou moeten verlaten, ik wilde graag verder met waar ik bezig ben, mits er een goede aanbod zou komen. Dit was niet van pas, ik moest mijn pand verlaten van 1000m2 voor een totaal bedrag van €10.000. Ik heb nog een contract staan van 4 jaar, in 4 jaar tijd maak ik meer omzet dan de aanbod die ik van hun kreeg, waarop mijn antwoord ‘NEE’ was. Terwijl ik
Mijn bod neer lag op tafel werd ik afgewezen. Na alle gebeuren is er gesjoemeld met papier en werden dingen doorgekrast en op mij afgeschoven buiten mijn weten, zoals; - voorwaardes die wij zwart op wit op papier hadden staan, is dit met een pen doorgekrast door vastgoed beheerder Hoorne B.V of tewel een ander truck van advocaat meneer [.. ] , En op mij afgeschoven. - Electra rapporten in ‘Word’ programma’s verwerken ipv orginele uitraai van electra cijfers
- Een Electra monteur ( eigenaar electra install bedrijf) vanuit hun naar de winkel sturen om de opmetingen te doen, waaruit blijkt dat de aangepaste electra verbruik die de vasgoedbedrijf heeft neergelgd niet klopt, de electra monteur verteld ons dat de som van vastgoed bedrijf Hoorne niet klopt en een te hoge som hebben uitgebracht, en dat de vastgoed bedrijf dit uit eigen verzinsel heeft toegpast.
- De eigenaar van de installatie bedrijf is niet eens met de eerste rapport. Op jaar basis maken wij al bedrijf, niet meer als €1500,- aan electrakosten. Waardoor de berekening van de vastgoed bedrijf nog niet klopt.
Zij vergissen zich in kleine gebruikers en grote gebruikers, die verschil willen deze mensen niet zien. Als dit verbruik thuis werd gedaan, zou de som kloppen. De verbruik van electra in een bedrijf is anders dan thuis.
De rechter heeft deze mensen gelijk gesteld, gebasseerd op wat!? Vandaag ontving ik de incasso voor de deur, om binnen 2 dagen dit bedrag over te maken. Rechtzaak noem ik dit niet, zeer geshockt over de vonnis.
Onbegrijpelijk! En alles draait om het weg pesten van een eigenaar die 17 jaar beneden in de kelder zijn brood verdient.
Laatst gewijzigd door Radar op 27 feb 2019 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator

Moneyman
Berichten: 30040
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Na 5 jaar €35,000 schuldig

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als je zo overtuigd bent van je gelijk, ga je toch in hoger beroep? Heb je zelf geprocedeerd, of door middel van een jurist/ advocaat?

Vergeet niet dat recht iets anders is dan je eigen rechtvaardigheidsgevoel. Uit je betoog blijkt wel dat je niet heel objectief bent. Je hebt verweer gevoerd, dat is beoordeeld, maar blijkbaar heb je je verweer verdenkingen niet kunnen bewijzen.

16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Na 5 jaar €35,000 schuldig

Ongelezen bericht door 16again »

Hoeveel "jaargangen" van die electra rekening waren al verjaard?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Na 5 jaar €35,000 schuldig

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Volgens mij heb je een heel goede advocaat nodig. Die vind je niet via dit forum.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Na 5 jaar €35,000 schuldig

Ongelezen bericht door kokka »

Theotrucker schreef:
26 feb 2019 17:32
Volgens mij heb je een heel goede advocaat nodig. Die vind je niet via dit forum.
Ja en alfatrion dan?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Na 5 jaar €35,000 schuldig

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Denk je werkelijk dat je een rechtszaak kunt winnen met een opsomming van wetten?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Na 5 jaar €35,000 schuldig

Ongelezen bericht door berndv »

Mehmetk schreef:
26 feb 2019 00:32
Na alle gebeuren is er gesjoemeld met papier en werden dingen doorgekrast en op mij afgeschoven buiten mijn weten
Ik mag toch aannemen dat u toch ook de contracten heeft gekregen, dus dan kunnen zij doorkrassen wat ze willen, u heeft toch het origineel?

Gesloten