LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nogmaals factuur innen

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Zuidlimburg2020
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jul 2020 17:11

Re: Nogmaals factuur innen

Ongelezen bericht door Zuidlimburg2020 »

In al die jaren is er geen contact geweest. Het was ook betaald.. Nadat het bedrijf is overgenomen is er actie ondernomen om het bedrag alsnog te vorderen.. volgens hun administratie is die niet betaald.. zoals mijn gevoel al was ben ik blij te lezen dat jullie er grotendeels over eens zijn dat het onmogelijk is voor hun dit bedrag nogmaals te vorderen.. ik heb geen kwitantie meer maar dat lijkt mij logisch na 6 jaar. Een leer om grote aankopen altijd per pin te betalen!!!

Zuidlimburg2020
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jul 2020 17:11

Re: Nogmaals factuur innen

Ongelezen bericht door Zuidlimburg2020 »

In al die jaren is er geen contact geweest. Het was ook betaald.. Nadat het bedrijf is overgenomen is er actie ondernomen om het bedrag alsnog te vorderen.. volgens hun administratie is die niet betaald.. zoals mijn gevoel al was ben ik blij te lezen dat jullie er grotendeels over eens zijn dat het onmogelijk is voor hun dit bedrag nogmaals te vorderen.. ik heb geen kwitantie meer maar dat lijkt mij logisch na 6 jaar. Een leer om grote aankopen altijd per pin te betalen!!!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Nogmaals factuur innen

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Na telefoontje met incasso firma moeten die vragen of ze na meer dan 2 jaren nog wel door moeten gaan....

Als ze een rechtszaak beginnen, alle post bewaren en lezen en 1x was voldoende.
Het kan deze nieuwe eigenaar alleen veel geld kosten aan rechtszaak die ze verliezen wegens verjaren...
En Zwart gemaakt worden in jou regio als ze weten hoe deze banden verkoper nu is.

Moneyman
Berichten: 30025
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nogmaals factuur innen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zuidlimburg2020 schreef:
02 aug 2020 13:54
In al die jaren is er geen contact geweest. Het was ook betaald.. Nadat het bedrijf is overgenomen is er actie ondernomen om het bedrag alsnog te vorderen.. volgens hun administratie is die niet betaald.. zoals mijn gevoel al was ben ik blij te lezen dat jullie er grotendeels over eens zijn dat het onmogelijk is voor hun dit bedrag nogmaals te vorderen.. ik heb geen kwitantie meer maar dat lijkt mij logisch na 6 jaar. Een leer om grote aankopen altijd per pin te betalen!!!
Dan is het simpel: zoals al eerder aangegeven door Alfatrion geef je gewoon aan dat je hebt betaald en dat je dat vanwege de ingetreden verjaring niet meer zult bewijzen.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Nogmaals factuur innen

Ongelezen bericht door omega19 »

Lees de eerdere berichten door, misschien dat je dan een beter oordeel kunt geven.
Is niet erg hoor, maar niet alles is een spijker :)

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nogmaals factuur innen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@pmega

Bent u de nieuwe trol?

Moneyman
Berichten: 30025
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nogmaals factuur innen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ook hier: als je iets bij wilt dragen, doe dat dan gewoon op een manier die iets toevoegt. Je bent nogal fan van je eigen spijkertje, maar zegt feitelijk niets.

Gesloten