LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oddie bv en keyincasso

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
chelsea.chelsje
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2017 21:51
Contacteer:

Oddie bv en keyincasso

Ongelezen bericht door chelsea.chelsje »

Ik heb dringend jullie advies nodig !
Ik heb vandaag een brief binnen gekregen van keyincasso.

Deze brief staat niet op mijn naam. Maar ze vragen wel van me of ik 139 euro wil betalen binnen 5 dagen. Zo niet dan worden er verdere stappen ondernemen.

Nu zag ik hier laatst hetzelfde voorbij komen. Maar de brief van dat topic is bijna precies hetzelfde als deze die ik heb binnen gekregen. Alleen de naam en factuur is afwijkend. Het bedrag is precies hetzelfde.

Wat moet ik hier nu mee ? Ik ken diegene niet maar staat wel op mijn huis adres.

Met vriendelijke groet.

Statler
Berichten: 103
Lid geworden op: 18 jul 2017 21:01

Re: Oddie bv en keyincasso

Ongelezen bericht door Statler »

Niet op je naam dan retour sturen met mededeling ( verhuist ), pas zorgen gaan maken als het op jouw naam staat.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Oddie bv en keyincasso

Ongelezen bericht door Brahms »

chelsea.chelsje schreef:Deze brief staat niet op mijn naam. Maar ze vragen wel van me of ik 139 euro wil betalen
Brief staat niet op jou naam, dus ze kunnen je ook niets vragen. Dus als je even goed nadenkt klopt je zin niet :D
Staat er nog wel in wat de Euro 139,00 voor is of hebben ze dat voor het gemak ook maar niet vermeld.

JvandeW
Berichten: 760
Lid geworden op: 21 jun 2017 10:47

Re: Oddie bv en keyincasso

Ongelezen bericht door JvandeW »

Al zou de brief wel op naam staan, zouden ze je nog niets kunnen maken. Oddie BV en Keyincasso is van dezelfde Turk die door dreigen met het incassobureau, onwetende mensen geld afhandig probeert te maken. Om dat geld af te kunnen dwingen, zal hij met zijn incassobureau je voor de rechter moeten slepen en geen rechter gaat hem gelijk geven.

Kun je gewoon negeren dus.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Oddie bv en keyincasso

Ongelezen bericht door CB »

chelsea.chelsje schreef:Ik heb dringend jullie advies nodig !
Ik heb vandaag een brief binnen gekregen van keyincasso.

Deze brief staat niet op mijn naam. Maar ze vragen wel van me of ik 139 euro wil betalen binnen 5 dagen. Zo niet dan worden er verdere stappen ondernemen.

Nu zag ik hier laatst hetzelfde voorbij komen. Maar de brief van dat topic is bijna precies hetzelfde als deze die ik heb binnen gekregen. Alleen de naam en factuur is afwijkend. Het bedrag is precies hetzelfde.

Wat moet ik hier nu mee ? Ik ken diegene niet maar staat wel op mijn huis adres.

Met vriendelijke groet.
Gewoon retour sturen met de mededeling, geadresseerde onbekend op dit adres.

Gesloten