LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onjuiste afschrijving via pay pal

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
snof
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2018 17:21

onjuiste afschrijving via pay pal

Ongelezen bericht door snof »

Hallo,

ik was zojuist in mijn ING app de "kijk vooruit" optie aan het bekijken. Dit laat zien wanneer er geld wordt afgeschreven. Toen viel me op dat er op 18 mei geld wordt afgeschreven via een betaling aan pay pal. Ik kon me niet herinneren dat ik iets had betaald via pay pal. Toen zag ik dat 28 mei hetzelfde bedrag van 21,45,- wordt afgescreven en 7 juni weer. Ik heb het bankrekening nummer opgezocht en kwam meteen op allerlei fraude meldingen uit en waarschuwingen. Ik zag ook op mijn pay pal account dat ik een tijdje geleden een bestelling had geplaatst voor 21,45. Ik denk dat het daar mis is gegaan ookal heb ik er nauwelijks verstand van. Nu is mijn vraag; wat moet ik doen? Wachten tot het bedrag van mijn betaalrekening is afgeschreven voor dat ik een mail stuur aan pay pal? Of eerst de ING inlichten?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: onjuiste afschrijving via pay pal

Ongelezen bericht door sylvesterb »

snof schreef:Hallo,

ik was zojuist in mijn ING app de "kijk vooruit" optie aan het bekijken. Dit laat zien wanneer er geld wordt afgeschreven. Toen viel me op dat er op 18 mei geld wordt afgeschreven via een betaling aan pay pal. Ik kon me niet herinneren dat ik iets had betaald via pay pal. Toen zag ik dat 28 mei hetzelfde bedrag van 21,45,- wordt afgescreven en 7 juni weer. Ik heb het bankrekening nummer opgezocht en kwam meteen op allerlei fraude meldingen uit en waarschuwingen. Ik zag ook op mijn pay pal account dat ik een tijdje geleden een bestelling had geplaatst voor 21,45. Ik denk dat het daar mis is gegaan ookal heb ik er nauwelijks verstand van. Nu is mijn vraag; wat moet ik doen? Wachten tot het bedrag van mijn betaalrekening is afgeschreven voor dat ik een mail stuur aan pay pal? Of eerst de ING inlichten?
Wat heeft de ING hier mee te maken? U heeft een overeenkomst met Paypal ze hebben het geld nog niet afgeschreven dus start een geschil daar of kijk in uw account wat voor bestelling het betreft.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: onjuiste afschrijving via pay pal

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bent u een abonnement aangegaan via Paypal?

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: onjuiste afschrijving via pay pal

Ongelezen bericht door vroem »

hoe is die bestelling van 21,45 destijds precies betaald? via paypal? en is dat toen ook daadwerkelijk al afgeschreven??

ikweethettoch
Berichten: 86
Lid geworden op: 24 apr 2018 18:20

Re: onjuiste afschrijving via pay pal

Ongelezen bericht door ikweethettoch »

De juiste stappen zijn, om kontakt met PayPal te zoeken en daar die vragen stelt, die je hier geplaatst hebt.

Ik had al lang aan het belletje getrokken, om de juiste situatie van PayPal te horen.

Deze medewerkers geven graag uitleg!

Gesloten