Onterechte kosten abonnement Linda tijdschrift

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Wilhelmin
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2022 12:39

Onterechte kosten abonnement Linda tijdschrift

Ongelezen bericht door Wilhelmin »

Jongstleden 23 juli heb ik een abonnement genomen op het tijdschrift Linda, namelijk het volgende: LINDA.alles á €85,- (nu kost het €95,-). Dit heb ik gelijk betaald via IDeal.
Nu heb ik tot drie keer toe een aanmaning gehad voor een bedrag van €66,20.
Er wordt gedreigd met extra kosten en het stopzetten van het toezenden van het tijdschrift.
Ik heb tot drie keer toe contact opgenomen met de klantenservice.
Ze zien inderdaad dat het volledige abonnementsgeld is betaald.
Dus zeggen ze dat ze het zullen doorzetten naar de financiële afdeling en dat het zeker in orde komt.
Tot nu toe is er nog niets gebeurd.
Ik heb wel een mail met daarin een belofte van een terugkoppeling van de financiële afdeling als het ze gelukt is om de onterechte incasso te verwijderen, maar ook hiervan hoor ik tot nu toe niets!
Kan iemand tips geven?
Op deze manier wordt je geclassificeerd als wanbetaler, terwijl alle kosten netjes voldaan zijn.

Een abonnement op de Linda sluit je af voor de ontspanning, ik heb gekozen voor de Linda omdat het zo'n pittig blad is.
De klantenservice is dat echter niet!

riddert
Berichten: 2126
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Onterechte kosten abonnement Linda tijdschrift

Ongelezen bericht door riddert »

U heeft een mail ontvangen met daarin de belofte dat het in orde komt. Kan best iets langer duren dan gewenst, ivm vakantie tijd. Ik zou het even afwachten. Het speelt nog maar kort.

Seinhuis
Berichten: 2370
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Onterechte kosten abonnement Linda tijdschrift

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik kan uw mails niet zien, maar als belooft is dat u de rekening niet hoeft te betalen dan houdt niet niet stand bij de incassobureau of de rechter.

Ga vanuit dat het goed komt. Als de vertrouwen weg is, neem dan contact op met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl.

Namasthe
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2021 16:34

Re: Onterechte kosten abonnement Linda tijdschrift

Ongelezen bericht door Namasthe »

Ga er maar van uit dat je hier bovenop moet blijven zitten. Ik heb zoiets dergelijks met NewSkool media en ben al sinds eind mei bezig. Beloven van alles, maar er gebeurd niets. Ze hebben mail gestuurd, nooit ontvangen. Ze reageren niet op mailtjes. Als je belt beloven ze het op te lossen en noem maar op. Helaas gebeurd er niets. Wil je een tijdschrift koop losse exemplaren want het is een zooitje bij dit soort bedrijven.

Plaats reactie