LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Verry,

aan wie is de holding verkocht dan?
Als je dat doorgeeft kunnen de heksenjagers zich daar op storten.

agnesm
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 nov 2011 17:46

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door agnesm »

Bij de Kamer van Koophandel is het zeer eenvoudig om een lijst op te vragen met alle bedrijven die net nieuw gestart zijn. Geloof dat je daar 3 cent per adres voor betaalt. Iedereen die betaalt, kan dit opvragen.

Je betaalt dus ten eerste geld aan de KvK omdat je bedrijf daar ingeschreven staat en vervolgens verdienen ze nog eens aan jouw adres door het te verkopen voor allerlei mailingdoeleinden.

Je kunt dit soort spooknota's wel melden bij allerlei instanties, maar eigenlijk is de grote boosdoener hier de Kamer van Koophandel, in mijn ogen.

MAXIEM

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door MAXIEM »

verry

Wat ik uit jouw verhaal begrijp, is dat die bedrijfsnaam vroeger op jouw naam gestaan heeft en dat je nu lastig gevallen wordt door ondernemers die op naam van Fruturka Holding BV (nu dus een aquisitiebedrijf) bedrieglijke rekeningen krijgen. Vervolgens wordt jij daar dan over gebeld en dan is de chaos rond.

Vraag: klopt mijn interpretatie?

Maxiem.

marion54
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 nov 2009 16:24

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door marion54 »

Dat bedoel ik nou is meneer Verry boos omdat er een zgn. heksenjacht op hem wordt geopend, maar als je m wilt helpen daar vanaf te komen geeft ie geen thuis.
Ik bedoel laat hij dan zeggen aan wie hij zijn bedrijfsnaam aan heeft verkocht
zodat wij ook verder kunnen, maar ik vraag me nu af of hij er toch niet iets mee temaken heeft

verry
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jan 2012 21:59

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door verry »

MAXIEM schreef:verry

Wat ik uit jouw verhaal begrijp, is dat die bedrijfsnaam vroeger op jouw naam gestaan heeft en dat je nu lastig gevallen wordt door ondernemers die op naam van Fruturka Holding BV (nu dus een aquisitiebedrijf) bedrieglijke rekeningen krijgen. Vervolgens wordt jij daar dan over gebeld en dan is de chaos rond.

Vraag: klopt mijn interpretatie?

Maxiem.


ja we worden al wat slimmer, je interpetatie klopt helemaal!

verry
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jan 2012 21:59

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door verry »

marion54 schreef:Dat bedoel ik nou is meneer Verry boos omdat er een zgn. heksenjacht op hem wordt geopend, maar als je m wilt helpen daar vanaf te komen geeft ie geen thuis.
Ik bedoel laat hij dan zeggen aan wie hij zijn bedrijfsnaam aan heeft verkocht
zodat wij ook verder kunnen, maar ik vraag me nu af of hij er toch niet iets mee temaken heeft


Wat bedoel je nou eigenlijk, je komt net om de hoek kijken en je valt zo uit de lucht er middenin met woorden die eigenlijk een conclusie zou moeten zijn van een lange dialoog tussen jou en mij, hetgeen niet is gebeurd, weet je hetzelf nog wel wat je bedoelt?? en dan zeggen dat je mij wilt helpen, hoe wil jij mij helpen?, je wilt je zelf helpen jahh, mijn verhaal was heel duidelijk en dan ga je het nog steeds in twijfel trekken.

Laat ik het wat simpeler voor jou maken en dit vertellen, misschien begrijp jij het dan wel!!!:

In hemelsnaam....fruturka bv staat op WWW onder verschillende adressen in verschillende steden, waarbij wel het adres is vermeld maar geenenkele tel.nrs. :shock: :roll:

Enige waar het tel.nr. wel is vermeld, dat is bij mij, bij de oorspronkelijke legale, schone en oprecht opgerichte BV, de inmiddels verouderde en niet correcte gegevens van 2009, begin 2010!!

Denk nou s na: als IK met zoiets bezig zou zijn, zou ik dan mijn prive telefoonnummer dan uberhaubt vermelden?????? :idea: Volgens mij weet je het antwoord al.

Opeens ben ik nu bezig om mijzelf voor iets te verdedigen dat veroorzaakt is door anderen en waar ik al boos over was, denk je nu echt dat ik wil helpen?? ik heb paar dagen terug aan 1 mevrouwtje tel.nr. van de notaris gegeven en haar verzocht om het resultaat hier te plaatsen en terug te koppelen aan mij. nou dat zie ik ook hier niet verschijnen. Terwijl ze het toegezegd had. Daarnaast heb ik aangeboden aan mensen om emailadressen te geven zodat ik dan het uittreksel kan mailen, volgens mij betekent dat al hulp :roll:

Als het maar geen principe kwestie wordt, want dan win je het toch niet van mij. En begin niet met manipuleren door zulke uitspraken te doen 'dat ik er toch misschien wat mee te maken heb', want daarmee krijg je niets voorelkaar...je verkracht en ontkracht alleen maar de moeite die iemand anders neemt om het enigzins uit te leggen, wees blij dat ik het uitleg, anders gingen je dagen anders voorbij en kon je helemaal niet verder, als ik het zo zie.

En.....NOGMAALS voor jou: TROS RADAR heeft mijn mailtje met het bewijs, KVK uittreksel met de nieuwe eigenaar gekregen!! Dus vraag maar aan hun.

Eigenlijk wilde ik geeneens moeite doen en reageren op onnozelen zoals jij, want eenmaal uitleggen leek mij voldoende. Hoe kan je nog suggereren dat ik er iets mee te maken heb?? Maar natuurlijk...je krijgt geen genoegdoening zolang je je eigen fouten NIET hebt gecorrigeerd. En dat wil je doen door een schuldige te vinden, en die zal jij vinden toch?? koste wat het kost...nou dat noem ik dus een heksenjacht! en daar waren de mensen in het ver veleden erg goed in.

Get a live!

Kijken of er nog iemand komt met fantastische uitspraken.

VOOR ALLEN: jullie zijn al met TROS RADAR bezig over dit onderwerp, dus VRAAG aan hen, zij hebben nu de juiste informatie. Vraag bevestiging en uitleg. EN laat MIJ erbuiten!!

Ik zie het wel op tv als die mensen worden geconfronteerd. En dat zal ik niet zijn.
Laatst gewijzigd door verry op 12 jan 2012 22:26, 2 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door MAXIEM »

verry

Sukses toegewenst.

Maxiem.

verry
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jan 2012 21:59

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door verry »

MAXIEM schreef:verry

Sukses toegewenst.

Maxiem.

Dankje wel :(

marion54
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 nov 2009 16:24

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door marion54 »

[quote][/quote]
Als het maar geen principe kwestie wordt, want dan win je het toch niet van mij. En begin niet met manipuleren door zulke uitspraken te doen 'dat ik er toch misschien wat mee te maken heb', want daarmee krijg je niets voorelkaar...je verkracht en ontkracht alleen maar de moeite die iemand anders neemt om het enigzins uit te leggen, wees blij dat ik het uitleg, anders gingen je dagen anders voorbij en kon je helemaal niet verder, als ik het zo zie.

En.....NOGMAALS voor jou: TROS RADAR heeft mijn mailtje met het bewijs, KVK uittreksel met de nieuwe eigenaar gekregen!! Dus vraag maar aan hun.

Eigenlijk wilde ik geeneens moeite doen en reageren op onnozelen zoals jij, want eenmaal uitleggen leek mij voldoende. Hoe kan je nog suggereren dat ik er iets mee te maken heb?? Maar natuurlijk...je krijgt geen genoegdoening zolang je je eigen fouten NIET hebt gecorrigeerd. En dat wil je doen door een schuldige te vinden, en die zal jij vinden toch?? koste wat het kost...nou dat noem ik dus een heksenjacht! en daar waren de mensen in het ver veleden erg goed in.

Get a live!

Kijken of er nog iemand komt met fantastische uitspraken.

@verry
Ik ben al vanaf het begin in deze discussie bezig met deze SPOOKNOTA's
Nou hier is dan nog even een fantastische uitspraak, je had je er niet mee hoeven te bemoeien en voor zo ver ik heb begrepen ( tja ik ga natuurlijk nog niet zolang mee) hebben de schrijvers hier niet betaald, misschien heb jij t niet goed gelezen.

En waarom niet hier openlijk op het forum het adres geven aan wie je het hebt verkocht. Wij hebben toch ook niet Tros Radar ingelicht we maken alleen gebruik van het forum om mede ondernemers te waarschuwen. Of ben je daar ook niet voor om een ander te behoeden voor een hoop ellende, je vind schijnbaar je eigen ellende het ergste.

Daarbij ben ik je erkentelijk dat je uitleg hebt gegeven, en vroeg daarom alleen om openheid van zaken, dat JIJ verlost wordt van wat JIJ een HEKSENJACHT noemt.

Je kunt natuurlijk ook je telefoonnr. wijzigen wordt je ook niet meer gebeld hiervoor.

En voor de goede orde ik heb een leven! (heerlijk)
Eveline

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door Guardian72 »

verry schreef:
En.....NOGMAALS voor jou: TROS RADAR heeft mijn mailtje met het bewijs, KVK uittreksel met de nieuwe eigenaar gekregen!! Dus vraag maar aan hun.
Dit is een bewering. Maar omdat je de vraag (wie heeft het gekocht) kennelijk niet kan of wil beantwoorden - ga ik toch mijn bedenkingen hebben..


Enjoying the good life (albeit somewhat paranoid),

Groet.

Ryu
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2012 00:24

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door Ryu »

Beste mensen,

Ik heb ook een spooknota ontvangen van Nederlandse bedrijven register. Hij heeft zijn incasso bureau al offline gehaald. Ik heb kunnen vinden....over Centric.

De eigenaar die dit verstuurd heet Fadime Mutlu in Beverwijk. Hij woont op de Pelikaanhof 120 1945 RV Beverwijk.

Zijn telefoon nummer +310627861751.


------------------------------------------Bron
DOMAIN: CENTRIC-INCASSO.COM

RSP: Metaregistrar
URL: http://www.mijndomein.nl/

owner-contact: P-FGM499
owner-organization: Centric Incassobureau
owner-fname: Fadime
owner-lname: Mutlu
owner-street: Pelikaanhof 120
owner-city: Beverwijk
owner-zip: 1945 RV
owner-country: NL
owner-phone: +310627861751
owner-email:

admin-contact: P-FGM499
admin-organization: Centric Incassobureau
admin-fname: Fadime
admin-lname: Mutlu
admin-street: Pelikaanhof 120
admin-city: Beverwijk
admin-zip: 1945 RV
admin-country: NL
admin-phone: +310627861751
admin-email:

tech-contact: P-HBM165
tech-organization: Metaregistrar.nl
tech-title: Mr.
tech-fname: Hostmaster
tech-lname: Metaregistrar
tech-street: Jaagpad 20
tech-city: Gouda
tech-zip: 2802 AZ
tech-country: NL
tech-phone: +31 848338137
tech-fax: +31 877845100
tech-email:

billing-contact: P-HBM165
billing-organization: Metaregistrar.nl
billing-title: Mr.
billing-fname: Hostmaster
billing-lname: Metaregistrar
billing-street: Jaagpad 20
billing-city: Gouda
billing-zip: 2802 AZ
billing-country: NL
billing-phone: +31 848338137
billing-fax: +31 877845100
billing-email:

nameserver: ns1.metaregistrar.nl
nameserver: ns2.metaregistrar.nl

Voor de ondernemers die hebben betaald... Hopelijk hebben jullie hier iets meer aan.

Mvg,

Ryu

Ryu
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2012 00:24

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door Ryu »

Over Nederlandsebedrijvenregister.nl


Internationale Domeinregistratie Nederland
Kabelweg 48
1014BB AMSTERDAM
Netherlands

Kan een vals adres zijn.

5592002 is een ING rekening. Mocht u het geld hebben overgemaakt, dien een klacht in bij ING bank of zeg tegen ING dat het geld verkeerd is overgemaakt en vraag om een terug boeking.

Ryu

marion54
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 nov 2009 16:24

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door marion54 »

Beste Ryu,

Diegene die jij hebt gevonden zegt op 5 december 2011 op dit forum ook niets met de spooknota's te meken te hebben.

Vind het alleen gek dat deze personen er zelf niets aan ondernemen om niet meer hiermee lastig gevallen te worden.

Als mij zoiets zou overkomen zou ik alles ondernemen om hier van gezuiverd te worden.

Het is jammer dat de ING geen medewerking geeft.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door electomonteur »

mensen
oplossing is o.a ga als de bliksem naar de KvK en meld dat je jou gegevens niet meer beschikbaar stelt en je direct een opgaaf wilt hebben van wie jou gegevens heeft ontvangen de KvK dient deze gegevens ook te bewaren aan gezien hun de gegevens ter beschikking stellen

gezien de huidige spam wetgeving mag er zonder toestemming niet meer worden gemaild of worden gebeld
dus alleen per post is nog toegestaan
alleen vraag ik me af of jij niet uitdrukkelijk toestemming moet geven aan de KvK als een bepaald bedrijf jou gegevens opgevraagd
of het bedrijf in een bepaalde branche werkzaam is dat je het daar tegen kan beveiligen of blokkeren

MAXIEM

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Ik denk dat het nodig zal zijn, meerdere ondernemers gezamenlijk een klacht indienen bij de Nationale Ombudsman (mits de KvK daaronder valt) en bij het College Bescherming Persoonsgegevens.

Maxiem.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door Jolijn »

http://www.nationaleombudsman.nl/overhe ... -nationale

Een lijst van overheidsinstanties waarover de Nationale Ombudsman klachten behandelt.

MAXIEM

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

De Nationale Ombudsman behandelt dus klachten over de KvK.

Maxiem.

Ghosthunter
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2012 20:52

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door Ghosthunter »

De KVK verstrekt de naw en zegt dat ze van de rechter niet mag checken of geleverd wordt aan malafide bedrijven.
Je betaalt dus als ondernemer een bijdrage aan KVK voor bescherming van je bedrijf en zij vangen NGO's geld voor het verkwanselen van je naw.
Mijn stelling is dat als alle ondernemers hun bijdrage niet meer betalen, het KVK failliet gaat en heeft ook de regering haar zin.

earthand
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2012 20:53

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door earthand »

ja , ik was zo dom om de rekening te betalen , 279,65 , had hem al 2 weken thuis liggen en dacht snel betalen anders ben ik over de 14 dagen heen. was net 7 jan begonnen als zzper... leuke binnenkomer
en ja 2 dagen later keek ik op internet en zag alle verhalen
ik heb meteen 2 emails gestuurd naar [email protected] ja geen reactie
ben ook meteen naar ing geweest...vertelde tegen de direkteur dat deze
praktijk al bij hun gemeld was ...kon hij niks op zeggen ..heb toen wel afgesproken met hem om een klacht in te dienen bij hoofdkantoor te Leeuwarden en deze praktijk te melden
geld terug storten was onmogelijk zei ie
dus het geld ben ik kwijt
heb ook de kvk in sittard hierover gebeld
zouden het in het teamoverleg bespreken

gr jan

MAXIEM

Re: Spooknota Nederlandse Bedrijven Register / Centric Incasso

Ongelezen bericht door MAXIEM »

jan

Jammer. Door schade en schande wordt ook een zzper wijs. Er is geen mogelijkheid om het geld terug te krijgen van dit ******** bedrijf. Let verder goed op, want ze gaan het zeker nog eens proberen. Waarschijnlijk onder een andere naam en ook hun netwerk met andere namen weten je nu te vinden. Ze zien je vanaf nu als een zwakke broeder en zullen hun listen extra (vaak) gaan inzetten.

Maxiem.

Gesloten