LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stalking door IncassoPartners voor onterechte vordering

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Stalking door IncassoPartners voor onterechte vordering

Ongelezen bericht door Moneyman »

ElleFlowers schreef:
06 jan 2020 04:22
Het kan zijn dat je wel de kosten moet betalen gezien je wel besteld hebt maar geen activiteit hebt ondernomen om het af te halen.
Volgens mij lees jij een andere post dan ik. Ik lees nergens dat hij besteld heeft, en evenmin dat hij niet afgehaald heeft.

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: Stalking door IncassoPartners voor onterechte vordering

Ongelezen bericht door Kolibrie »

Wat voor onzin/onbegrijpelijk antwoord geeft Wish dan?
Lijkt me als u bewijs hebt dat het pakket echt weer terug is bij Wish, Wish een duidelijk antwoord kan geven.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Stalking door IncassoPartners voor onterechte vordering

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

U heeft bewijs van terugsturen. Is de zending online te volgen met een PostNL-code die begint met de letters CC ?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Stalking door IncassoPartners voor onterechte vordering

Ongelezen bericht door moederslink »

davikita schreef:
30 okt 2019 11:10
Eind vorig jaar Jas besteld bij Wish, jas 2 weken voor verwachtte leverdatum blijkbaar al door postnl aangeboden maar ik was niet thuis en pakket is naar postkantoor gegaan. Hier heeft het 2 weken gelegen en is retour China gegaan. (...)
Wel besteld dus _ aangeboden___maar niet thuis en weer retour gegaan na 2 weken :
Lag er geen afhaalbriefje in uw brievenbus?
Doet er verder ook niet toe , het is aantoonbaar retour gegaan , dus afwachten ....het is nu een half jaar geleden dus het zal zo.n vaart niet ( meer ) lopen.
ben.heylen schreef:
04 jan 2020 11:45
Zit ook met een probleem met een pakketje van Wish klopte niet heb het mee terug gestuurd naar afz. Maar nu willen ze dat ik toch 120 euro moet betalen heb bewijzen van tersturen en nergens voor hoeven te tekenen. Klop dit ben heylen
Het pakketje klopte niet....had u wél besteld maar de inhoud klopte niet? Wát klopte er niet?
In ieder geval: u heeft bewijs van het terugsturen, dus ik zou me maar geen zorgen maken.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Stalking door IncassoPartners voor onterechte vordering

Ongelezen bericht door tttlocke »

Moneyman schreef:
06 jan 2020 09:18
ElleFlowers schreef:
06 jan 2020 04:22
Het kan zijn dat je wel de kosten moet betalen gezien je wel besteld hebt maar geen activiteit hebt ondernomen om het af te halen.
Volgens mij lees jij een andere post dan ik. Ik lees nergens dat hij besteld heeft, en evenmin dat hij niet afgehaald heeft.
Het zou kunnen zijn dat ElleFlowers reageert op de OP, niet op de recent geplaatste reactie met soortgelijke ervaring.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Stalking door IncassoPartners voor onterechte vordering

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ik nu een 3e klacht over deze firma ga toe voegen weet niemand het meer,
gewoon een nieuwe hier plaatsen en nooit op oude gelijke doorgaan met jou probleem.

1e te vroeg en nooit ontvangen, 2e zelf terug gestuurd, en dat in 1 Topic, dan krijg je deze warboel.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Stalking door IncassoPartners voor onterechte vordering

Ongelezen bericht door Moneyman »

tttlocke schreef:
06 jan 2020 16:46
Moneyman schreef:
06 jan 2020 09:18
ElleFlowers schreef:
06 jan 2020 04:22
Het kan zijn dat je wel de kosten moet betalen gezien je wel besteld hebt maar geen activiteit hebt ondernomen om het af te halen.
Volgens mij lees jij een andere post dan ik. Ik lees nergens dat hij besteld heeft, en evenmin dat hij niet afgehaald heeft.
Het zou kunnen zijn dat ElleFlowers reageert op de OP, niet op de recent geplaatste reactie met soortgelijke ervaring.
Dat zou dan niet zo handig zijn :wink:

Gesloten