LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] startbetaling Vesting Finance

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
rotterdammert
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2019 16:21

startbetaling Vesting Finance

Ongelezen bericht door rotterdammert »

heb een betalingsregeling lopen bij Vesting Finance, verder geen probleem betaal netjes maandelijks mijn afgesproken termijn bedrag. Krijg ik een schrijven dat ik het verschuldigde bedrag door Vesting Finance nog niet is ontvangen.(wat nog openstaat) binnen vijf dagen moet ik een startbetaling doen van 35 euro, na ontvangst, kan ik restant van de vordering in termijnen betalen.

Is dit iets nieuws, wordt deze startbetaling van de vordering afgeschreven?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: startbetaling Vesting Finance

Ongelezen bericht door berndv »

als ik uw verhaal zo lees staat u in goed contact met Vesting Finance. Ik zou u adviseren om de telefoon ter hand te nemen en deze vraag die u hier heeft uitgetypt, letterijk zo te vragen bij Vesting Finance.

Moneyman
Berichten: 30003
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: startbetaling Vesting Finance

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het klinkt alsof er óf iets fout gegaan is bij je lopende betalingsregeling (even checken of alles goed is voldaan), óf er is een nieuwe vordering binnen gekomen.

Inderdaad gewoon even bellen.

Klachtenteam VF
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 okt 2019 08:57

Re: startbetaling Vesting Finance

Ongelezen bericht door Klachtenteam VF »

Beste heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw bericht op dit forum van 1 oktober 2019 vragen wij u contact met ons Klachtenteam op te nemen op telefoonnummer 088-6555140 of via [email protected]. Wij kunnen dan voor u uitzoeken wat er in uw dossier is gebeurd en waarom u de door u genoemde brief heeft ontvangen.

Wij ontvangen uw reactie graag binnen een week na vandaag. Als wij binnen deze termijn geen reactie van u hebben ontvangen, sluiten wij het klachtenticket.

Alvast vriendelijk bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,


Klachtenteam Vesting Finance

Gesloten