LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TWG service limited

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
DianaDobbelaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2017 13:09

TWG service limited

Ongelezen bericht door DianaDobbelaar »

Goededag, ik doe het even langs deze weg.. [ongefundeerde passage verwijderd door moderatie] namelijk om het volgende.. onze zoon had zijn afschrift liggen op bureau bij pc.. tot onze schrik zien we dat er geld is afgehaald voor een 1 of andere verzekering?? 18 euro en nog wat!! Ik ga googlen naar een telefoonnummer! Tot me schrik zie ik dat onze zoon niet de enige is?? Waar geld is afgehaald! Sjonge! Hoe is dat mogelijk! Ik word alleen maar achterdochiger en moet me best doen om telnr te vinden via een omweg krijg ik dat bedrijf aan de lijn en ik vertel wat ik heb ontdekt!! Of ik ff een kopie wil maken van z'n bank pas.. nou daar begin ik niet aan! Zeg ik nog.. in ieder geval moet ik bewijzen dat me zoon dat niet heeft afgesloten maar ze krijgen van mij geen bewijs! Daar word je al genoeg voor gewaarschuwd! Ook gaan we hier aangifte doen bij politie... nu zou ik graag willen weten van de redactie of dit al eerder is behandeld?? En of er nog meer slachtoffers zijn en ze moeten daar echt werk van maken! Ondertussen hebben we alles gestoneerd terug op rekening.. wij voelen ons opgelicht! M.V.G Diana Dobbelaar
Laatst gewijzigd door Radar op 19 dec 2017 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Uw zoon sluit een verzekering af en u ziet online dat er meer mensen zijn met een verzekering? U bent niet diegene die de verzekering heeft afgesloten en op wiens naam het staat, dus ja, de maatschappij wilt natuurlijk weten dat u wel familie bent van de verzekerde.
En waar wilt u dan aangifte tegen doen? Ik denk dat het verstandiger is om een hartig woordje met uw zoon te hebben en hem uitleggen dat hij niet zomaar vanalles moet afsluiten.

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U voelt zich opgelicht? Hoezo? En wat zegt zoonlief van uw hele verhaal?

webshopeigenaar14
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

DianaDobbelaar schreef:tot onze schrik zien we dat er geld is afgehaald voor een 1 of andere verzekering?? 18 euro en nog wat!!
Dat heeft iedereen wel eens maar daar schrikken we niet van. Ik heb nog nooit een verzekering gezien die gratis is.

DianaDobbelaar schreef:Tot me schrik zie ik dat onze zoon niet de enige is?? Waar geld is afgehaald! Sjonge! Hoe is dat mogelijk! Ik word alleen maar achterdochiger
Ik denk dat de rest van Nederland het vrij normaal vind dat een bedrijf meer dan 1 klant heeft.

DianaDobbelaar schreef: en moet me best doen om telnr te vinden via een omweg krijg ik dat bedrijf aan de lijn en ik vertel wat ik heb ontdekt!!
Ik weet niet hoe u gezocht hebt, maar ik had binnen 20 seconden een telefoonnummer gevonden. TWG is een administratiekantoor voor o.a. verzekeringsmaatschappijen. Het is dus niet de verzekeringsmaatschappij zelf.

DianaDobbelaar schreef:Ook gaan we hier aangifte doen bij politie...
Van het feit dat uw zoon ergens een verzekering heeft lopen en dat deze hiervoor geld vragen? Slimme zet!
DianaDobbelaar schreef:Ondertussen hebben we alles gestoneerd terug op rekening.. wij voelen ons opgelicht! M.V.G Diana Dobbelaar
Helemaal slim!

Ik geloof geen snars van TS. De stupiditeit ligt er te dik bovenop.

Ik weet niet of het de tijd van het jaar is, maar ik krijg het gevoel dat het forum grotendeels posts bevat van mensen met een iets lager IQ dan handig is die het voor elkaar krijgen om een topic te openen, maar dit daarna gelijk vergeten en dus nooit meer terugkomen.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door Moneyman »

DianaDobbelaar schreef:Goededag, ik doe het even langs deze weg.. [ongefundeerde passage verwijderd door moderatie] namelijk om het volgende.. onze zoon had zijn afschrift liggen op bureau bij pc.. tot onze schrik zien we dat er geld is afgehaald voor een 1 of andere verzekering?? 18 euro en nog wat!! Ik ga googlen naar een telefoonnummer! Tot me schrik zie ik dat onze zoon niet de enige is?? Waar geld is afgehaald! Sjonge! Hoe is dat mogelijk! Ik word alleen maar achterdochiger en moet me best doen om telnr te vinden via een omweg krijg ik dat bedrijf aan de lijn en ik vertel wat ik heb ontdekt!! Of ik ff een kopie wil maken van z'n bank pas.. nou daar begin ik niet aan! Zeg ik nog.. in ieder geval moet ik bewijzen dat me zoon dat niet heeft afgesloten maar ze krijgen van mij geen bewijs! Daar word je al genoeg voor gewaarschuwd! Ook gaan we hier aangifte doen bij politie... nu zou ik graag willen weten van de redactie of dit al eerder is behandeld?? En of er nog meer slachtoffers zijn en ze moeten daar echt werk van maken! Ondertussen hebben we alles gestoneerd terug op rekening.. wij voelen ons opgelicht! M.V.G Diana Dobbelaar
Zomaar een vraag... wat zei je zoon eigenlijk...?

Van slooten
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2019 19:46

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door Van slooten »

Hoi hoe is het afgelopen nadat u de betalingen heeft ingetrokken en teruggevordert bij twg limeted.ik zit namelijk met het zelfde probleem.betaal iedere maand 4.20 maar weet miet waarvoor.

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Van slooten schreef:
19 jan 2019 19:53
Hoi hoe is het afgelopen nadat u de betalingen heeft ingetrokken en teruggevordert bij twg limeted.ik zit namelijk met het zelfde probleem.betaal iedere maand 4.20 maar weet miet waarvoor.
Zou u dan niet beter contact kunnen opnemen met TWG. Hier weten we ook niet wat u afgesloten hebt.

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door Lady1234 »

breien schreef:
20 jan 2019 10:22
In plaats van zich afvragen wat de redactie er van vindt, zou TS zich beter kunnen afvragen wat zoon er van vindt.
Na ruim een jaar? :lol:

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

.
Laatst gewijzigd door wilhelmima1 op 20 jan 2019 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Tjonge, ga eens kijken wat voor een soort verzekeringen er zijn afgesloten. TWG int voor Ziektekosten, Schadeverzekeringen( oa inboedel, AVP) en Inkomen. Klinkt als een AVP en schadeverzekering voor een smartphone.
En in je kind zijn papieren kijken??. ga je schamen.

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

.
Laatst gewijzigd door wilhelmima1 op 20 jan 2019 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

,
Laatst gewijzigd door wilhelmima1 op 20 jan 2019 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Sorry voor de dubbelposts iets met een hikkend systeem
Laatst gewijzigd door wilhelmima1 op 20 jan 2019 11:44, 2 keer totaal gewijzigd.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: TWG service limited

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Van slooten schreef:
19 jan 2019 19:53
Hoi hoe is het afgelopen nadat u de betalingen heeft ingetrokken en teruggevordert bij twg limeted.ik zit namelijk met het zelfde probleem.betaal iedere maand 4.20 maar weet miet waarvoor.
Topic starter heeft na het bericht nooit meer gereageerd op vragen. Ik zou je echter aanraden om te bellen met TWG en absoluut niet te storneren.

Gesloten