LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vergo collect /kinderparade

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
raktoe
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2013 14:34

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door raktoe »

Beste Selif,

Vorig jaar had ik ook een "gratis" proefpakket gedaan en moest toen ook de kosten betalen van 33 euro. Vervolgens moest je binnen een maand het strookje opsturen die onderaan de bladzijde zat.
Dat heb ik gedaan en vervolgens kreeg ik daarna toch weer een pakket dit heb ik terug gestuurd(aangetekend) en nu geven zij aan dat ik moet betalen en is zelfs bij Intrium Justia terrecht gekomen.

Inmiddels heb ik een brief ontvangen want ik had namelijk het strookje gekopieerd en de bon bewaard van mijn aangetekende stukken en Splendid geeft aan dat het voor 23-09-2012 moest en zij hebben mijn opzegging ontvangen op 30-09-2012. Om die reden moet ik alsnog 102 euro gaan betalen.
Echter ga ik dit NIET doen want ik heb A.pakket opgezegd en B. ik heb de boeken niet meer heb daarna ook nooit meer iets ontvangen.

Ik ben van plan om naar het Juridisch loket te gaan en te vragen als dit wel mag. Wellicht dat jij dit ook zou kunnen doen want ik kan mij niet voorstellen dat deze oplichters dit zo mogen doen.

Gesloten