LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vergo collect /kinderparade

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
rine
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mar 2007 10:19

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door rine »

Het is gewoon een oplichters bende bij elkaar. :twisted: Kinderparade en de incassoburo. Ik heb advies gekregen van de rechtswinkel. Ik moest een brief schrijven met bepaalde punten. Heb ik netjes gedaan, aangetekend verstuurd. Van kinderparade krijg mijn contract netjes terug met de medeling dat ik het nooit heb opgezegd. Leuk zo,n welis nietus spelletje.Verder hoor je niks van de kinderparade. Ik heb dus wel opgezegd bewijzen heb ik hier thuis liggen. En ja hoor de succesvolle incassoburo heeft mijn aangetekende brief geweigerd. Daar mee geven ze voor mij al aan dat de boel een beetje stinkt. Ik ben nu zo ver ik reageer nergens meer op laten ze me maar voor de rechter slepen. Ik zie het met volle moed tegemoet. Alle post wat nu komt van kinderparade of de incasso buro stuur ik retour afzender. hun mogen het ook, dus ik ook. Ben er helemaal klaar mee. :?

Vraagje zijn er in tussen al mensen die meer als 2 brieven hebben gekregen van de incassoburo?
reacties kun je sturen naar [email protected]

leo12
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2007 03:45

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door leo12 »

hallo mensen ik zal even kort de waarheid vertellen


heb bij de kinderparade gewerkt en de eigenaar is ed (edwin) en die van kinderfun is zijn broer en ze komen alle twee uit mill en het zijn gewoon oplichters
heb er 3 maanden gewerkt en eerste maand was alles heel netjes en daarna werd alles heel vreemd en bleek dat het gewoon oplichterij was en hij lichte zelfs het personeel op want krijg nog geld van hem en behalve dat heb ik 3 verschillende maandlonen gehad:S waar maak je zoiets mee dus als ik iemand ergens mee kan helpen reageer maar

leo12
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2007 03:45

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door leo12 »

het zijn gewoon oplichters eigenaar ed en zijn hoofdsales darius ostrowzski of hoe je het ook typt het is een oplichtersbende want heb voor ze gewerkt en me spullen gepakt toen ik erachter kwam dat het oplichterspraktijken zijn

ang
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2007 09:48

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door ang »

Hallo, hier nog een kinderparade fan. Sinds 2003 problemen met ze. Het geld werd van de rekening afgeschreven terwijl ik nog geen (proef)pakket had ontvangen. Dus incasso laten storneren. Ik wilde meteen niks meer met ze te maken hebben aangezien dit niet de afsfpraak was. Vervolgens kreeg ik een belachelijk pakket, dit meteen retourgestuurd met groene bon, zoals afgesproken. Gebeld met kinderparade om door te geven dat ik de incasso had gestorneerd, omdat ik nog geen pakket had ontvangen en dat ik na ontvangst van het pakket dit heb teruggestuurd met groene bon. Dit was helemaal correct volgens Kinderparade en alles was nu afgehandeld. Er was uitdrukkelijk gezegd dat ik geen abonnement had. Dus alles was geregeld.
Nu krijg ik anno 2007 (bijna 4 jaar laten) een brief van incassobureau Fiad dat ik 167 euro moet betalen aan kinderparade. Ik heb geen flauw idee waarom ik dat zou moeten doen. Inmiddels heb ik de derde brief van Incassobureau binnen. Nu met de dreiging dat als ik niet betaal binnen 5 dagen de binnendienstmedewerker aan de deur komt en dit nog eens 30 euro gaat kosten. Tja, en nu.......

ang
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2007 09:48

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door ang »

En Leo12 misschien dat jij iets kunt betekenen. Het begint echt de spuigaten uit te lopen. Ik heb het geld niet op de rug groeien. Het was bedoeld voor mijn zoontje. Hij is autistisch. Het is niet dat ik geen andere dingen aan mijn hoofd heb dan Kinderparade. Maar intussen wordt ik er echt helemaal gestressd van. Kunnen we hier nu echt niks tegen beginnen ?

leo12
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2007 03:45

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door leo12 »

hey helaas kan je er niks tegen beginnen alleen als je bewijzen hebt dat je betaald hebt.. of dat je de groene bon terug hebt gestuurd.. zoals ik het al zei ze naaien je..

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door Cesar »

Beste ANG,

Hoe zou jij als rechter reageren?
Geloof je nou echt dat een rechter gaat zeggen dat jij, na vier jaar, de rekening mag betalen. Dan hed Kinderparade of het Incassoburo eerder moeten reageren.
Je hebt gewoon juist gehandeld.

Ik zou verder nergens meer op reageren. Dit waait wel over.
Het enige wat dit incassoburo wil is jou bang maken en je zo gek krijgen dat je betaalt. Je mag het ook op mijn rekening storten. Dat heb ik persoonlijk liever.
Waar het hier om gaat is een onduidelijke verwerking van opdrachten en facturen welke eigenlijk zijn komen vervallen waarvan men echt wel weet hoe de vork in aan de steel zit. Na enkele jaren koopt een incassoburo deze niet afgewerkte betalingen voor een x bedrag in de hoop mensen alsnog de stuipen op het lijf te jagen waardoor deze uit angst maar toegeven.

Niet doen he!!!!!!!!!!!!!!

dubbeld
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2007 13:48

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door dubbeld »

Hey Leo12, misschien wel leuk als je je naam zou vermelden... Ik ken nog geen enkel ex personeelslid die is bedonderd.. Je zult wel juist zijn ontslagen omdat je waarschijnlijk zelf de boel probeerde te besodemieteren aan de deur. Misschien is het wel iets als je je echte naam bekend maakt dan kan ik even kijken waarom je er niet meer werkt en kan ik dat ook even vermelden op deze site. Als je dan toch zo graag namen noemt en allerlei onzin verteld is het voor de lezers wellicht wel leuk om te horen wie je bent en wat je hebt gedaan, toch?

boze moeder
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2007 11:01

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door boze moeder »

nou wij zijn er ook mee in zee gegaan nou heb er nu al spijt van :twisted: ik zat nog in de 6 dagen dat je het kon opzeggen en dat had ik ook gedaan had netjes een brief gestuurt en meteen de eerte boekjes die we kregen terug gestuurt gister 2 mei kreeg ik een telefoon van kinderfun waarom hun de boekjes terug hadden gekregen nou ik mijn verhaal gedaan dat ik netjes een brief had gestuurt in die termijn van 6 dagen omdat we er van zagen en toen we de boekjes kregen meteen retour hadden gedaan nou en hij werd me een party boos aan de teefoon hij aakte e voor leugenaar uit en hij geloofde me niet dat ik een brief had gestuurt en hij zou de incasso buro wel ff sturen zei hij ik was zo boos dat ik het gesprek maar heb beeingigt en de hoorn erop heb gegooid ijn man vandaag terug gebeld 3 mei dus en hij bleef voet bij stuk houden ik moest en zou die 23,84 betalen want ik had er voor getekend zei hij maar ik ga hier niet mee accoord ik heb een opzegging gedaan gister toen ik dit alemaa op internet las die verhalen van iedereen weet ik we dat het een oplichter is ohw ja hj zei ook dat zijn er maar een paar reactie zei hij ik heb ook hee tevreden klanten nou ik geloof er geen barst van en hij moet weten ik betaal geen rooie rot cent aan dat bedrijf die moeten gepakt worden zuklke oplichters
groetjes jose

sjoof
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2007 14:35

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door sjoof »

na hun gebeld te hebben de reactie die meneer die erover gaat is moeilijk te bereiken maar belt u terug , nog gezegt kan dat in de avonduren en dat was geenprobleem.
alsnog een brief gekregen of ik wilde bellen.
gebeld en uit laten rinkelen tot aan de ingesprekstoon kwartier later weer geprobeer en gelijk in gesprek............. gaat lekker angela maar ik reageer dus wel
groetjes

rine
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mar 2007 10:19

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door rine »

ik wil even reageren op dubbeld wat leo12 zegt is wel waar ik heb het zelf mee gemaakt. een vriendelijke telefoniste vertelde mij als ik het niks vond kon ik alles zo retour sturen. even het groene papiertje terug sturen en dan was ik van alles af. Niet dus 2 jaar later begint het gedonderd met een incassoburo. Het is toch wel duidelijk waarom ze het groene papiertje even terug laten sturen zodat de klant geen enkel bewijs meer heeft. En wat betreft de naam van leo12 wat maakt het uit of hij een andere naam gebruikt doe jij toch ook je bent gewoon een medewerker van kinderparade ja dan zou ik ook de naam DUBBELD gebruiken. DUBBELDIKKE OPLICHTERS BEDOEL JE ZEKER.
groetjes rine :)

Marieke50
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 apr 2007 23:11

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door Marieke50 »

Iemand inmiddels al een 3e brief ontvangen van Fiad incasso?

rine
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mar 2007 10:19

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door rine »

ja ik heb intussen ook de 3de brief afgelopen zaterdag ontvangen van de incassoburo. De rekening is met 0,84 euro cent vertragings rente verhoogd.
ik moet nu 170,80 betalen. ze sturen maar lekker ik betaal niks.
groetjes rine :D

dubbeld
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2007 13:48

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door dubbeld »

Dat groene papiertje kun je ook aangetekent terugsturen, heb je altijd een bewijsje tnt post.

rine
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mar 2007 10:19

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door rine »

ja dat is nu makkelijk gezegd ik heb des tijd het groene brief zo moeten terug sturen (2005). als ik het toen had geweten dat je het aangetekend moest doen was ik niooooooooooot aan begonnen.
groetjes rine

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door D1RK »

Retour afz, geadresseerde verhuist!

Met deze tekst stoppen de incasso brieven vaak, of nog beter;
Geadresseerde overleden!
Laat dit incasso en dubieuze firma dood vallen, overleden personen kunnen niet betalen, en zo kom je er het snelste zonder dure aanteken kosten vanaf!
Wel elke goedkope vorm accepteren voor aanmelden maar duur afmelden, dit mag niet, en E mail is ook genoeg, en die tip
Retour afz werkte meestal het beste.
Blijven terug sturen en met dikke stift schrijven....
Geen namen vermelden, en TNT post is dankbaar voor het extra werk!

rine
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mar 2007 10:19

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door rine »

retour afzender heb ik ook al gedaan. maar dan heeft de incassoburo een breet voor de kop dan bellen ze je gewoon op waarom je de brief weigerd. en dat heb ik hem nu wel duidelijk uitgelegd dat ik geen boodschap aan hem heb.
groetjes rine :D

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door D1RK »

@ Rine

Gewoon retour afz als telefoon bekend is werkt dus niet, maar
Retour verhuist.....
Retour geadresseerde overleden....
daar zijn ze wel vaak gevoelig voor, en met voornaam opnemen, en als zij dan vragen om mevr... wie is U en zeg dan hetzelfde, en hang op!

Sossaboy
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 nov 2006 19:04

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door Sossaboy »

We kregen hier vorige week ook zo'n verkoper aan de deur, normaal luister ik niet eens wat ze te melden hebben. Maar ja hoorde Z@ppelin en dat vind onze dochter natuurlijk helemaal geweldig. De verkoper kon het leuk vertellen maar dat was ook het enige, hij had niet eens materiaal bij zich om te laten zien uds vertelde ik hem dat ik op internet wel ff zou kijken en als ik er belang bij had hun dan wel zou bellen. Hierop zei hij dat ik dan de speciale 3 maanden aanbieding mis zou lopen, ik zei helaas en als je me echt graag wil verkopen kom je later maar weer terug. Ik heb hem niet weer terug gezien en na het in typen van kinderparade in google begrijp ik wel waarom. Mensen die er helaas wel in getrapt zijn succes met de afhandeling

rine
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mar 2007 10:19

Re: vergo collect /kinderparade

Ongelezen bericht door rine »

incasso buro Fiad heeft uitverkoop. Mijn rekening die ik volgens incassoburo fiad heb, is met 50% gezakt als we maar lang genoeg wachten wordt het helemaal niks meer betalen :lol: Hoe sirieus moet je een incassoburo nou nemen.
Groetjes Rine

Gesloten