LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] webcasso en natuals

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

webcasso en natuals

Ongelezen bericht door ageeth12 »

ik heb voor de zitting de openstaande maand betaald. en deze gasten hebben het nooit doorgegeven aan de rechter/deurwaarder. terwijl ze daar wettelijk verplicht toe zijn. en dit was een vordering van ongeveer 20 euro plus de incassokosten. nu lig ik in de clinch met hun hierover. als de rechter dit geweten had was de eis afgwezen omdat alleen de incassokosten openstonden. ik ben van plan om een klacht in te dienen bij de deurwaarder hierover. en anders stap ik naar de kbvg hierover.

wie heeft ook van deze ervaringen met hun. ik ben van plan om klachten te verzamelen en bij hun te dumpen totdat ze het opgelost hebben. andars mag trosradar het overnemen.

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: webcasso en natuals

Ongelezen bericht door Pavlova »

Dus je was al gedagvaard als ik het goed begrijp. Dan kom je er niet meer mee weg om nog de oorspronkelijke hoofdsom aan de schuldeiser te betalen om de zitting in te laten trekken.
En de rechter zal inderdaad van niets hebben geweten en heeft je bij verstek veroordeeld waarschijnlijk, want het is nog altijd aan jezelf om verweer te voeren. Als je niet komt wijst de rechter de vordering gewoon toe. En anders acht ik de kans nog klein dat je in het gelijk gesteld werd. Ik wens je dan ook veel succes met je klacht bij de KBVG, maar stel je er maar niet teveel van voor.
Overigens als je bij verstek veroordeeld bent, en je bent het niet eens met het verstekvonnis dien je in verzet te gaan. Wel binnen 4 weken nadat je bekend bent geworden met de inhoud van het vonnis.

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: webcasso en natuals

Ongelezen bericht door ageeth12 »

waar ik werk leer je deze trucjes wel. en ik ga tegen het vonnis in verzet. het wordt tijd dat soort bedriven en incassoburo's worden gestopt.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: webcasso en natuals

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

ik heb voor de zitting de openstaande maand betaald. en deze gasten hebben het nooit doorgegeven aan de rechter/deurwaarder. terwijl ze daar wettelijk verplicht toe zijn. en dit was een vordering van ongeveer 20 euro plus de incassokosten. nu lig ik in de clinch met hun hierover. als de rechter dit geweten had was de eis afgwezen omdat alleen de incassokosten openstonden. ik ben van plan om een klacht in te dienen bij de deurwaarder hierover. en anders stap ik naar de kbvg hierover.

wie heeft ook van deze ervaringen met hun. ik ben van plan om klachten te verzamelen en bij hun te dumpen totdat ze het opgelost hebben. andars mag trosradar het overnemen.
Dit is een arrogante posting zeg.

Dien maar klachten indien bij iedereen die je kunt bedenken , en als laatste mag TrosRadar het overnemen.

Enfin, je hebt gewoon niet betaald en doet op het laatste moment voor de zitting de betaling van de hoofdsom.
Als je nu echt slim was geweest was je naar de zitting gekomen met de betaalbewijzen in je hand. Dan had je een punt kunnen maken ten overstaan van de kantonrechter. Nu niet.

Meest logische uitkomst van de verzetprocedure is dat de vordering wordt verminderd met de betaalde Euro 20, en wordt vermeerderd met extra kosten voor de procedure. Fantastisch resultaat.

Die 20 euro vermindering kun je waarschijnelijk ook bereiken door gewoon met de deurwaarder te communiceren

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: webcasso en natuals

Ongelezen bericht door ageeth12 »

ik heb het vonnis al opgevraagd. daardoor weet ik dat de betaling nooit is verminderd op het bedrag. en is gewooon schandalig om voor zo'n bedrag de rechter in te schakelen. bij ons wordt het alleen maar minnelijk behandeld en nooit rechterlijk. denk je dat bijna 290 euro ga betalen voor een vordering van 20 euro. dat heb ik degene van webcasso laten weten die zogenaamd een advocaat is. ze zijn namelijk bij wet verplicht om betalingen bij client door te geven aan de rechrter. daar pakte ik hem namelijk op. de verzetsprocedure ligt van de week op de parnassusweg.

Creatura
Berichten: 208
Lid geworden op: 04 okt 2007 21:46

Re: webcasso en natuals

Ongelezen bericht door Creatura »

....en is gewooon schandalig om voor zo'n bedrag de rechter in te schakelen......
Het is ook schandalig dat wanbetalers hier hun gal komen spuwen terwijl ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun betalingen.
Betaal op tijd, dan hoef je hier ook niet te komen zeuren.

Sucses met je verzet, en ga maar vast sparen voor de extra kosten :mrgreen: :mrgreen:

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: webcasso en natuals

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Blijkbaar is dit standaard procedure voor Ageeth 12.

Dit schreef ze in 2009 :
Wie heeft voor mij een oplossing.

IJ sluit het dossier van een incassopdracht van upc. Zonder mij te informeren. Nu heb een betaling aan ij gedaan. Daarna een mailtje gestuurd om het geld meteen door te storten aan upc vanwege afsluiting. Geen reactie gehad hierop.

Ik heb meteen een mailtje gestuurd aan upc. Dat er geld een ij is overgemaakt en of hun contact met een hun willen nemen om het geld door te storten aan hun. Ook van hun uit geen reactie.

JohnClaywalker
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2013 17:45

Re: webcasso en natuals

Ongelezen bericht door JohnClaywalker »

Beste mede"natuals" lotgenoten,

En nu krijg ik dan een incasso via een deurwaarder van nl: van den bergh&partners ,hebben in opdracht van webcasso (eisende party Direct Pay services) oftewel natuals een zgn openstaande vordering.

Ik heb nooit iets gekregen van natuals ik ken die organisatie niet eens.laat staan webcasso of direct payservices.
het schijnt dat deze organisatie niks geleerd heeft. ze zoeken het maar uit, ik betaal niks.
Ze komen maar.

mvg,

John Claywalker

Gesloten