LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werkwijze 50Liefde en CBincasso

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Werkwijze 50Liefde en CBincasso

Ongelezen bericht door Radar »

Sira schreef:
17 okt 2018 16:52
@ frans-swart
Haal je emailadres weg!!! Straks stroomt je emailbox over van allerlei datingsites uit Holland, Polen etc. etc.

Er kan ook een PB naar je verstuurd worden
Klopt, goed advies.

Het noemen van je eigen persoonsgegevens is op ons forum wel gewoon toegestaan. Wij raden het consumenten echter wel altijd af. Wij hebben deze forumgebruiker hier ook via PB op gewezen, maar uiteindelijk is de keuze aan hem zelf.

Boiek
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2018 16:10

Re: Werkwijze 50Liefde en CBincasso

Ongelezen bericht door Boiek »

Oke Heb vandaag maar eens alles gelezen en geschrokken. Ook ik ben bij 50liefde via Seniorenvoordeel terecht gekomen. Ondekte al vrij snel dat de profielen FAKE zijn en mij enkele uitermate bekend voor kwamen. Uiteraard meteen mijn profiel verwijderd en na 10 minuten een mail (na stornering van de 39.98 een e-mail wegens onterechte stornering incl de 39,98 voor de opzeg maand (ja, je betaald een opzegmaand). Meteen in de pen geklommen en gezegd dat ik dit niet betaal voor de 4 dagen dat ik op deze nep site aanwezig was. Hun uitleg: zie de algemene voorwaarden en betalings-verplichting. Ik gekeken (onder het bellen) maar kon de page niet meer vinden en dit aan gegeven. Ze zouden het mij toesturen incl. de vordering. Wel tot op heden niets ontvangen wel de incasso brief die ik direct terzijde heb gelegd. Nooit meer iets van hun gehoord.
Nu de ham vraag: hoe weet ik dat het fake profielen zijn?
Ik woonde lange tijd in het buitenland en kreeg kennis met een buurvrouw die wat extra centen verdiende met berichten op een website. Ik nieuwsgierig en kreeg van haar de aanmeld link en ik me daar aangemeld. Daags daarna mocht ik meedoen met berichten schrijven (op berichten antwoorden). Het bleek een dating site te gaan en ik moest me voor doen als vrouw (soms man) als er op mijn profiel iets kwam. Ja ik kreeg een FAKE vrouwen profiel en een FAKE mannen profiel. Voor 50 reacties ontving ik 50 euro cent dus een cent per reactie. Ook kreeg ik vrouwen of mannen toe geschoven door de moderator(s). Als een persoon een date wilde moest die credit kopen. Na drie dagen kreeg ik het spel door en kapte er mee. Ik heb nooit ook maar een cent gezien wel een goede klant weg gejaagd. Daar waren ze niet blij mee. Ik heb in die drie dagen totaal 75 profielen gehad.
50Liefde is 1 van die fake dating sites. Erger vind ik het dat seniorenvoordeel dit aanprijst. Ik ga hun hier op wijzen.

marieke.van-de-poll
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2019 23:07

Re: Werkwijze 50Liefde en CBincasso

Ongelezen bericht door marieke.van-de-poll »

Het is een soortgelijk verhaal. Ik ben ook voor 19,95 eind oktober een 30 dagen premium lidmaatschap aangegaan bij 50 liefde. Ik dacht, ach, laat ik het een maand proberen. Half november alweer opgezegd. Vervolgens een poging van 50 liefde om een automatische incasso te doen van 39,95 welke ik geweigerd heb. Niets meer gehoord, tot nu plotseling een brief van CB incasso met het verzoek binnen 2 weken 119 euro te voldoen. Waar doe ik nu goed aan?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Werkwijze 50Liefde en CBincasso

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Via seniorenvoordeelpas nog wel dat is twee keer een poot uitgetrokken. Boiek denk erover na waar je je geld naar toe brengt.

Gesloten