LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
MerianKruithof
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jun 2018 11:31

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door MerianKruithof »

Ook ik ben vandaag benaderd door Direct Solutions BV met ook een openstaande incasso van 320,25 euro. Ik vroeg om info maar kreeg eigenlijk alleen maar uitleg over het vervolg traject van deurwaarder en rechter. Ze hebben mij ooit eens een halfjaar geleden ook gebeld en zouden toen info toesturen en ook een link dat ik een bandje zou kunnen afluisteren maar dit alles nooit gehad nu zie ik hier heel veel klachten hierover maar nooit een uitkomst van een klacht hoe moet ik dit nu verder aanpakken ??

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

MerianKruithof schreef:Ook ik ben vandaag benaderd door Direct Solutions BV met ook een openstaande incasso van 320,25 euro. Ik vroeg om info maar kreeg eigenlijk alleen maar uitleg over het vervolg traject van deurwaarder en rechter. Ze hebben mij ooit eens een halfjaar geleden ook gebeld en zouden toen info toesturen en ook een link dat ik een bandje zou kunnen afluisteren maar dit alles nooit gehad nu zie ik hier heel veel klachten hierover maar nooit een uitkomst van een klacht hoe moet ik dit nu verder aanpakken ??

U heeft gevraagd om onderbouwing - die heeft u niet gekregen. Dus, niets betalen.

Bij twijfel, neem contact op met het Juridisch loket / rechtsbijstand / consuwijzer en overweeg aangifte te doen. (komt bedreigend over).
Er is - m.i. - voldoende aangetoond, ook door Radar - dat dit bedrijf op oneerlijke wijze probeert geld te verdienen middels nepvorderingen.

Weiger verder alles telefonisch, doe alleen nog schriftelijk (mail / post) zodat u makkelijk aan dossiervorming kan doen.

Pieterjan89
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jun 2018 18:41

Re: Wie heeft er ervaring met Direct Solutions BV?

Ongelezen bericht door Pieterjan89 »

Dit is toch op de radio geweest dat ze nog door kunnen gaan

Gesloten