LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abel telecom

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
leeuwenw
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2007 19:54

Abel telecom

Ongelezen bericht door leeuwenw »

Hallo wie heeft er ook problemen met Abel telecom
ik heb een Abel pro adsl van 8mb de gemeten snelheid is maar 1.4 mb en valt steeds uit.
Abel reageert niet op mijn klachten via de mail de klantenservice is onbereikbaar lange wachttijd a 0.50€ (schandelijk duur) en ze halen te veel geld van je rekening als ik het via de bank terug laat storten reageren ze wel snel via een brief terwijl het zo met ze was afgesproken

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Abel telecom

Ongelezen bericht door D1RK »

Er zijn wel enkele tevreden klanten, maar voor een kleine firma zijn ze hiet helaas erg bekend, als je bij Zoeken deze naam intikte heb je veel om te lezen, zo snel mogelijk weg dus...

Ook tevreden klanten lopen uit voorzorg weg, en bij het opzeggen ging dat ook fout.

rolsat
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2007 13:24

Re: Abel telecom

Ongelezen bericht door rolsat »

Beste luitjes,

Ik heb ook een abo bij abeltelecom nl adsl+telefonie.
Ik heb nu 130 dagen geen telefonie. Heb herhaaldelijk hierop verwezen maar ze doen er niets aan. Abo geld terug gehaald, opgezegd, machtiging opgezegd ze trekken er zich niets van aan. Weet iemand een oplossing
gr
rolsat

nalk
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2007 13:39

Re: Abel telecom

Ongelezen bericht door nalk »

Mijn advies doe eens een postcode check via www.SOLCON.NL of http://www.tnf.nl/zf/public/newdslservice/index of http://www.unet.nl/?page=consument_postcodecheck dan krijg je wel een objectief en eerlijk advies wat er technisch maximaal aan snelheid op je postcode mogelijk is.

Bij mij is dat 4Mb Abel echter heel veel andere ondernemingen inclusief Abel geven echter vrolijk aan dat alles mogelijk is, zelfs tot en met 20 Mb.
Mijn modem geeft echter duidelijk aan dat deze is aangesloten op een lijn van niet meer dan 4Mb.

Advies stel Abel ingebreke, deze firma leverd niet wat contractueel is afgesproken, en betaal vervolgens deze firma voor de snelheid die wel door haar wordt geleverd.

Trek tevens de incasso machtiging in, deel dit Abel ook schriftelijk mede, verzoek je bank het bankrekening nummer van Abel definief te blokkeren en blijf je rekening in de gaten houden. Om de blokkade te omzeilen heeft Abel een nieuw bankrekening nummer ingebruik genomen.

Daar er tevens een verkeerde voorstelling van zaken wordt gegeven (hogere lijnsnelheid dan technisch mogelijk is) is mogelijk dan ook sprake van oplichting, advies doe aangifte, hoe meer hoe beter.

Groet,
NALK

rolsat
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2007 13:24

Re: Abel telecom

Ongelezen bericht door rolsat »

Nalk
Bedankt voor je tips, wat je meedeelt heb ik bijna allemaal gedaan en ze blijven doorgaan. Het nieuwe rekeningnummer van abeltelecom ga ik nu ook blokkeren.
gr
rolsat

Gesloten