LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement Norton Anti Virus

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bloesem
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 apr 2006 21:45

Abonnement Norton Anti Virus

Ongelezen bericht door bloesem »

Pas op met het automatisch verlengen van het abonnement van Norton Anti Virus. Dit kost u euro 79,99. Als u de automatische verlenging uit zet en met de hand het abonnement verlengt dan kost het u slechts euro 37,71. Dit laatste bedrag als u per bank betaalt. Betaalt u per credit kaart dan kost het slechts euro 34,99.

Opgepast dus.

Sweetgirly
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jan 2009 19:31

Re: Abonnement Norton Anti Virus

Ongelezen bericht door Sweetgirly »

Bedankt voor de tip
Ik kreeg ook bericht dat norton is afgelopen.
Had hem drie maanden gratis bij me laptop gekregen
En zag ook indd dat het zoveel koste
Maar dan ga ik het doen op de manier hoe uw het zegt
Harstikke bedankt voor uw tip

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Abonnement Norton Anti Virus

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die in die oplichting van symantec (zie: norton) trappen. Norton is eerder zelf een virus dan een anti virus

Lagune83
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 nov 2008 14:48

Re: Abonnement Norton Anti Virus

Ongelezen bericht door Lagune83 »

Betalen voor ant-virus?? Daar betaal ik niets voor..

Norton al helemaal niet..

1. maakt de meeste pc's alleen maar langzamer
2. belast het systeem onnodig
3. nogal prijzig

Al anderhalf jaar gebruiker van gratis antivirus en pc is sneller.. pc blijft clean, online scans helpen genoeg.. beetje oppassen helpt ook...


NOOIT meer betalen voor antivirus.. zonde van je geld

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Abonnement Norton Anti Virus

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Gratis anti virus is nu ook weer niet alles, kaspersky en eset zijn gewoon
A. veel goedkoper
B. Beter
C. Klantvriendelijker

Ik zie een gemiddelde huisman/vrouw niet dat ene probleem oplossen wat AVG veroorzaakte met die verkeerde definities. Daar moet natuurlijk wel rekening mee gehouden worden.

Wat wil een mens nog meer?

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Abonnement Norton Anti Virus

Ongelezen bericht door Big-V »

Gratis anti virus is nu ook weer niet alles, kaspersky en eset zijn gewoon
A. veel goedkoper
B. Beter
C. Klantvriendelijker

Ik zie een gemiddelde huisman/vrouw niet dat ene probleem oplossen wat AVG veroorzaakte met die verkeerde definities. Daar moet natuurlijk wel rekening mee gehouden worden.

Wat wil een mens nog meer?
Hoewel ik ook eerder voor ESET zou gaan dan voor Norton, vind ik deze laatste nu ook weer niet zó slecht.
Het is natuurlijk een veel zwaarder programma, maar doet, de keren dat ik het heb gebruikt, wel goed.
Nadeel van ESET vind ik dan weer dat ik zo nu en dan, op volledig betrouwbare websites, onterecht viruswaarschuwingen ontvang.
Bovendien heb ik onlangs voor het eerst in het recente verleden een virus op mijn computer gehad, en ESET kon het niet eens verwijderen (terwijl het een van de meest voorkomende virussen van 2008 was, volgens ThreatSense).
Het was wel enigszins een teleurstelling toen Malwarebytes (gratis) en Spybot (gratis) hier geen enkel probleem mee hadden.
Maar over het algemeen genomen is ESET ook nog steeds mijn eerste keus.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Abonnement Norton Anti Virus

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Ik prefereer persoonlijk kaspersky boven eset. En ik stoor me (wanneer ik eset tegen kom) inderdaad aan die onterechte website blokkeringen.
kaspersky lijkt ook vaak een stuk sneller met updates

Gesloten