LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abonnement online

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
corwagen
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2008 20:02

abonnement online

Ongelezen bericht door corwagen »

Ik heb een internetabonnement bij online en krijg de medelingen dat het per 1 juli automatisch wordt omgezet naar een ander maximaal abonnement dat echter tien euro meer kost, Mogen ze dit zomaar doen? ik heb tien minuten aan de lijn gehangen, maar toen opgehangen, want wachten beu,

Hieronder de tekst die ik kreeg^
Op 1 juli 2019 wordt uw abonnement omgezet naar het nieuwe Maximaal Internet abonnement. Hiermee bieden wij u de zekerheid dat u altijd de maximaal haalbare snelheid op uw adres ontvangt. Zo weet u zeker dat u onbezorgd en tegelijk op meerdere apparaten tv kunt kijken, kunt surfen en gamen. En als het netwerk in de toekomst verbetert, krijgt u van ons altijd deze verhoogde snelheid. Zonder dat u daarvoor iets moet doen of meer hoeft te betalen. U heeft dus altijd de maximale beschikbare internetsnelheid.

Ik wil gewoon mijn oude abonnement houden van 33 euro per maand, maar ze wijzigen het dus zomaar, dat kan toch niet?
Cor Wagenaar

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: abonnement online

Ongelezen bericht door berndv »

Kort gezegd antwoord op uw vraag, ja dat mogen ze. Het geeft u het recht om op te zeggen, ongeacht of u nog binnen uw contract zit. Ze dienen u minimaal 1 maand voor de geplande wijziging op de hoogte te brengen, daar voldoen ze dus aan, u heeft dan het recht om voor 1 juli door te geven of u hier akkoord mee bent (vaak stilzwijgend) of dat u niet akkoord bent, in dat laatste geval mag u opzeggen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: abonnement online

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De budgetproviders zijn zo bijna even duur geworden als de premium providers. De prijsverschillen worden steeds kleiner.

davedave
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 mar 2019 18:18

Re: abonnement online

Ongelezen bericht door davedave »

heeft u zich niet vergist in het nieuwe pakket (na 1 juli) en een aangeboden pakket?

ik heb ook een email gekregen dat ze het pakket gaan wijzigen. het nieuwe pakket gaat met 3 euro omhoog (na 1 juli), het aangeboden pakket is met interactieve tv zonder tv ontvanger dat ongeveer een tientje meer kost.

Gesloten