LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afscheid van KPN InternetPlusBellen met nummerbehoud

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
BrandJ
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2008 08:53

Afscheid van KPN InternetPlusBellen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door BrandJ »

Begin oct 08 abonnement opgezegd. Bevestiging ontvangen; contract zal 14 nov beeindigd worden.
De nieuwe provider activeert mijn telefoon per 15 oct. Per 16 oct wordt ik afgesloten van mijn Planet e-mails.
Na uren bellen krijg ik op za 22 nov weer toegang via een e mail only abonnement dat wordt aangemaakt. Een optie die mij al op 20 oct was toegezegd.
Daarnaast vele brieven met nieuwe wachtwoorden, opzegging per 16 oct, KPN medewerkers die niets kunnen doen want het systeem toont een open order. Op 15 nov schriftelijke klacht gestuurd. Wordt op 25 nov door KPN gebeld. Medewerker heeft doorgekregen dat mijn telefoon niet werkt!? Gevoel voor humor dus nog niet verloren bij KPN. Immers in een brief schrijven ze ook dat ze het jammer vinden dat ik hen verlaat en hopen dat ik aanleiding zie om opnieuw klant te worden. Moet de nood wel heel hoog worden.

markk
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 okt 2007 15:04

Re: Afscheid van KPN InternetPlusBellen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door markk »

Klinkt zooooo bekend. :?

BrandJ
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2008 08:53

Re: Afscheid van KPN InternetPlusBellen met nummerbehoud

Ongelezen bericht door BrandJ »

Op een andere plek in dit forum vraag je je af of er wel goede providers zijn en dat lokt nogal wat reacties uit.
Wel, mijn ervaringen zijn nog beperkt in tijd maar ik ben van KPN naar Concepts ICT gegaan omdat in Deventer het glasvezelnetwerk gratis tot in de meterkast wordt aangelegd.
De internet download snelheid is 10x en het Triple pakket (RTV, Internet, Bellen) is iets goedkoper dan bij KPN(I+B) plus Ziggo (RTV).
Mijn ervaring met de helpdesk van Concepts is zeer positief.
Bij een TV signaalstoring dirigeerde de helpdesk een monteur (die van wanten wist en mijn probleem oploste). Dag daarna belde Concepts dat monteur klacht had gesloten en opgelost "of ik het daarmee eens was".
Een factuur vraag werd adequaat beantwoord. Had dezelfde dag nog een vraagje over de telefoon factuur en kreeg zowaar dezelfde persoon aan de lijn die mij weer onmiddelijk kon helpen.
Ik zeg het voorzichtig maar tot nu toe hulde en hoor dat ook om mij heen.
Leuk natuurlijk maar als er geen glasvezelkabel voorhanden is ...
Nu maar hopen dat ze dit niveau kunnen/willen handhaven en niet worden opgekocht.

Gesloten