LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al 6 weken geen Internet geleverd Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Lavrijssen123
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2016 14:55

Al 6 weken geen Internet geleverd Ziggo

Ongelezen bericht door Lavrijssen123 »

Wij hebben een alles-in-1 pakket besteld bij Ziggo 6 weken geleden, we hoefden geen gebruik te maken van overstapservice dus in principe zou het heel simpel aangeleverd en aangesloten kunnen worden zou je denken en helemaal aangezien hun als een van de snelst leverende providers adverteren hier blijkt helemaal niets van waar te zijn (Erg jammer want dat was voor ons de enige reden om zo'n dure provider te nemen zoals Ziggo). Het begon al met een storing bij het bestellen van het pakket, daardoor lukte het niet en waren wij genoodzaakt deze via de klantenservice van Ziggo te bestellen. Deze gaf aan dat dit succesvol gelukt was en dat het pakket binnen 5 werkdagen in huis zou zijn, deze kwam pas na 2 weken binnen aangezien hun aangaven dat dit ook door de storing kwam hadden we er al onze vraagtekens bij enfin we hadden hem inmiddels aangesloten en bleek dat alleen Televisie werkend was en niet het modem/internet in algemene zin, Monteur is inmiddels al langs geweest en heeft gecontroleerd dat hij juist aan was gesloten wat inderdaad het geval was. Wij zijn nu inmiddels al 4 weken in contact met Ziggo dagelijks om te trachten het probleem op te lossen, die het op hun beurt bij een andere partij die met Ziggo samenwerkt om zo de modems te activeren en zich in India (?!?!) zou bevinden neerlegt en er is ons verteld dat het maximaal 3 werkdagen zou duren voor ons modem en internet alsnog werkend zou zijn en we zijn inmiddels dus 4 weken verder en er is nog steeds niks. Heb al meerdere uren aan de telefoon in de wacht gestaan zonder iemand te spreken (Maar wel kosten in rekening brengen!!!), zodra ik iemand aan de telefoon krijg wordt mij weer hetzelfde antwoord gegeven dat ik alleen kan wachten tot het een keer geregeld wordt door de andere partij maar op de vraag dat dit niet tot de oneindigheid kan duren en wanneer er een andere oplossing voor gevonden wordt word hier geen antwoord op gegeven, ook is er al meerdere keren contact opgenomen via Facebook met Ziggo over de klacht opnieuw hetzelfde antwoord: Afwachten. Ik heb tevens inmiddels 2 weken geleden een officiële klacht ingediend bij Ziggo over dit hele proces, opnieuw een belofte om binnen 5 werkdagen hierover telefonisch contact te hebben met de afdeling die over de klachtenbehandeling gaat en opnieuw niks maar dan ook niks gehoord.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Al 6 weken geen Internet geleverd Ziggo

Ongelezen bericht door john18 »

Was er van te voren al internet in het huis?? Of betreft het een nieuwbouw.

stofzuigertje

Re: Al 6 weken geen Internet geleverd Ziggo

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dreig met ontbinden overeenkomt en je mag de reeds afgeboekte bedragen tot 2 maanden terug boeken.
Dus als ze niet voor de kerst leveren ontbinden.

Als ze iets beloven moeten ze dat doen, wanprestatie en Ontbinding dus zonder opzeg termijn mag dan.
U mag alle betaalde dan retour boeken.
Via het gratis 0800 nummer voor nieuwe klanten die zich aanmelden mag niet maar kan wel.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Al 6 weken geen Internet geleverd Ziggo

Ongelezen bericht door gosewijn »

Stofzuigertje , tv werkt , dus geld terugboeken lijkt mij bijzonder dom .

AnAn
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2018 11:00

Re: Al 6 weken geen Internet geleverd Ziggo

Ongelezen bericht door AnAn »

Beste,

Graag hoor ik hoe Ziggo het probleem heeft opgelost en vooral ook WAT het probleem was.
Wij hebben namelijk soorgelijke situatie. Ziggo blijft vaag...India...24 uur wat 33 24 uur India--verhaal wordt en nu kan het weken duren!

Gesloten