LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alice

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
celebi

Alice

Ongelezen bericht door celebi » 09 nov 2008 22:12

alice is een bedrijf met oplichtings praktijken eerst sluiten zij telefoon af nadat betaald is nooit meer her aangsloten. :( 8) :(

Uranus1963

Re: Alice

Ongelezen bericht door Uranus1963 » 13 nov 2008 11:49

dit wisten we en velen met mij. Ik ben er een maand bij geweest en ik heb ze de huid volgescholden. Wel leuk dat BBNed zich zelf presenteert als de op 9 beste ADSL provider. Lten er nu precies 9 ADSL providers zijn!!

henricaa

Ongelezen bericht door henricaa » 13 nov 2008 12:33

bij deze van mij even n reactie op dit onder werp .. ik zit namelijk met t zelfdde probleem ben overgegaan van CASEMA nu (ZIGGO) naar ALICE.. PRACHTRECLAME OP TV .. maar service ho maar..na tientalle telefoontjes,, met allerleie smoesjes zoals fout in bedrading.. DIE HET ALTIJD PERFECT HEEFT GEDAAN .. ZOUDEN HET DONDERDAG ABSOLUUT IN ORDE MAKEN EN ZOU WERKEN 6okt.. nu inmiddels weer n week verder na weer 4 gsm telefoontjes van 30 min tel uit je winst,,,nog niks ,, de fout ligt nu bij kpn volgens hun die moeten n monteur sturen kreeg ook nog te horen dat hun geen telefoon voor zaken lui waren ,, ik heb nl een klein veranderateliertje dus ook geen klante telefoon al n maand die is afgesloten.. heb me aan gemeld als nieuwe klant begin september,, en zouden dus 30 oktober overgaan..,, heb nu ALICE GEINFORMERED DAT IK GEEN AANSLUITING MEER HOEF VAN HUN MET INGANG VAN VANDAAG..13 oktober 2008 ,, ik heb gisteren bij kpn me aan gemeld voor n nieuwe aan sluiting..dus ben benieuwd .. ik heb gemeld dat ik dit aan radar door zou geven dus bij deze..

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond » 13 nov 2008 14:10

Zorg wel dat uw "niet meer hoeven van Alice" schriftelijk bevestigd wordt door Alice anders lopen de abonnementskosten gewoon door. U wordt dan over een poos beladen met aanmaningen of/en via een incassobureau.

Gebruikelijk is dat u eerst in gebreke stelt, een redelijke termijn geeft alsnog de verbinding tot stand te brengen of te herstellen ( minimaal 10 werkdagen) Pas daarna de overeenkomst ontbinden.

Brieven aangetekend liefst met ontvangstbevestiging versturen, kopie bewaren + verzend- + ontvangstbewijzen goed bewaren mocht een gang naar de Geschillencommissie nodig zijn als Alice uw opzegging niet honoreert met een schriftelijke bevestiging einde contract.

henricaa

Ongelezen bericht door henricaa » 19 nov 2008 16:24

tot mn grote verbazing kwam er zaterdag na mijn teledfonische opzegging .. dus de dag nadat ik dit bericht had geplaatst op radar.. een telefoontje van alice of we n afspraak wilde makwen voor n monteur te laten komen ..
ik heb hun dus teruggemaild en gevraagd of de samenwerking op hun bedrijf wel goed verliep tussen de telefonistes,,
heb toen zwart oop wit gekregen dat mn abbonnement opgezegd was schriftelijk op 31-12.. ppppfffff wat n zaak.... u ben gewaarschuwd,,

Gesloten