LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dating

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bumirna
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:53

dating

Ongelezen bericht door bumirna »

Heb iemand een positieve of negatieve ervaring met Up2Date uit den-Haag
ik wel en ik zou graag weten of er ook andere mensen zijn,die met hun in kontakt zijn geweest zijn geweest[/i][/b]

Alwin
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2005 17:30

Re: dating

Ongelezen bericht door Alwin »

Geen contact met deze organsatie opnemen. Het is een bedrijf waar 1 ding teld. Dat is het wervan van klanten en waarna een flinke som geld geint wordt. Hierna verneem je na een korte periode niets meer van dit bedrijf.

foreverfan
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 jun 2005 18:05

Re: dating

Ongelezen bericht door foreverfan »

bijna alle sms dating sites zijn fake, je kan je beter op internet inschrijven op bijvoorbeeld meetic dan weet je zeker dat er geen geld van je geklopt wordt

kathy1978
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jan 2006 14:48

Re: dating

Ongelezen bericht door kathy1978 »

Ikzelf heb www.onehello.nl geprobeerd en heel succesvol. Leuke relatie met uitstekende man. Veel hogeropgeleiden als daar je interesse naar uit gaat. Daarbij kan je het een tijdje aanzien (alleen profiel plaatsen) om te zien of je zelf wat reacties krijg. Een vriendin heeft ook succes gehad en woont nu samen en verwacht kind.

Succes en liefdevol 2006

Kathy

Eucalypta11
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2006 12:56

Re: dating

Ongelezen bericht door Eucalypta11 »

Heb zelf een tijdje ingeschreven gestaan na een telefoontje dat ik in Amsterdam me kon inscrijven, in een kantoor pand in Amsterdam zuid, het zou mij € 1300,- gaan kosten voor 3 keer een dame te gaan ontmoeten, en geen garantie voor een goede afhandeling, had gelukkig binnen 8 dagen geannuleerd (schriftelijk) anders was ik het totale bedrag in een keer kwijt geweest, je wordt ook (vond ik) onder druk gezet als je misschien toch in termijnen wil betalen per automatische incasso, als je het niet wil, sporen ze je toch aan om vooral maar te gaan tekenen, die € 1300,- is het minimum bedrag wat je moet betalen, tot wel € 5.500,- voor een soortgelijke reeks maar dan krijg je 20 voorstellen, kortom een grote zwendel...ik kon er vanaf komen met een smoes dat ik onder curatele stond en dat ik geen geldige handtekening kon zetten, die niet rechtsgeldig was.

Gesloten