LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar maakt habbo zwart!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
DiscoBooBaby
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jul 2007 15:53

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door DiscoBooBaby »

Meid/jongen.. Die ruilwaarde stijgt. Natuurlijk vind jij Habbo leuk en zit je het nu te verdedigen. Ik speel ook Habbo, maar ik geef toe, het is stom en puur oplichterij. Soms denk ik: Waar ben ik toch aan begonnen?
25 Cr. niet veel hè? Maar als dat zo een paar weekjes doorgaat ben je onderhand failliet. En wat dacht je van je cijfers? Maakt mij niks uit of zo.. Het is dat ik vrienden op Habbo heb, anders wist ik geeneens meer wat Habbo was. Ik heb wel leuke momenten op Habbo gehad, met vrienden en zo.. Maar onderhand word het saai..

MatVh
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2007 18:44

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door MatVh »

Het Is Een Scam Site Die Ik Al Heb Aangegeven Op Habbo En Zie Zelf Maar Gratis Cr Bestaan Niet Geef Je Toch Jouw Login Gegevens Daar Op Dan Kan Desnoods Zelfs Mijn Buur Man/Vrouw Op Je Habbo Geinig Hé :evil: Echt Niet Dus
Hoe Vaak Moet Het Nog Eens Herhaalt Worden Geef Nooit Je Wachtwoord Maar Dan Ook Nooit. Zelfs Ook Niet Op Deze Site Ben Ik Duidelijk
http://www.bloggers.nl/lotusgratis

djlevi
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2007 19:57

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door djlevi »

Hey,

ik zat laatst op habbo met een vriend te praten over ons huiswerk voor de dag erna, krijg ik ineens een popup, Je hebt ban wegens overtreding van de habboregels: oplichterij.
deze verloopt (over 12 jaar) ..
Ik gelijk mailen waarom, wa heb ik gedaan enzo.
ze negere me gewoon lijkt wel.
lkkr is dat
en dan vinden ze het nog ongewoon dat ze in opgelicht komen (op tv) :O.
wat een naaiers.

ik heb verschillende sites gezien voor een unbanner maar helaas moet je ervoor dokken :(
zodra ik er een heb (gratis) zal ik hem hierop zetten.

ik probeerde net trouwens op een nieuw account in te loggen en dat mag nu wel, toen ik ban had nogt dat niet..
hoezo is dat dikke naais :S

K*U*T HABBO TEAM!!

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

dat je zoekt naar unbanners zegt al genoeg,
die bestaan niet.
waarschijnlijk dacht je aan gratis meubels/credits te kunnen komen en zijn je account gegevens gestolen.
eigen skuld dikke bult

lagrance
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2007 09:17

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door lagrance »

mensen habbo is verslavend ik weet het ik had er zelf ook last van
nu speel ik nog 1keer per week habbo
maar wat jullie zeggen klopt niet helemaal
je moet toch geen credits hebben op habbo
je kan het winnen met spelletjes
en met feestdagen krijg je dan ook nog 5credits gratis van lotus
dus ik blijf bij 1keer per week habbo spelen 8)

lagrance
11jaar

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door r.o.f. »

klachten over habbo! (tros radar/tros opgelicht)
de klachten komen rustig binnen bij tros radar "ja maar tros radar helpt mensen alleen" en dit is een reactie die dus nergens over gaat want tros radar gaat alleen bij habbo kijken en niet wat de kinderen op marktplaats (bijv.) lopen in te typen een iemand zet een advertentie neer die zegt "ja ik heb een zin meer in habbo dus geef ik mijn spullen gratis weg nee ik ben geen oplichter hoor geef gewoon je habbo naam en paswoord dan zet ik de spullen er wel op" dan staat er reageren op advertentie dan lekker je habbo naam en wachtwoord in vullen want ja als het verkeert gaat ga ik toch habbo hotel de schuld geven makelijk ik zeg gewoon ff het halfe verhaal dan is alles goed nou volgende dag "heey ik ga ff kijken of de spullen er al opstaan he hoe kan dat nou alles is weg maar dat is toch niet normaal ik ga ff naar tros radar(bijv.) habbo de schuld geven" nou en dat valt me vies tegen dat dit zo gaat daar al zou ik aan de telefoon zijn met de mensen van dat programma dan zou ik zeggen van "ja hun geven het account toch egt zelf weg het staat op habbo.nl dat je je wachtwoord nooit moet weg geven voor wat dan ook ook niet aan je vrienden ofzo niks of niemand maar ja als hun daar dan toch niet naar luisteren dan kunnen wij er ook niks aan doen" dan wil ik de reactie horen van tros radar want dit slaat echt nergens op! wij hopen graag op een antwoord van tros radar!

r.o.f.
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2007 11:02

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door r.o.f. »

jullie kunnen reageren op www.avo-sml.nl.tt of via email [email protected]
voor mensen die meer klachten willen weten over dit soort programma's www.avo-sml.nl.tt ga daar naar de consumentenbond en zie daar wat er allemaal speelt

Commodore64
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mar 2008 18:19

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Commodore64 »

Kinderen onder de 13 jaar die zich aanmelden op het Habbo Hotel moeten het emailadres van hun ouders intypen, zodat ouders kunnen zien dat zijn of haar kind op de desbetreffende site is geweest. Verder accepteren ze de Algemene Voorwaarden. Hier staat bijna alles in wat over het Habbo Hotel te maken heeft.

Ouders die geen mail hebben gekregen, maar wel weten dat hun kind (13 jaar en jonger) habbo speelt kan door een paar manieren komen:

- Kind is oneerlijk geweest in leeftijd en heeft zich aangemeld als 13+
- Kind is oneerlijk geweest over ouders email.

Habbo Hotel hackt zelf natuurlijk niet, dit kan als inc. en BV bedrijf echt niet door de beugel. Meestal gaan kinderen naar "gratis credits" sites waarmee je je habbonaam en wachtwoord moet intypen. Natuurlijk bestaan er geen gratis credits (betaalmiddel in het Habbo Hotel), een ander kind logt in op uw zoons/dochters account en gaat rare dingen doen (oplichten enz.)

Als uw zoon/dochter is gehackt, en zeker weet dat dat niet komt dat hij of zij naar rare sites is geweest kan dat door een andere manier komen.
Als Habbo heb je een wachtwoord nodig om in te loggen, een handig wachtwoord is bijvoorbeeld: 9Jh2bG2kl. Veel kinderen nemen als wachtwoord:

123456
hondje1
poesje1
habbo1

Enz.

Dit is als andere habbo heel makkelijk te raden.

Heeft u nog meer informatie nodig, plaats in dit topic een reactie.

AO de Boer
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2008 10:42

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door AO de Boer »

Ik speel samen met mijn kinderen c.a.3 maanden habbo
Dit heeft ongeveer 1000 euro gekost in 3 maanden, maar
de lol is het meer dan waard.
Zelf gebruik ik een zeer moeilijk wachtwoord, die niemand
kan weten.
Ook gebruik ik nooit andere programma’s die op habbo lijken.
Zelfs geen MSN. Toen ik gisteravond wou inloggen werd ik uit mijn
account gegooit.Toen ik het beter las zag ik dat iemand ingelogd was.
Ik ben onmiddellijk ingelogd op mijn zoontje zijn account en heb de habbo staf een noodoproep gemailt.Deze heeft mijn account geblokt.
ondertussen was al mijn HC spul waaronder 27 butlers verdwenen.
De habbo staf zei je moet mailen en een melding maken.
Maar antwoord kan 3 dagen duren.De beveiliging tegen dit soort praktijken is zeer slecht.Een simpele IP beveiliging zou dit al voorkomen.Indien mogelijk haal ik de (hacker??) voor de rechter.

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door meerst »

onge;ovelijk 1000 euro in 3 maanden :?

Hoe dan ook, als u het leuk vind, wat maakt het uit :)

Over de beveiliging-->op IP adres is dat nogal lastig, aangezien niet iedereen een vast IP adres heeft.

Wellicht heeft diegene uw wachtwoord achterhaald, door de password reminder, en heeft hij/zij toegang tot uw email.

Wellicht beter idee zou zijn om bij aanschaffen te werken met SMS verificatie ofzo.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

habbo hotel hoeft niet extra beveiligingen te introduceren om te zorgen dat gebruikers die niet met hun prive informatie om kunnen gaan te beschermen
zou helemaal de omgekeerde wereld worden.

topsecret
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 aug 2008 23:19

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door topsecret »

Ik ben in totaal 4 jaar op habbo geweest, ik heb eerst een permban gehad door een of andere stomme grap, en ben ik later terug gegaan op habbo.
De leukste mensen gingen er op den duur mee stoppen en ik had niemand meer alleen een paar jankerts die vrienden zochten, eentje heb ik zo goed mee geholpen dat hij me opeens begon te haten toen hij populair was.

maarja habbo is een commiciele zooi, ze reageren niet eens op hun emails, zodra je een mail stuurt wat voor accounts je nog op je emailadres heb of je wachtwoord vergeten ben, dan word dat nooit beanatwoord. er staat het is naar je emailadres verzonden, je blijft wachten maar er is gewoon nooit wat verzonden. pfff

habbo hotel tering zooi is het, ze maken overal reclame van, te weinig mensen om te helpen vandaar die habbo help team, waar je een domme badge mee kan krijgen zoals een wolfje of een beeertje, maar in werkelijheid hebben ze het ingezet dat hun wat minder werk hebben omdat het werk al zo zwaar is pff dus niet.

Ik heb het vanaf 2004 tot een paar dagen geleden gespeelt, ben een paar 100 euro lichter en heb in de jaren de laatste tijd alleen vervelende kinderen achter me aan gehad.

wat is habbo toch leuk en als je het aangeeft hoor je niets en als je begint te schelden heb je een ban te pakken :S

en speedy-100 alias stuart wees gelukkig op habbo want, je bent populair op een of andere kutpoppetje niet eens in real, want dan word je gepest dus krik je ego maar op met habbo, want dat heb je hard nodig habbo lord :S

topsecret
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 aug 2008 23:19

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door topsecret »

@ ao boer


stumper :shock:

en op mail reageren ze niet je kan blijven mailen tot je een onsje weeg

topsecret
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 aug 2008 23:19

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door topsecret »

ik wou ff hier op reageren,
de meneer die zei dat hij manager van habbo is??

wahh dat is pangea, hij is gewoon van habbo staff en geen manager, de manager heet lotus en dat is een vrouw.

habbo is gewoon leugens en bedrog

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Klaas01 »

Koop een computer spelletje is leuk en kost eenmalig een bedrag en kan je zoveel keren spelen dat je zelf wilt.

Ik begrijp de meest gewoon niet hoor, ik kende een persoon die mee deed aan een lotto, geen idee dat het was. Echter het punt is hij gooit er een 50 euro per keer aan weg voor iets wat je totaal niet tastbaar is?

Is hetzelfde als je op mijn website een letter wilt kopen, nou die kan je dan kopen voor laten we zeggen 5 euro, en als je de kleur in wilt hebben kost je dat 1,80 aan credits wat ever. En dan kan je natuurlijk nog meer betalen om iets erbij te hebben in het geheel. Nou dat is dus het zelfde domme gebeuren met dit geheel. Geld weggooien wat je absoluut nooit meer terug krijgt.

Geef het geld aan mensen die het keihard nodig hebben, dan heb je daadwerkelijk iets tastbaars van je mede mens terug.

tricky001
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2008 13:44

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door tricky001 »

Ik heb de uitzendingvan Kassa over Habbo (helaas) niet gezien. Ik vraag mij af of er mensen zijn die weten waar ik het volgende aan de kaak kan stellen. Onze dochter (zeer goed IT ontwikkeld aangezien haar vader en ik allebei in de IT zitten), is op mysterieuze wijze al haar meubels kwijtgeraakt in haar Habbo kamer.

Wij hebben dit bij Habbo gemeld en zijn eigenlijk op schokkende wijze met een kluitje in het riet gestuurd.

Een kind in de tienerleeftijd, dat zoveel plezier beleeft aan haar Habbo activiteit, heeft in eerste instantie blind vertrouwen in wat in de Habbo reglementen staat. Namelijk dat men onverbiddelijk en onmiddellijk optreedt tegen misbruik. Helaas is dat vertrouwen beschaamd.

De klantenservice vertelt ons nuffig, ongeinteresseerd en arrogant dat ze er niks aan kunnen (willen!) doen dat gebruikers slordig zijn met hun password en zich laten neppen door namaak sites. Huh? Wordt dus zomaar even aangenomen dat onze dochter, een zeer slimme meid, zo dom is om haar wachtwoord af te staan... Dat is dus gewoon niet zo.

Maar los daarvan, zij kent de identiteit van de dader. heeft die er ook mee geconfronteerd, maar die houdt zich natuurlijk muisstil, en Habboot lekker door. De enigen die ons kunnen helpen deze gebruiker aan de kaak te stellen is... Habbo. En die halen er hun schouders over op.

shairozater is de dader. Habbo dwingt ons om het hier bekend te maken. Dus dat doen we dan. Deze Habbospeler vindt het kennelijk een leuke mop om een mede-Habboer te bestelen van meubels, waar met credits voor betaald is. En heeft zo een kleine meisje, zo wijs en slim als ze is, dus van alles bestolen wat ze had. We hoeven geen geld, we willen de spullen terug!

Waarom die prachtige reglementsteksten als de klantenservice zich er niks van aantrekt?

Weet iemand een instantie waar we dit kunnen melden, zodat er WEL actie wordt ondernomen?

Habbo zelf stelt dat ze precies weten wie wanneer een account gebruikt. Ze loggen IP adressen en zeggen zelfs real time te kunnen meekijken. Alleen wensen ze al die kennis niet te gebruiken in gevallen van misbruik. Wat is dat voor een nonsens? En waarom die arrogante toon als wij dit melden, met het verzoek na te gaan of de meubels kunnen worden teruggeplaatst? Nee hoor, zeggen ze, gebruikers moeten zelf maar goed op hun wachtwoord passen.

MAAR DAT IS NIET DE ISSUE!

De issue is dat Habbo het niet nodig vindt hier iets aan te doen. En dat vinden wij dus echt belachelijk.

Het zal Habbo in de gloed van zijn populariteit wel niks kunnen schelen dat ze 1 bewoner minder hebben. Die zich gewoon niet meer aan het spel durft over te geven.

Enne SHAIROZATER, mocht je dit ooit lezen: ik hoop dat je zelf fatsoenlijk genoeg bent de boel terug te geven. Zo'n kinderachtige actie!

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Waarom stel je sulake/TTG dan niet in gebreke?
Verder zijn ze inderdaad heel lui, en handelen ze alleen op het moment dat iemand aan het oplichten is en een andere gebruiker daar melding van maakt.. iig zou ik anders ook nog aangifte doen, het is immers een strafbaar feit.

tricky001
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2008 13:44

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door tricky001 »

Dat zouden we wel willen, maar waar moeten we dat dan doen??

In principe gaat het ons ook meer om de houding van de leiding. Die zeggen er iets aan te doen en kennelijk iemand wel zomaar bannen als ze een slecht woord gebruiken, maar dit soort dingen laten liggen.

Het is in ons geval echt wat te simpel om te denken dat onze dochter haar wachtwoord zou hebben vrijgegeven. We hebben het hier over een meisje dat de ster is op computerkampen en dat dat soort van basislessen heus wel kent en herkent. Dus behalve dat het heel verdrietig is voor haar, is het ook nog eens neerbuigend om te denken dat de enige manier waarop je dit kan overkomen "eigen schuld, dikke bult" is.

We gaan in ieder geval door met iedereen dit te vertellen over Habbo. Zouden we liever niet hoeven doen, maar ja, het kan kennelijk niet anders...

Mocht je praktische tips hebben, dan horen we ze gaag (adressen, telefoonnummers, email adressen en zo).

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik heb de uitzendingvan Kassa over Habbo (helaas) niet gezien. Ik vraag mij af of er mensen zijn die weten waar ik het volgende aan de kaak kan stellen. Onze dochter (zeer goed IT ontwikkeld aangezien haar vader en ik allebei in de IT zitten), is op mysterieuze wijze al haar meubels kwijtgeraakt in haar Habbo kamer.


hoe oud is jullie dochter en hoe lang doet zij al aan multitasking ?

tricky001
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 sep 2008 13:44

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door tricky001 »

Vanwaar je belangstelling voor die feiten...?

Gesloten