LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar maakt habbo zwart!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
habbo gebruiker

Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door habbo gebruiker »

ik heb met stomme verbazing naar jullie uitzending gekeken..ik zit zelf in het habbo hotel..er bestaat trouwens een catelogus van meubels..het allerduurst is 25 credits..dat is de zeldzaam..jullie lieten de zeldzaam en super zeldzaam zien met de ruilwaardes..Deze sites zijn nie official van habbo!!!die staat in banken uitgeduid...de credits die er onder staan zijn belachelijk en hun zogenaamde waarde...deze kun je duzzz nie voor die prijs kopen !!! maar niemand wil ze daarom blijft het zeldzaam...dus is het ook belachelijk dat jullie die meubels lieten zien..maar ik had de hele uitzending al het idee dat jullie het habbo hotel zwart zouden maken......verder kan ik alleen maar zeggen... de kinderen in de uitzending waren allemaal onder de 12!!!! Dat is verboden. En waarschijnlijk hebben ze hun w8woord op een sitre waar je zogenaamd credits gratis krijt ingevuld....Maar ik zou het leuk vinden als jullie nog een uitzending met habbo zouden doen alleen dan de goede kanten er van te laten zien.Want duizenden kinderen hebben er plezier van en mensen maken al kamers met boe radar.Laat dit duidelijk zijn!!
Maak habbo nie zwart!!

Groeten een habbo gebruiker.

boykeee

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door boykeee »

Geef toe , habbo zuigt

En die zeldzaams zijn wel zoveel waard , dus je moet niet zeuren man !
En het ging over de bans , en niet echt over de hacks ! Waarom worden er zoveel mensen onterecht verbannen en krijgen geen antwoord via de klantenservice ?! Heb je daar al eens over na gedacht ... Hoe zou jij je voelen als je opeens verbannen word en je hebt niks gedaan ?

Opperhoofd
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mar 2005 01:13

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Opperhoofd »

probeer maar eens aan zon zeldzaam te komen...
en reken die waarde is terug naar keiharde euros!
succes
;)

Scorpo

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Scorpo »

het is idd veel geld voor spullen waar je eigenlijk niets aan hebt in het echte leven....

Boykeee

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Boykeee »

Yep , bel maar eens om aan zoveel credits te komen om zo een gouden toverlamp te kunnen betalen :roll:

Scorpo

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Scorpo »

Die gouden toverlamp is bijna onbetaalbaar boykeee

Loulo
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mar 2005 21:45

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Loulo »

lk vindt wel dat Lotus soms wat minder duur kan maken of meer credits per een keer bellen kan doen.en trouwens alle mails die je kan sturen =
ZINLOOS!!
:cry: :o :o :o :o :o :shock: :shock: :shock: :shock:
groetjes Mij

Scorpo
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mar 2005 21:51

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Scorpo »

alle mailtjes die je naar habbo stuurt die printen ze daar uit en daar maken ze papieren vliegtuigjes van die direct in de prullenbak vliegen :x

Opperhoofd
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mar 2005 01:13

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Opperhoofd »

daar hebben ze wel genoeg geld voor...
maar voor daadwerkelijke verbeteringen ho maar...
die veranderingen waar Meneer Batist het over had...
meer personeel enz.
dat zeiden zo ook al november 2004...
nou vrij weinig van gemerkt

boykeee

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door boykeee »

Ik had wel op een fansite gelezen dat de klantenservice was verbeterd en dat het nu nog maar 3 dagen duurde

Maar daar merk ik NIKS van :wink:

HC.habbo.HC

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door HC.habbo.HC »

De uitzending was waardeloos er spelen ook wel kinderen van 15 jaar en ouder habbohotel en bij de uitzending was de ouste maar 12 en waarom uitnodigen jullie geen kinderen die 15 jaar en ouder of zo zijn en als ze verbaan zijn dat zijn hun eigen schuld ze moeten hun wachtwoord maar niet op een of zo'n andere site in tikken + je habbonaam want dan kunnen de mensen je meubels stelen je moet gewoon je gegevens bij je houden en aan niemand doorvertellen
en die zeldzame meubel die is echt geen E830 want zo duur koopt niemand het en die krijg je pas als je per maand 25 credits betaalt
830EURO nou echt niet dat was mijn mening. :!:

P.S. ik wil habbohotel wel nog ene keer op t.v. zien! :!: :!: :!:

Groetjes , HC.habbo.HC :D

Boykeee

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Boykeee »

Ik vind ook wel dat ze wel een nieuw gesprek over habbo mogen doen , waar wat meer ervaren (oudere mensen dan 12 die al wat langer op habbo komen) mensen komen :?

En waar je dan je mening kan geven 8)

spyro

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door spyro »

Ik vind dat radar beetje te lief is geweest voor het habbo hotel!!!Kreeg een telefoon rekening binnen die opeens 100 euro meer was dan normaal en dan weet je het wel he!!
Het is het misbruik maken van kinderen die niet inzien dat er werkelijk niets te halen valt en wat kun je nu met die habbo credits doen,ja je kamer inrichten :? Lekker kost nog 1 euro 60 per credits :?
Dus heb ik een beetje misselijk makend gevoel bij heel dat habbo gedoe!!Het is voor kinderen verslavend en daar maken ze misbruik van!!Geld verdienen over de ruggen van heel jonge kinderen!!!Bah

marjanneke46

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door marjanneke46 »

Het moest verboden worden dat Habbo gedoe, een hoop geld betalen voor lucht. Je kunt beter van dat geld je eigen kamer mooi inrichten.

inja

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door inja »

als iedereen unbanend werd zou habbo helemaal vol scammers komen, nou dan wordt het vast leuk, dus niet. en hier iets voor tros radar: als mensen gehact worden is het hun eigen schuld :!:

Hoewbaah

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Hoewbaah »

Habbo hotel is zo slecht niet!
En die hobba oook niet!
Ikkan het weten want mijn vader n moeder zij hobba, ze doen alleen goede dingen! echt waar! Dus alle mensen die dit lezen, kom ook op habbohotel!
Gezellig toch? En je hoeft geen meubels te kopen..
je kan ook gewoon zonder spullen habbohotel-len!
Ook gezellig!
JKom ook dus: www.habbohotel.nl :D
:)

En dat je er verslaafd aan raakt dat is wel duidelijk toch ;) ?
Ik zit er ook de hele dag achter!
En boykeee ? Je ken me rug op met dat jezelf goed vinden, habbo hotel is gewoon top ! En das klaar!
uit, Punt uit!

habbo-gebruiker verbannen

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door habbo-gebruiker verbannen »

ik vind habbo hotel wel leuk maar ondanks dat wordt ik telkens verbannen en dan staat er dat ik een permanente ban heb wegens wachtwoordfraude dit snap ik niet want ik vraag nooit om wachtwoorden enzo als ik een nieuw poppetje aanmaak en ik koop er meubels op heb ik weer niks meer aan want dan wordt ik wer verbannen wegens die wachtwoordfraude ik wil hier niet bij zeggen dat habbo hotel slecht is enzo maar er klopt een hele boel niet van want ik ben hier al veel meubels door kwijtgeraakt

habbo-gebruiker

ha ha habbo hotel

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door ha ha habbo hotel »

get a life!! habbo's, hubba's, hobba's en wat al niet meer zij. kun je geld verdienen ipv verliezen. hahaha! slaven van de commercie

Smart girl

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Smart girl »

Hoi,

sorry hoor maar ik vind dat radar helemaal niks zwart maakt!
Want stel je voor jij vindt dat je gewoon wel even (voorbeeldje: €180,-)
kan uitgeven! Hallo het is toch niet alleen maar jou geld, denk jij dat je ouders daar blij mee zullen zijn? dacht het niet!

Dus ik zou als ik jou was maar stoppen met habbo, ik speelde ook habbo gelukkig had ik nog niks uitgegeven. Ik schrok er heel erg van dat je er geld door kan kwijtraken! Dus ik ben er gelijk mee gestopt (ook al is het zo'n leuk spel.) Maar kom op, het is niet super moeilijk!
Je stopt er gewoon mee basta.

En hier is nog een tip voor de makers (managers) van habbo: Je kan het spel habbo ook op een CD-rom zetten, zoals de sims.
Dus niet op internet! zodat wij alleen maar betalen voor de CD. En niet voor de meubels enz. en daar verdien je toch ook geld aan of niet?!

Dus als jullie zouden doen habbo, is iedereen tevreden, ok?

Groeten van mij, smart girl :wink:

anoo

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door anoo »

Ik snap niet wat hier allemaal gaande is :(
Iedereen roept maar dat radar zich er niet mee moet bemoeien maar onder tussen zitten de mensen wel te klachten.
9 van de 10 hebben nauwlijks nagels om hun kont mee te krabben en dan te bedenken dat ze wel geld uit blijven geven aan habbohotel.
Het is geen leuk spelletje meer het is euroklopperij.

Gesloten