LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Snelheid cable4u

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Katana Ropper

Snelheid cable4u

Ongelezen bericht door Katana Ropper »

Hallo ik heb een abbonnement bij cable4u.
Ik moet in Hattem het zelde betalen als leden in Culemborg maar ik krijg daar meer als 50% minder dan in Culemborg.
Het berag dat ik betaal is €40.39 per maand.
In Hattem is de download snelheid max 32.8 kb/s tewijl het in Culemborg 82.9 kb/s is.
Ben ik de enige die dit raar vind?
Oja en als je een mail stuurt word er niet op gereageerd.
En als je beld beloven ze van alles maar komen ze niets na.
Ik ben al september 2002 beginen te klagen en alke keer word er gezegt dat het binnen twee weken is opgelost.
DUS NIET HE
Dus neem gewoon adsl als je in Hattem woont bij een goede providerdan heb je bijna de zelfde snelheid voor ruim €10.00 minder in de maand.

mack

Re: Snelheid cable4u

Ongelezen bericht door mack »

:shock: ik zou willen dat ik de snelheid van 80Kb/s+ zou halen, ik ben een gebruiker in culemborg en haal met moeite snelheden van 63Kb/s. ook ik heb al een e-mail gestuurd maar daar wordt inderdaad niet op gereageerd. telefonisch contact werkt ook maar voor de helft. eerst krijg je de admin. aan de telefoon die je doorverbindt met de serviceafdeling om een probleem op te lossen (die service is trouwens goed) maar als je dan weer met de admin. afdeling door verbonden moet worden ivm snelheden zijn ze ineens druk en in gesprek. HELAAS IS ER NOG GEEN ANDERE KABELAANBIEDER, WANT DAN ZOU IK HET WEL WETEN. internet via kpn-telfoonlijn en ADSL is al goedkoper en SNELLER. :shock:

Gesloten