LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Wie doet er mee

ja
1
14%
nee
6
86%
 
Totaal aantal stemmen: 7

gimzo
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2006 12:19

@Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door gimzo »

Wie doet er mee? Het volgende heb ik aan @home gemaild:

Referentienummer 688423
Gesproken met Lorena Olivaris

Aankondiging weigeren maandelijkse incasso.

Ik heb uw advies afgelopen vrijdag opgevolgd en daarvoor meer dan 1,5 uur in de wacht gezeten en ik ben 1 x na drie woorden gezegd te hebben doorverbonden. Resultaat was een hopeloos gesprek met Lorena.
Ik zou wel spyware hebben. Computer opnieuw opstarten was het advies. Onzin advies want dan is de spyware er nog steeds. Bovendien heb ik op alle computer de nieuwste versies van Norton internetsecurity geïnstalleerd en scan ik regelmatig mijn computers. Daar ligt het niet aan. Lorena was ondertussen steeds even verdwenen om kennelijk uit te zoeken met welk kluitje ze me nu weer in het riet kon sturen. Op haar verzoek alle stekkers er goed ingedouwd. Dat was haar taalgebruik trouwens. Heel triest vind ik als je bij een tweede lijn support werkt. Overigens heb ik zowel bij mijn bekabelde computer als mijn draadloze verbinding dezelfde slechte download en upload resultaten. Zojuist gemeten: down 73 kbps en up 75.7 kbps. Ja u leest het goed en ik heb ook niet per ongeluk kbps getypt in plaats van KByte. En ja, ik snap dat peer to peer programma’s de bandbreedte opsnoepen, dus die staan niet aan.
Ze vroeg me zelfs of het modem wel aan stond. Ik heb haar maar uitgelegd dat als het modem uitstaat dat je dan helemaal geen verbinding hebt; dus ook geen trage verbinding.
Helemaal triest werd het toen ze “godsamme” zei. Kennelijk werkte haar PC niet zoals het hoort, maar om op deze manier je klanten te woord te staan is wel heel erg. Ik werk ook in een groot bedrijf en ons personeel krijgt op staande voet ontslag als er op deze manier met klanten wordt gecommuniceerd. Verder vind ik haar kennis voor iemand die kennelijk tweede lijn support doet ver onder de maat. Volgens mij ben ik wel 10 keer weggedrukt zodat zij kon kijken welke vraag ze me nog meer kon stellen.
Van de door jullie in het mailtje aangekondigde snelheidstest had ik meer verwacht. Na lang nadenken werd ik door Lorena geleid naar www.speedtest.nl. Wat een dommigheid. Waar denken jullie dat ik heen ga om te kijken wat mijn snelheid is. Hetzelfde adres uiteraard. En moet ik voor dezelfde dommigheid anderhalve uur bij jullie in de wacht zitten???? Nou, ik heb er in elk geval een referentienummer uit weten te slepen. Mijn snelheid ligt ver onder die van het product Internet regelmatig en vaak dichtbij die van Internet Soms terwijl ik voor Internet Intensief betaal. Dat kan dus niet.
Ik verwacht dat jullie hier snel iets aan doen. Zo niet, dan ga ik alle incasso’s weigeren. Ik betaal niet voor iets wat ik niet krijg. Ondertussen ga ik de publiciteit zoeken en indien noodzakelijk ga we ons geschil voor de rechter uitvechten.

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door DJD »

Waar aan mee doen???...

Je kan je snelheid ook meten bij www.mordax.nl en www.coax.nl en die zijn iets beter dan speedtest...

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door karr-2 »

Nou ik wens je veel plezier met deze nutteloze actie. Als je een internet aansluiting hebt dan staat in de voorwaarden altijd iets als dat ze de snelheid niet kunnen garanderen omdat deze afhankelijk is van diverse zaken.

Kortom, hier kom je nooit onderuit. Maar ik lees je actie verder wel in de pers neem ik aan?

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door ronald g »

Je kan wel merken dat het geen strand weer is. Oja Norton er af gooien en bij bijvoorbeeld op wintips.nl gratis beveiligings software downloaden.
Niet betalen betekent geen internet meer, lost wel het probleem op natuurlijk. U zult de fout toch in uw eigen pc moeten zoeken.

Ronald.

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door mr T. »

Als je zo'n ontzettend ontevreden klant bent, waarom blijf je dan bij @home? Aanbieders genoeg.

passiepas
Berichten: 43
Lid geworden op: 07 jul 2006 21:22

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door passiepas »

Hoi

Ook ik laat de automatische incasso stopzetten lees mijn bericht maar eens in de rubriek internet: probleem internet van @home ik heb het ook helemaal gehad met hun.

Groeten Pascal

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Niet betalen is geen internet ben ik bang en daar zijn ze heel makkelijk mee, heb je nog kans dat je her aansluitkosten moet betalen.
Norton er af gooien en bij bijvoorbeeld op wintips.nl gratis beveiligings software downloaden.
Wat is dat voor advies? Nee, norton lekker laten staan. gratis software neemt vaak meer verplichtingen mee dan dat het dingen oplost, weet je trouwens dat dat ontzettend gevaarlijk kan zijn. computers zonder beveiliging zijn vaak binnen 10 min geinfecteerd met een virus of spyware zonder dat je zelf iets hoeft te doen. bovendien is gratis niet altijd beter! op het kantoor bij ons heeft er ook wel eens iemand het in ze botte hersens gehaald om avg antivirus te installeren..... ik heb nog nooit z'n ellende mee gemaakt!


(ik neem aan dat je dit al geprobeerd hebt)
norton tijdelijk uitschakelen en kijken of het dan opgelost is.

is trouwens wel een bekend probleem bij @home dat mensen hun snelheid niet halen. het probleem is vaak dat niet alleen jij maar de hele straat(of meer dan 1 straat of 1 flat) via 1 verbinding naar de wijkcentrale worden doorverbonden die ze dan weer doorverbind met de centrale in de regio en dan weer met de centrale met de servers van home. met ADSL wordt je rechtstreeks aangesloten op de wijk centraledie je meteen door kan verbinden met de servers van bv. Planet internet. overgens heb ik bij klanten die in een grote straat of een flat wonen de meeste problemen.

maarja.. de meeste mensen die kijken niet naar snelheid die hebben internet en kunnen msnnen.... en daar heb je zoveel snelheid niet voor nodig :P en alstie dan ff niet aanmeld... oh dat zal dan wel aan msn liggen. EN DAN NOG SCHELDEN OP MSN he :)

ik kom het zowat dagelijks tegen hier in deze hoek, dus ga nou niet reaguuren en vertellen dat je er geen last van hebt, JIJ misschien niet.. veel anderen WEL... :P

toostage
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2006 10:49

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door toostage »

is trouwens wel een bekend probleem bij @home dat mensen hun snelheid niet halen. het probleem is vaak dat niet alleen jij maar de hele straat(of meer dan 1 straat of 1 flat) via 1 verbinding naar de wijkcentrale worden doorverbonden die ze dan weer doorverbind met de centrale in de regio en dan weer met de centrale met de servers van home. met ADSL wordt je rechtstreeks aangesloten op de wijk centraledie je meteen door kan verbinden met de servers van bv. Planet internet. overgens heb ik bij klanten die in een grote straat of een flat wonen de meeste problemen.
Dit is onzin. Vroeger was dit het geval. Maar tegenwoordig heeft bij @home kabelinternet NET ALS ADSL zijn eigen lijn naar een centrale en vanaf daar gaat die lijn naar het serverpark. Er is net zoals bij ADSL een max aantal gebruikers per centrale om snelheid/ bandbreedte te kunnen reserveren. Dus wat je zegt klopt niet, dat probleem is verleden tijd.


Verder kan ik een aantal adviezen geven om te proberen die snelheid omhoog te gooien.

1: Je moet dingen uit gaan sluiten. bv. Zit je achter een router? Zoja, sluit je pc/notebook eens direct aan op de kabelmodem, de router kan in negatieve zin de snelheid beperken.

2: Zet tijdelijk (voor de speedtest) dan even je AV en firewall uit.

helpt dit niet dan zou je eens (mits mogelijk) een andere pc/notebook aanmoeten sluiten op je modem, het is een bekend probleem dat een aantal NIC's (netwerk kaarten) de snelheid kunnen beperken.

Mocht na dit alles de snelheid nog steeds zo beperkt zijn, dan lijkt het me sterk dat het probleem bij jou ligt.

Verder moet je even kijken welke kabel modem je hebt, mocht je nog een COM21 modem hebben moet je even met @home regelen dat ze je een nieuwe toesturen.

Ik hoop voor je dat je probleem hiermee opgelost kan worden, want om eerlijk te zijn heb ik geen vertrouwen in je actie. Het is zoals eerder gezegt een snelheid die ze aangeven maar niet garanderen. Ik zou eerder zeggen dat je gaat regelen met ze dat je je contract wegens wanprestatie gaat laten ontbinden oid. (wanprestatie = kopen van product A die €50 pm kost, maar leveren van product B met eigelijke waarde van €30???? (geen idee hoeveel die goedkopere abbo's kosten)

Of je zou kunnen besluiten slechts te betalen wat je hebt ontvangen, maar ik moet zeggen dat ik in wetgeving en regelgeving geen verstand heb.

suc6

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Je moet dingen uit gaan sluiten. bv. Zit je achter een router? Zoja, sluit je pc/notebook eens direct aan op de kabelmodem, de router kan in negatieve zin de snelheid beperken.
das onzin in de praktijk blijkt altijd dat het nooit aan de router oid ligt. tenzij die stuk is maar 10-10 keer als het stuk is werkt de hele router niet meer. en heeft het aansluiten op het modem nooit effect op de snelheid.

en er zijn nog steeds verschillende tussenstations bij @home, is handig dat te weten als je ook reparaties voor @home verricht ;)

gimzo
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2006 12:19

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door gimzo »

Bedankt mensen voor de goede reacties. Met een paar kan ik wel wat en ga ik proberen. Overigens heb ik een Motorola modem en inderdaad een router (die @home aanbeveelt). Op de router heb ik een bekabelde en een niet bekabelde verbinding. Beide computers leveren hetzelfde probleem.
Dat ik de snelheid niet haal, vind ik niet eens zo erg. Dat ik onder de snelheid zit van een ander abonnement wat ze zelf aanbieden wel. Dus ben ik bereid dat deel van het abonnement te betalen waarvan ik de snelheid haal (maak ik wel over) en de incasso laat ik storneren.
Moet inmiddels zeggen dat ik een keurig mailtje van @home heb gehad. Mijn storing is nog in behandeling en de wijze waarop ik te woord ben gestaan, krijgt verdere aandacht. Ben benieuwd, maar ga uit van het positieve. Zo niet, dan ga ik verder met anti reclame. Iedere klant die er hierdoor voor kiest om niet naar @home te gaan, is weer een klant minder.

toostage
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2006 10:49

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door toostage »

das onzin in de praktijk blijkt altijd dat het nooit aan de router oid ligt. tenzij die stuk is maar 10-10 keer als het stuk is werkt de hele router niet meer. en heeft het aansluiten op het modem nooit effect op de snelheid.

en er zijn nog steeds verschillende tussenstations bij @home, is handig dat te weten als je ook reparaties voor @home verricht
Om te beginnen kan het wel aan de router liggen. Ik heb dit persoonlijk ervaren + ik heb sinds 3 juli al ruim 20 klanten gehad waarbij dit het geval was (sinds de snelheidsverhoging). Dus als je zegt dat het niet aan de router kan liggen kan je maar beter bij de klantenservice gaan werken van @home want dan weet je net zoveel als hun.

ter voorbeeld, ik had een 3com officeconnect(router/switch/wireless) waarmee ik maximaal 730kb/s kon halen op het @home intensief abbobenment. Daarna heb ik deze router vervangen door een D-link router en nu loopt hij dik over de 950kb/s.

Ook kan je dit goed merken als je gaat downloaden via bv. newsgroups en torrents. Deze manieren van downloaden kunnen veel verbindingen naar buiten willen leggen waardoor het geheugen van de router vol schiet. Hierdoor onstaat er een situatie waardoor er verder geen nieuwe verbindingen kunnen worden gelegt mits de downloads afgerond zijn of afgesloten worden.

Maar dit is uiteraard niet in elke situatie het geval. Maar bij deze situatie is het verschil te extreem en zou het eigelijk niet aan de router kunnen liggen, mits deze geen ernstig defect heeft, en om dat uit te sluiten gewoon even de pc aan de modem hangen.....

Verder heeft @Home vast wel tussenstations, maar niet minder dan bij ADSL want @home heeft zijn infrastructuur de laatste jaren gewijzigd.

In iedergeval is de manier van internet verbinding qua tussenservers en hoofdservers vrijwel gelijk aan de methode van ADSL

gimzo
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2006 12:19

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door gimzo »

Router heb ik er tussenuit gehaald en dit heeft geen resultaat. Sterker nog, ik heb helemaal geen verbinding meer. Lees onderstaand mailtje aan @home maar:

Referentienummer 688423
Op bovenstaand nummer heb ik bij u een storing lopen m.b.t. een veel te trage internetsnelheid. Ik zit vaak onder het gemiddelde abonnement, terwijl ik voor intensief betaal. Sinds gisteren heb ik helemaal geen internet meer. Wat heb ik allemaal gedaan:
Alle kabels opnieuw aangesloten.
Modem aantal minuten uit gehad en weer aan gezet.
Router verwijderd en weer aangesloten.
Optie verbinding herstellen van XP gebruikt.
Uiteindelijk lijkt er wel verbinding te zijn, maar ik heb geen internet. XP adviseert contact op te nemen met de beheerder (u dus).
Ook heb ik de netstat geprobeerd. Er wordt wel wat gevonden, maar ik heb niet het idee dat ik helemaal bij @home terecht kom. Ergens onderweg blijft de boel volgens mij hangen. Ook heb ik uw algemene nummer gebeld: in mijn regio waren geen storingen bekend.
Ook geprobeerd uw storingsdienst te bellen, maar de lijnen waren weer overbelast. Deze week heb ik al een keer anderhalf uur aan de lijn gehangen en uiteindelijk een medewerker aan de lijn gekregen die, sorry dat ik het zeg, nog minder verstand van zaken had dan mijn kat.
Gelet op de slechte verbinding, was ik al van plan vanaf nu de incasso te laten storneren en nog slechts het deel van internet gemiddeld te betalen. Ik neem aan dat u mij vanaf gisteren helemaal geen internetkosten meer in rekening brengt.
Graag had ik van u een inhoudelijk goed antwoord; dus niet een standaard antwoord waar ik het maar mee moet doen. Nog mooier zou het zijn als u mij belt en telefonisch uitlegt wat er nu aan de hand is. Dat kunt u doen op XXXXXXXXXX. Dit nummer kent geen wachtrij!
In een eerder mailtje aan u heb ik al aangekondigd de publiciteit te zoeken. Ook dit mailtje zal ik plaatsen op diverse forums, waaronder troubles@home, de Consumentenbond, Tros radar en Vara Kassa. Mocht u toch met een adequate oplossing komen, dan zal ik ook die reactie plaatsen om aan te geven dat @home ook wel eens goede prestaties levert. Helaas moet ik zeggen dat ik die ervaring tot op heden niet heb.

gimzo
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2006 12:19

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door gimzo »

Router heb ik er tussenuit gehaald en dit heeft geen resultaat. Sterker nog, ik heb helemaal geen verbinding meer. Lees onderstaand mailtje aan @home maar:

Referentienummer 688423
Op bovenstaand nummer heb ik bij u een storing lopen m.b.t. een veel te trage internetsnelheid. Ik zit vaak onder het gemiddelde abonnement, terwijl ik voor intensief betaal. Sinds gisteren heb ik helemaal geen internet meer. Wat heb ik allemaal gedaan:
Alle kabels opnieuw aangesloten.
Modem aantal minuten uit gehad en weer aan gezet.
Router verwijderd en weer aangesloten.
Optie verbinding herstellen van XP gebruikt.
Uiteindelijk lijkt er wel verbinding te zijn, maar ik heb geen internet. XP adviseert contact op te nemen met de beheerder (u dus).
Ook heb ik de netstat geprobeerd. Er wordt wel wat gevonden, maar ik heb niet het idee dat ik helemaal bij @home terecht kom. Ergens onderweg blijft de boel volgens mij hangen. Ook heb ik uw algemene nummer gebeld: in mijn regio waren geen storingen bekend.
Ook geprobeerd uw storingsdienst te bellen, maar de lijnen waren weer overbelast. Deze week heb ik al een keer anderhalf uur aan de lijn gehangen en uiteindelijk een medewerker aan de lijn gekregen die, sorry dat ik het zeg, nog minder verstand van zaken had dan mijn kat.
Gelet op de slechte verbinding, was ik al van plan vanaf nu de incasso te laten storneren en nog slechts het deel van internet gemiddeld te betalen. Ik neem aan dat u mij vanaf gisteren helemaal geen internetkosten meer in rekening brengt.
Graag had ik van u een inhoudelijk goed antwoord; dus niet een standaard antwoord waar ik het maar mee moet doen. Nog mooier zou het zijn als u mij belt en telefonisch uitlegt wat er nu aan de hand is. Dat kunt u doen op XXXXXXXXXX. Dit nummer kent geen wachtrij!
In een eerder mailtje aan u heb ik al aangekondigd de publiciteit te zoeken. Ook dit mailtje zal ik plaatsen op diverse forums, waaronder troubles@home, de Consumentenbond, Tros radar en Vara Kassa. Mocht u toch met een adequate oplossing komen, dan zal ik ook die reactie plaatsen om aan te geven dat @home ook wel eens goede prestaties levert. Helaas moet ik zeggen dat ik die ervaring tot op heden niet heb.

toostage
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2006 10:49

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door toostage »

als je de router er tussen uit haalt dan moet je nog wel dat CP******-a nummer in je pc als pcnaam zetten, anders heb je inderdaad geen verbinding. Verder een goed mailtje.

gimzo
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2006 12:19

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door gimzo »

De computernaam is al ingevuld. Zonder de router gebruikte ik ook al de diensten van @home. Volgens mij moet de computernaam sowieso ingevuld zijn; ook met router.

Inmiddels weer een nietszeggend standaard mail van @home gehad. Heel veel tekst (zal ik jullie besparen) maar er staat niets wezenlijks in. Volgens mij zijn nu alle standaardteksten aan elkaar geplakt. Inmiddels weer gemaild met de vraag de mail aan iemand te geven die kan lezen. Ben benieuwd of het lukt.

Power2All
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:46

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door Power2All »

Hmm...
Raar maar als je eerst even je hele PC opnieuw installeerd en dan ook nog even met die mordax.nl speedtest proberen, kom je verder dan maar blijven zeuren bij @Home.
Daarnaast, het is niet verstandig om de persoon in kwestie te noemen op een publieke forum...... -_-

gimzo
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2006 12:19

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door gimzo »

Ja dat zou ook een advies van @home kunnen zijn. Het ligt aan u meneer want bij ons werkt altijd alles goed. Nou meerdere computers geven hetzelfde resultaat. Moet ik om dat te bewijzen ze allemaal opnieuw installeren. Je maakt een grapje zeker. En waarom geen namen erbij. Misschien dat de medewerker dan eerder geneigd is om een adequate opleiding bij de baas aan te vragen waarmee hij de klant wel goed kan helpen. Werk je soms ook bij @home. Mijn mail is een juiste weergave van feiten en dan ben ik niet verantwoordelijk dat een medewerker er misschien niet zo goed vanaf komt. Als @home of de medewerker een andere mening heeft, laat haar dan vooral gebruik maken van het forum.

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

De computernaam is al ingevuld. Zonder de router gebruikte ik ook al de diensten van @home. Volgens mij moet de computernaam sowieso ingevuld zijn; ook met router.
als je router er tussen hangt moet het geen probleem zijn dat je pc een andere naam heeft ;) wel als je direct op het modem aangesloten zit.

mjah.. ik denk niet dat die mail een echte schok teweeg brengt (wel juridisch goed dat je hem verstuurd hebt...) wellicht is het de oude vertrouwde aangetekende brief hierna een optie, ik blijf altijd een fan van papier ;) en daar kunnen ze niet onderuit omdat het via een onafhankelijke partij is verstuurd door hun zelf is ondertekend.. (of niet, wat hun ontwillendheid aangeeft) bovendien kun je als hij getekend in ontvangst is genomen aantonen dat het gestuurd is bij het incasso bureau en kun je laten zien van HEY.. ik doe me best home reageerd niet

Power2All
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:46

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door Power2All »

Gimzo:
Met alle respect.
Dat je problemen hebt met @home kan wel het geval zijn.
UPC is ook zo @#$$% dus ik ben het wel gewend.
De kwestie waarover je struikelt is meer het feit dat je iemand niet zomaar bij de naam mag noemen op het internet.
Wellicht heeft gij niet echt het strafrecht in Nederland bekeken (smaad ???).
Daarnaast, de opmerking van het herinstalleren kom ik hieruit omdat gij een virusscanner volgens mij heeft geinstalleerd.
Ook over de router is het heel eenvoudig te zeggen.
Zelf heb ik ook een router en deze kan weldegelijk problemen opleveren (hoe meer zooi er tussen de modem en PC zit, hoe meer problemen dit kan opleveren).
Met een firewall daarbij aan kan dit de snelheid niet tengoede brengen.
De mail kan welliswaar juist weergegeven worden en in uw ogen als "waar" worden bestempeld, maar dan is er geen reden om die persoon in kwestie aan te vallen terwijl dit met @home te maken heeft.

De antwoord op de vraag of ik bij @home werk, nee. Ik weet wel het een en ander over het strafrecht omdat ik zelf hiermee te maken heb gehad ^^

Maar ik zou zeggen, suc6 verder.

gimzo
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2006 12:19

Re: @Home: Oproep tot weigeren incasso’s bij gebrekkige snelheid

Ongelezen bericht door gimzo »

Wat Power2All allemaal zegt kan ik geen chocola van maken. Overigens heb ik weer verbinding met @home, maar nog steeds niet met de snelheid waarvoor ik betaal. Ik heb zelf een oplossing bedacht trouwens, dus @home heeft nog niets voor mij gedaan.
En smaad… ik heb geen woord gelogen en een weergave gegeven van hetgeen gebeurd is. Dat de boel bij @home niet op orde is, is een vaststelling van feiten. Aan @home om ze te weerleggen.

Gesloten