LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @Home

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

@HoMe

Tevreden
7
44%
Ontevreden
9
56%
 
Totaal aantal stemmen: 16

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

@Home

Ongelezen bericht door Laurent »

@Home – Bij de klachten over @Home valt op dat deze ten opzichte van de afgelopen maanden iets minder technisch van aard zijn. Maar vooral de administratie bij @Home blijft problemen geven waarbij de meeste problemen lijken te ontstaan bij verhuizingen.

Uit de top 3 van klachten komt bovenvermeld citaat, aan duidelijk laat het citaat niets te raden over.

Jovel
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:38

Re: @Home

Ongelezen bericht door Jovel »

heb je problemen bij @Home , vul ook eens een keertje :

http://www.coax.nl/feedback/

in,

gaan we kijken wat COAX NL, de belangenvereninging voor kabelgebruikers

voor je kan betekenen

in afwachting van

vriendelijke groet,

Hans Ronhaar

Voorzitter COAX NL.

donn@
Berichten: 156
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:02

Re: @Home

Ongelezen bericht door donn@ »

Ja Jovel, dat hebben wij ook gedaan over Casema maar na twee reacties van jullie kant probleem nog niet opgelost en antwoord van uw kant krijg ik ook niet meer :?

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: @Home

Ongelezen bericht door queenfan »

Zeer ontervreden, maar nog dteeds geen goede ADSL provider in mijn buurt te bekenen.
Oke ik kan Scarlet en Tele2 nemen, maar ik wil een goede.

Jovel
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:38

Re: @Home

Ongelezen bericht door Jovel »

Beste Don,
jammer dat het op een of andere manier is misgelopen, ik kan met jou nick ook niet wat er verkeerd is gegaan.
Dus ik verzoek je hierbij
of je het feedback formulier van COAX NL nog een keertje wilt invullen, en toevoegen, dat je hem al eerder hebt op gestuurd, en tot op heden nog geen oplossingen zijn gekomen.

in afwachting van

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: @Home

Ongelezen bericht door Henri42 »

Jovel, welk zakelijk belang heb jij in die materie ???

Jovel
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:38

Re: @Home

Ongelezen bericht door Jovel »

Kijk op http://www.coax.nl

wij zijn een kabel internetbelangenvereniging
die opkomt voor de belangen van internet, voIP gebruikers via de kabel.
Wij overleggen met bijna alle kabelaars,
en ik ben toevallig daar ook voorzitter van :-)

verder heb ik geen zakelijk belang en wij zijn een volledig onafhankelijke vrijwillgersorganisatie, die wel hulpkan gebruiken

groet

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: @Home

Ongelezen bericht door Henri42 »

waar kan ik me aanmelden en welke voorwaarden zijn eraan verbonden ?? :shock:

Jovel
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:38

Re: @Home

Ongelezen bericht door Jovel »

Alvast welkom
op deze link: http://www.coax.nl/apply/?
kan je je aanmelden als lid, hij is te openen op http://www.coax.nl
en het Kopje : wordt lid

daar kan je alles lezen, wat de voorwaarden zijn, en wat je ervoor krijgt

groet,

Hans Ronhaar
Voorzitter COAX N.

Sphinxgirl
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2006 18:52

Re: @Home

Ongelezen bericht door Sphinxgirl »

@Home – Bij de klachten over @Home valt op dat deze ten opzichte van de afgelopen maanden iets minder technisch van aard zijn. Maar vooral de administratie bij @Home blijft problemen geven waarbij de meeste problemen lijken te ontstaan bij verhuizingen.
Nou dit komt mij wel heel bekend voor...op 13 aug. heb ik doorgegeven te gaan verhuizen en vandaag komt het verhuispakket van @home binnen.
Dan bel je al meerdere malen naar de klantenservice, waar ze je melden dat je maar gewoon geduld moet hebben.
Inmiddels ligt er een brief klaar voor @Home voor abonnementsrestitutie....ben benieuwd.

jansofie
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 mar 2006 15:34

Re: @Home

Ongelezen bericht door jansofie »

Beste mensen ,

ik heb alles van @ home en kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.
Oke qua administratie gaat er wel eens wat fout maar waar niet . Ken genoeg klanten die van Adsl zijn afgekomen en naar @ home zijn overgestapt naar tevredenheid.

Op de website van @ home staat ook dat je minimaal 1 maand van te voren je adres moete laten wijzigen.

Ik ben in korte tijd 2 x verhuisd en alles is perfect gegaan... Ik heb telefonie, digitale tv en internet allemaal in 1 klap geregeld zonder problemen.

Mijn buurman daar in tegen heef niks anders dan problemen met bellen en internetten van KPN. De experia box schijnt een hoop irritaties op te leveren.

Graag zou ik vernemen van andere mesnen hoe zij hier over denken daar ik dit ook andere mensen ook advies wil geven hierover

Nogmaals als ik zo kijk bij radar dan komt elke provider er wel in voor. Als je veel wil betalen maar wel een perfecte service wil hebben dan is er maar 1 oplossing XS$ALL met 97 % voldoening uit de laaste cijfers. maar start wel pas bij 29.95 eurp p.m maar wel gratis installatie en wireless modem!

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: @Home

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik heb sinds kort het InternetPlusBellen Go van KPN,

Op wat gesodemieter na met de Voicemail en een Voicemailmelder die ik niet meer kan gebruiken en een router die ik niet meer kan gebruiken want instellen op het KPN pakket blijkt niet mogelijk te zijn volgens de software van de router, verder draait het KPN pakket prima,

Hopelijk blijft dat zo want het IPB gebeuren schijnt soms heel erg problematisch te zijn!,

De één heeft geduvel met het @home abbo, de ander met KPN, voor mijn gevoel is het erg plaatselijk die problemen,

Wanneer de provider de centrale niet op orde heeft, en daarbij de administratie, kunnen ze je letterlijk het bloed onder je nagels weghalen!, want dan is het Tuig van de eerste orde!, want meestal weten de provider zelf wel waar de probleemcentrale's zitten!, maar dat vertellen ze niet aan de klant!..., en die wordt soms arrogant afgepoeierd via het 0900- nummer!, :evil:

Als alles goed draait is er niks aan de hand, maar krijg geen problemen, want dan ben je meestal overgeleverd!. :cry:

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Belinda17
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 okt 2006 23:30

Re: @Home

Ongelezen bericht door Belinda17 »

Ik heb internet, digitale tv en binnenkort telefonie van @home. Ik heb geen klachten en geen problemen. Administratief kan het beter, maar kun jij 1 kabel/telefoon bedrijf noemen waar alles vlekkeloos gaat? @home is niet voor niets uitgeroepen tot beste stabiele internetprovider.

@home maakt momenteel een spannende tijd door, de verkoop door Essent en dat gaat vast niet geheel volgens wens. Het personeel is onrustig en terecht. Na de verkoop en de voorgenomen fusie met Casema en Multikabel, zullen in totaal minimaal 350 mensen hun baan verliezen. Natuurlijk mogen klanten hiervan geen hinder ondervinden, maar helaas gebeurd dat wel.

JWL
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2006 10:33

Re: @Home

Ongelezen bericht door JWL »

Ik had voor de zoveelste keer gedonder met de juiste incasso van mijn digitale tv-abbonemt bij @home. Werd van het kastje naar de muur gestuurd en afspraken werden niet nagekomen.

Ik heb een klachtenbrief opgesteld en binnen een week een reactie erop. Excuses voor het ongemak etc. Verder bieden ze me voor al het ongemak twee maanden gratis sport1 en film1 aan. Vind ik een nette reactie op mijn klachten. En vanmorgen kwam er nog een bloemetje overheen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet had verwacht van @home en vind dat ze dit zeer netjes opgelost hebben.

Nu hoop ik dat alles ook goed gaat in de toekomst. De tijd zal het leren

Dreeke71
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2006 16:35

Re: @Home

Ongelezen bericht door Dreeke71 »

Kabel bellen aangevraagd bij @home op zich geen probleem.
Echter na aansluiten van de nieuwe modem (Arris Touchstone tm 401b)
heb ik totaal geen snelheid meer met mijn kabel intensief 8000. Amper 1mb upload en ± 19 kbps upload. Dat schiet dus niet op.
Voor ik het vergeet te vertellen, ik heb er nog een draadloze router : NETGEAR 624 v2 met de laatste drivers ertussen zitten en dit moet volgens @home de boosdoener zijn. Weet iemand of ik poorten moet open zetten ? of een andere instelling moet laten plaats vinden ? Of een andere router ertussen met voip erin of zo ? Kan het me bijna niet voorstellen. Het bellen
begint pas vanaf 16 november en nu al de grootste problemen. Heb nu al spijt van de aanvraag....
Mensen met dezelfde problemen cq oplossingen help me.

De groeten

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: @Home

Ongelezen bericht door pvd »

Probeer eens zonder router. Kijken of je dan wel snelheid hebt...Je hebt dan wel een netwerkkabeltje nodig.

pvd

Dreeke71
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2006 16:35

Re: @Home

Ongelezen bericht door Dreeke71 »

Yo

Ik heb al zonder router geprobeerd, maar das nou juist niet de bedoeling.
We hebben een thuis kantoor en werken daar emt een laptop en was eigenlijk niet van plan om een kabel te trekken, aangezien dit altijd goed gewerkt heeft. Nu krijg ik een nieuwe modem en dan werkt het ineens niet meer naar behoren. Ik betaal voor de volle snel heid dan wil ik ook de volle snelheid. Dan kan ik net zo goed een budget abbo nemen toch ?

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: @Home

Ongelezen bericht door pvd »

De vraag om zonder router te proberen was om tot een oplossing van het probleem te komen....

Indien de snelheid zonder router wel goed is dan zit het probleem namelijk niet in het modem, maar in de router.

Van routers heb ik helaas geen verstand, maar misschien is er iemand op dit forum die wel weet hoe het probleem dan te verhelpen is. Succes ermee!

pvd

ps: Heeft u de router via @home? Dan moeten ze dit probleem ook voor u kunnen oplossen. Kijk ook eens op http://help.home.nl/zoeken?q=router&c= en dan met name het antwoord op vraag 10.

Dreeke71
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2006 16:35

Re: @Home

Ongelezen bericht door Dreeke71 »

Ja daar was ik ook al geweest.

tevergeefs, kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben.
Moet er een Voip functie in je router zitten misschien ? Ergens worden er pakketjes tegen gehouden, waardoor ik niet mijn gewone snelheden haal.

Nee ik heb de router niet van @home, maar het zal er wel van komen dat ik hem daar moet kopen. Dat kan er ook nog wel bij (grrr)

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: @Home

Ongelezen bericht door skippy »

neem toch gewoon adsl hier zijn multi-pc modems al de gewoonste zaak van de wereld al dan niet in combinatie met draadloos,maar als het even kan is een vaste verbinding het beste.het voordeel is ook als je een modem gebruikt dat door de provider zelf is geleverd zij er ook ondersteuning op geven.een router icm een kabelmodem is vragen om problemen.

Gesloten