LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @Home

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
PatriciaMv3Kids
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 sep 2007 14:50

@Home

Ongelezen bericht door PatriciaMv3Kids »

Ik kan mededelen ik al ruim 2 jaar een abonnement van @Home heb en zeer tevreden ben, er is gewoon altijd verbinding en geen onzin,
heb tot nu toe 3 x een storing gehad, waarvan 2x een technische storing en 1x stond mijn modem in de ''rode cijfers''
Ik heb de standaard verbinding, dus de laagste kosten en dat voor 24-uur per dag online kúnnen zijn, krijg je bij @Home écht waar voor je geld! ! !

Liefs.
Patricia

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: @Home

Ongelezen bericht door D1RK »

Beste Pat,

Zelfs slechte firma's als Abel die erg veel klachten voor weinig klanten heeft, ook Pretium telecom, of Tele 2, elk bedrijf heeft tevreden klanten, maar @home lost voor bepaalde klanten het niet of erg traag op.
Als je achteraf zie of het de klant of @home fout was, dan is het meestal toch helaas de laatste!

PatriciaMv3Kids
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 sep 2007 14:50

Re: @Home

Ongelezen bericht door PatriciaMv3Kids »

d1rk

uiteraard zullen er mensen met mindere ervaringen zijn, wilde alleen ook een goede ervaring plaatsen, is ook goed tussen alle minder fijne.

Maarre ik moet mij heel sterk vergissen, maar die naam kan ik
zegt icq je iets d1rk?

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: @Home

Ongelezen bericht door queenfan »

mindere ervaring man ik heb alleen maar problemen, wegvallen van de verbinding, traag worden van de verbinding enz.

Ik heb op papier een 8 Mb verbinding maar komt regelmatig dat ik maar een verbinding heb van 2 Mb, gemiddeld zit ik op 4Mb.

Daarbij is het nogal duur, maar door glasvezel bij mij in de buurt kan ik (nog) geen adsl aanvragen.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: @Home

Ongelezen bericht door Jan1 »

PatriciaMv3Kids


Geplaatst op 11 Sep 2007 13:33 door Verstuur mail PatriciaMv3Kids
Ik kan mededelen ik al ruim 2 jaar een abonnement van @Home heb en zeer tevreden ben, er is gewoon altijd verbinding en geen onzin,

Sinds september 1999 heb ik ook een abonnement tot volle tevredenheid bij @home, in die 8 jaar heb ik ook nauwelijks storing gehad. Sinds november vorig jaar ook telefonie van @home, ook hier geen klachten, voordien hadden we telefonie van keyaccess, deze was ook van @home, maar werd opgeheven. Alle lof voor de kabel van @home.

Flender
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 sep 2007 14:27

Re: @Home

Ongelezen bericht door Flender »

Ik heb ook al ruime tijd alles van At-home en mag ook niet klagen betreft tv/internet/tel.

Maar maak wel een kant tekening heb je een probleem met een aansluiting dan ben je nog niet jarig bij AT-home de klanten service is byzonder slecht.En dan nog maar niet te spreken over klachten afhandeling ,lijkt wel of dat postbus nummer rechtstreeks is aan gesloten op een papier vernietiger en mailtje worden volgens mij allemaal als spam gezien want daar krijg je ook geen antwoord op. :twisted:

Gesloten