LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] B-one webhosting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
shakes
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2006 16:02

B-one webhosting

Ongelezen bericht door shakes »

Hallo,

Sinds een tijd host ik mijn website bij b-one.net. Echter sinds gisteren kan ik mijn eigen site niet op noch kan ik op de site van b-one.net komen. Terwijl anderen er wel op kunnen komen. B-one heeft alleen 'Live Support'... en dat is alleen te bereiken via de website (waar ik dus niet op kan komen). Mail ik krijg ik een mailtje terug met een link naar het 'antwoord' dat natuurlijk op www.b-one.net staat.

Er is ook geen telefoonnummer te vinden, alleen een faxnummer.

De bereikbaarheid is dus zwaar onder de maat. Het probleem ligt ook niet aan mij - heb alles nagekeken (Virus, spyware, cache, hosts file, cookies, beveiliging, firewall) en nergens zit een probleem. Het probleem ligt ook niet bij mijn ISP (@home). Het lijkt er dus op dat mijn ip geband is. Waarom, hoe etc. geen idee maar contact opnemen met b-one lukt ook niet zo.

Elrond Telrunya
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:13

Re: B-one webhosting

Ongelezen bericht door Elrond Telrunya »

Hallo Shakes,

Ik heb ook space enz. bij B-one, maar ik kan gewoon inloggen.

Probeer ens via iemand anders of het wel lukt. Als het via iemand anders wel lukt kan je verhaal mbt je ip aardig kloppen.

GreetZ,

Elrond

shakes
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2006 16:02

Re: B-one webhosting

Ongelezen bericht door shakes »

Anderen komen er wel op maar ik zelf niet.

En in contact komen met b-one is onmogelijk als je niet op hun site komt. Hun Live Support werkt normaal wel goed behalve als je er niet op komt..

Zou jij naar Live support willen gaan voor mij?

IP:84.30.192.34
Domein: kartfanatics.nl

Want ik krijg echt totaal geen reacites op mijn e-mail :(

s.stok
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 mar 2006 15:54
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: B-one webhosting

Ongelezen bericht door s.stok »

Wil je een tip ;) ga naar http://www.sidn.nl en doe dan een WHOIS op die domeinnaam ben dan naar het telefoon nummer dat er bij staat :P

Goede kans dat hij word opgenomen.

Elrond Telrunya
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:13

Re: B-one webhosting

Ongelezen bericht door Elrond Telrunya »

Het jammere is dat B-one een Deens bedrijf is.

@Shakes,

Welke webbrowser gebruik je?

B-one werkt op dit moment alleen met IE 6!

Ik had zelf een tijd de Beta versie van IE7 (Ben nl. tester voor Microsoft) en inloggen op b-one lukte absoluut niet.

Ik zal kijken of ik in de loop van de dag voor je contact kan opnemen met b-one. Stuur me ff alle gegevens en opmerkingen die je hebt naar mijn e-mail. Hoe meer info ik heb hoe makkelijker. Ik beloof je dat ik hiermee vertrouwd mee om ga!

Elrond

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: B-one webhosting

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Heb net even gesproken met Christian B van B-one Interactive Online Support. Na een situatie schets en het geven van je ip adres en domein kwam hij tot de conclusie dat het probleem waarschijnlijk bij je internet service provider zou liggen.
Volgens de medewerker werkt de website met alle browsers met uitzondering van de webcreator en advanced webmail. Gebruik daarvoor Internet Explorer.
Mocht je er nog niet uitkomen dan kun je via [email protected] contact met ze opnemen.

Maargoed heb niet echt het idee dat je daar verder mee bent ;)

Wat voor melding krijg je als naar je eigen website of die van b-one gaat?

Elrond Telrunya
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:13

Re: B-one webhosting

Ongelezen bericht door Elrond Telrunya »

Volgens mij kan Shakes weer inloggen op B-one.

Ik zag net op zijn pagina dat hij op 21.03.06 een artikel geplaatst heeft.

Als er toch nog problemen zijn horen we die denk ik vanzelf?

GreetZ,

Elrond

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: B-one webhosting

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Oops zie nu pas dat het allemaal al weer een week oud is. Toch jammer dat veel mensen wel vragen maar vervolgens niet meer reageren..

jozty
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2006 16:01

Re: B-one webhosting

Ongelezen bericht door jozty »

Weet iemand hoe DNS daar werkt ik wil een forum aanmaken maar weet niet voor welk IP adres het dan zou moeten zijn.

En ik kan ook al geen MYSQL vinden!

Alvast Bedankt!

s.stok
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 mar 2006 15:54
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: B-one webhosting

Ongelezen bericht door s.stok »

Miscchien kan je beter met hun contact opnemen :wink:

jozty
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2006 16:01

Re: B-one webhosting

Ongelezen bericht door jozty »

ja, zal ik eerst eens proberen... 8)

Gesloten