LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedrijvenpagina.nl verlengt dienst zonder overleg?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
DanielHenry
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2020 13:58

Bedrijvenpagina.nl verlengt dienst zonder overleg?

Ongelezen bericht door DanielHenry »

Op de website staat namelijk geschreven dat er eerst contact op genomen word met de klant voor dat de dienst word verlengt. Dat is niet gebeurt en aan de telefoon werd ook gezegd dat zei contact met mij zouden opnemen na een jaar.
En als ik dan niet tevreden was kreeg ik een jaar gratis bij.
Ik noem dit misleiding . Want op de website staat ook nog onder het kopje Verlenging :
Hoe gaat het verlengen na het afgesproken jaar in zijn werk?
(Na het eerste jaar benaderen wij u voor de verlenging van uw vermelding en uw website, er wordt niets stilzwijgend verlengd.
Dit is misleidende informatie, vooral dat word vernoemt dat niets stilzwijgend word verlengd. Toen ik werd gebeld was er ook sprake van agressieve verkoop. Het voelde heel opdringerig en had geen tijd om na te denken.Nu zit ik weer een jaar ongewild aan hun vast.

Oplichters zijn het en heb nu gezien dat er meer mensen problemen met ze hebben. Graag onderzoek over doen dit kan funest zijn voor startende de ondernemers.

Met vriendelijke groet,

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Bedrijvenpagina.nl verlengt dienst zonder overleg?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zo gauw mogelijk deze onzin opzeggen. Wie kijkt er nog op bedrijvenpagina.nl als je naar een bepaald bedrijf zoekt. Echt weggegooid geld.

rvjapio
Berichten: 1001
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Bedrijvenpagina.nl verlengt dienst zonder overleg?

Ongelezen bericht door rvjapio »

Startende ondernemers( dat was ik jaren geleden ook) zijn volledig verantwoordelijk voor hun eigen daden. Inclusief 'funeste' afspraken met of het niet controleren van toeleveranciers.

NeoDutchio
Berichten: 12314
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bedrijvenpagina.nl verlengt dienst zonder overleg?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wie moet hier onderzoek naar doen? De wetgever gaat er van uit dat een ondernemer zelf vooraf nadenkt voordat er een overeenkomst aangegaan wordt.

DanielHenry
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2020 13:58

Re: Bedrijvenpagina.nl verlengt dienst zonder overleg?

Ongelezen bericht door DanielHenry »

DanielHenry schreef:
17 jun 2020 14:14
Op de website staat namelijk geschreven dat er eerst contact op genomen word met de klant voor dat de dienst word verlengt. Dat is niet gebeurt en aan de telefoon werd ook gezegd dat zei contact met mij zouden opnemen na een jaar.
En als ik dan niet tevreden was kreeg ik een jaar gratis bij.
Ik noem dit misleiding . Want op de website staat ook nog onder het kopje Verlenging :
Hoe gaat het verlengen na het afgesproken jaar in zijn werk?omegle xender
(Na het eerste jaar benaderen wij u voor de verlenging van uw vermelding en uw website, er wordt niets stilzwijgend verlengd.
Dit is misleidende informatie, vooral dat word vernoemt dat niets stilzwijgend word verlengd. Toen ik werd gebeld was er ook sprake van agressieve verkoop. Het voelde heel opdringerig en had geen tijd om na te denken.Nu zit ik weer een jaar ongewild aan hun vast.

Oplichters zijn het en heb nu gezien dat er meer mensen problemen met ze hebben. Graag onderzoek over doen dit kan funest zijn voor startende de ondernemers.

Met vriendelijke groet,
dank je mijn probleem is opgelost

NeoDutchio
Berichten: 12314
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bedrijvenpagina.nl verlengt dienst zonder overleg?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

DanielHenry schreef:
18 jun 2020 06:26
dank je mijn probleem is opgelost
Weer een gevalletje druk uitoefenen door een bedrijf op internet te gooien?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Bedrijvenpagina.nl verlengt dienst zonder overleg?

Ongelezen bericht door berndv »

dat is dan wel geluk, dat het opgelost is. Als ik de voorwaarden voor ondernemers bekijk:
Na de overeengekomen looptijd wordt de Advertentieovereenkomst stilzwijgend verlengd voor een termijn van de overeengekomen looptijd en onder dezelfde voorwaarden en prijs, tenzij de Overeenkomst door één der partijen schriftelijk wordt opgezegd, uiterlijk 1 kalendermaand voor aanvang van de vervolgtermijn.
https://www.bedrijvenpagina.nl/voorwaarden/

Gesloten