Belazerd door sportpartner.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Slutzky
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 nov 2020 11:09

Belazerd door sportpartner.nl

Ongelezen bericht door Slutzky »

Ik had eigenlijk beter kunnen weten als ik de moeite had genomen om vóóraf de reviews op sportpartner.com en .nl te lezen: alleen maar negatief i.vm betaalde lidmaatschappen en geen dienst. Ik nam op 15 juli 2020 een lidmaatschap en betaalde deze per Pay Pal. De dienst is dusdanig belabberd dat ik mijn lidmaatschap opzei maar alsnog is op 15 oktober 2020 een tweede termijn van €29,85 geïncasseerd. Ik vroeg dit bedrag terug en sindsdien word ik continu aan het lijntje gehouden door een zekere Sanne, die beweert dat de eerste betaling niet gedaan is hetgeen resoluut niet waar is. Ik stuurde de betalingsbewijzen van PayPal maar als ze reageert is het standard antwoord; ze lezen niet eens je berichten.

Het telefoonnummer dat vermeld staat klopt niet; het nummer staat buiten werking.

Ik weet nu niet wat ik moet doen: ik heb een juridische bijstand maar ze doen niets omdat dit voor het afsluiten van de verzekering speelde.

Wees gewaarschuwd voor Sportpartner.nl.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33
Beste antwoord
Gekozen door Slutzky

Re: Belazerd door sportpartner.nl

door hebra98 » 24 nov 2020 12:08

Ook moet u niet er op vertrouwen als u geen reviews (goed of slecht) kunt vinden.
Vaak zijn dit soort websites maar kort in gebruik waardoor een totaal beeld in reviews niet een juist beeld geeft.

Ze kunnen zelfs even wat reviews "fabriceren of kopen" om kopers er maar te laten instinken.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Belazerd door sportpartner.nl

Ongelezen bericht door berndv »

Slutzky schreef:
19 nov 2020 11:20
De dienst is dusdanig belabberd dat ik mijn lidmaatschap opzei maar alsnog is op 15 oktober 2020 een tweede termijn van €29,85 geïncasseerd.
Wanneer heeft u opgezegd? Ze geven namelijk aan dat ze een opzegtermijn van 1 maand hanteren, en eventuele gedane betalingen naar rato worden terugbetaald.
Slutzky schreef:
19 nov 2020 11:20
die beweert dat de eerste betaling niet gedaan is hetgeen resoluut niet waar is. Ik stuurde de betalingsbewijzen van PayPal
En u weet ook zeker dat die betaling niet geblokkeerd is door paypal? Als u kunt aantonen dat er daadwerkelijk betaald is, eventueel met een aan paypal gekoppelde bankrekening of creditcard, dan kunnen ze volgensmij deze bewering niet volhouden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Belazerd door sportpartner.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Toekomstige betalingen blokkeren en verdergaan met leven. Voor 30 euro ga je geen kosten maken.

Anduril.tr
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 mei 2015 12:35

Re: Belazerd door sportpartner.nl

Ongelezen bericht door Anduril.tr »

Claim indienen bij PayPal.

Slutzky
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 nov 2020 11:09

Re: Belazerd door sportpartner.nl

Ongelezen bericht door Slutzky »

Het heeft geholpen: gisteren een mailtje van sportpartner.nl gekregen dat ze het bedrag terugstorten. Het was zo vervelend: geen of late reactie en, bovendien, allerlei smoezen verzinnen om niet terug te storten en dan als ik PayPal vraag de storting ongedaan te maken en te onderzoeken storten ze het bedrag in no time terug.
Mijn lesje geleerd: voordat je een dienst of product koopt altijd vóóraf de reviews online lezen, dan had ik kunnen weten dat sportpartner.com/nl zeer belabberde diesnt levert.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Belazerd door sportpartner.nl

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ook moet u niet er op vertrouwen als u geen reviews (goed of slecht) kunt vinden.
Vaak zijn dit soort websites maar kort in gebruik waardoor een totaal beeld in reviews niet een juist beeld geeft.

Ze kunnen zelfs even wat reviews "fabriceren of kopen" om kopers er maar te laten instinken.

Rijk28
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2021 09:09

Re: Belazerd door sportpartner.nl

Ongelezen bericht door Rijk28 »

Graag wil ik mijn negatieve ervaring melden van Sportpartner.com. Ook ik heb onvoldoende de reviews gelezen waar ik had kunnen weten dat dit pure oplichting is. Half november 2021 heb ik € 71,40 betaald. Algauw kreeg ik door dat er veel profielen niet bestaan. Wel kreeg ik een korte reactie van waarschijnlijk de webshopeigenaar zelf die zich voor deed als degene op wie ik had gereageerd met 'goedemorgen Ruud'. Bedoeld om je te lokken naar een betaald lidmaatschap die ik overigens al had betaald. Toen ik een berichtje stuurde met de vraag over gegevens zoals telefoonnummer klantenservice, kreeg ik na 10 minuten een bericht met "bedankt, we hebben u uitgeschreven". Ik probeerde daarna in te loggen, maar kreeg de melding "uw emailadres is onbekend". Ik heb het hierbij gelaten.
Wees gewaarschuwd!

Davido80
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2022 15:58

Re: Belazerd door sportpartner.nl

Ongelezen bericht door Davido80 »

:evil: Dit is een waardelose website en wat het is.
Zogenaamd hennen klantenservice ,ze antworden nooit je berichten.
Ze pakken geld in one go en vervolgens leveren niets.
Dit wat ze doen is gewoon een modern oplichting praktike.
Staat moet deze website gewoon onkdeluiten en

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Belazerd door sportpartner.nl

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Op https://nl.trustpilot.com/review/sportpartner.com zie ik gemeende reacties. Moeilijk om een oordeel te vellen.

Gesloten