LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Georgie159
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 aug 2017 12:34

Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Georgie159 »

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening als ik hetzelfde geplaatst had maar dat ik zwart was en het een Facebook actie tegen een geliefde traditie van zwarte mensen ging?
Zouden jullie mij dan ook zo afmaken of is dit anders en zielig en moet ik niet zeuren want blanke mensen worden niet gediscrimineerd en hebben maar te slikken wat een minderheid van extremistische vreemdelingen hen in hun strot wil duwen? Ben benieuwd??

Moderator: *Gaaaaaaaaaaaaap*
Laatst gewijzigd door Radar op 25 aug 2020 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Even al dat slaapverwekkende, irrelevante gezeur verwijderd.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Radar »

Georgie159 schreef:
25 aug 2020 19:39
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening als ik hetzelfde geplaatst had maar dat ik zwart was en het een Facebook actie tegen een geliefde traditie van zwarte mensen ging?
Zouden jullie mij dan ook zo afmaken of is dit anders en zielig en moet ik niet zeuren want blanke mensen worden niet gediscrimineerd en hebben maar te slikken wat een minderheid van extremistische vreemdelingen hen in hun strot wil duwen? Ben benieuwd??

Moderator: *Gaaaaaaaaaaaaap*
Ik geloof dat het tijd wordt dat je een hobby gaat zoeken. Volgens mij was de reden van het sluiten van je vorige topic duidelijk genoeg.

Permanente ban, ga het maar ergens anders over BLM / Zwarte Piet hebben. Op dit consumentenforum ga je namelijk geen oplossingen vinden om toch plaatjes van Zwarte Piet op Facebook te mogen plaatsen en je frustraties uiten kan wat mij betreft ergens anders, het internet zit immers vol met allerlei digitale vuilstortplaatsen waar je die rommel naar hartelust kwijt kunt.

Groeten, Radar^SK

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Radar »

breien schreef:
25 aug 2020 20:08
Wat is een blokkage?
Dat is wanneer ondergetekende er een slotje op gooit. :wink:

Gesloten