LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Caiway: lang wachten op nieuw modem

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hansjansen18
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2019 06:32

Caiway: lang wachten op nieuw modem

Ongelezen bericht door hansjansen18 »

Waarom moet het bij caiway 4 dagen na een storing melding dat mijn internet modem stuk is dat ik na 4 dagen een nieuwe modem bij mij thuis is terwijl mijn dochter in de examens zit als ik iets bestel bij bol.com voor 9 uur dan heb ik het bestelde artikel in de avond nog thuis als dat bij bol.com kan dan moet dat bij caiway toch ook kunnen lijkt mij. Gr hans

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Caiway: lang wachten op nieuw modem

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan maar bij bol bestellen.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Caiway: lang wachten op nieuw modem

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bol heeft een directe verbinding met PostNL. Vrachtwagens rijden af en aan en zodoende kunnen zij die service bieden. Dat gaat met containers tegelijk. Cayway is geen webwinkel en moet dus pakjes stuk voor stuk aanmelden en laten ophalen. Tja, dit kost gewoon even tijd.
Niet alles kan direct.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Caiway: lang wachten op nieuw modem

Ongelezen bericht door scontra »

Stom dat ze bij Caiway geen rekening houden met de examen periode van uw dochter, maar doet zij dan haar examen via het internet ? ;-)

16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Caiway: lang wachten op nieuw modem

Ongelezen bericht door 16again »

4 dagen….zijn dat werkdagen?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Caiway: lang wachten op nieuw modem

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ze kunnen het maar op één manier doen: de Cai way.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Caiway: lang wachten op nieuw modem

Ongelezen bericht door thecure »

hansjansen18 schreef:
01 jun 2019 14:47
Waarom moet het bij caiway 4 dagen na een storing melding dat mijn internet modem stuk is dat ik na 4 dagen een nieuwe modem bij mij thuis is terwijl mijn dochter in de examens zit als ik iets bestel bij bol.com voor 9 uur dan heb ik het bestelde artikel in de avond nog thuis als dat bij bol.com kan dan moet dat bij caiway toch ook kunnen lijkt mij. Gr hans
Succes gewenst aan uw dochter met de examens. Ik hoop dat zij wel leestekens en hoofdletters gebruikt op het examen...

Frankhof
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 jun 2019 21:20

Re: Caiway: lang wachten op nieuw modem

Ongelezen bericht door Frankhof »

Kan uw dochter niet tijdelijke via de 4G van uw of haar mobiel internetten? Je kunt je telefoon instellen als hotspot zodat hij functioneert als wifi router. Op die manier kun je dan dus ook gewoon met een laptop, tablet etc. internetten. Wel even controleren of je nog voldoende data in je bundel hebt.

Arizonakid
Berichten: 1125
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Caiway: lang wachten op nieuw modem

Ongelezen bericht door Arizonakid »

De enige troost die ik uit dit soort topics haal, is het feit dat de starter nooit meer terug komt. :roll:

Gesloten