LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Desert-Operations Online game drastische up-date

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Crazy_Sylvester
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 feb 2012 00:29

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Crazy_Sylvester »

En hoppa! weer een chatban van 100 uur. Hieronder de melding die ik zie:

"Je kunt niet meer schrijven - neem contact op met support (Reden Je bent gebanned! Continue commentaar op de mods. 100 uur chat ban XXXXXX)"

En 100 uur chatban gekregen wegens chatgedrag... Dát is Desert operations!

Na 80 uur van de ban uitgezeten te hebben en 7 tickets is ban opgeheven...
Support heeft in de gaten dat het toch niet helemaal correct is wat ze doen?
Laatst gewijzigd door Crazy_Sylvester op 19 feb 2012 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.

namtown
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2011 20:27

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door namtown »

vraag me af hoe lang het duurt voordat ze je updates lezen hier..

Crazy_Sylvester
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 feb 2012 00:29

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Crazy_Sylvester »

Tsjah... alleen nadeel voor Jack/ Bart/ Donderpoema (die overigens dezelfde persoon is) dat ze er hier niks aan kunnen doen. Ze kunnen chatban geven, Forum blokkeren voor jou, domme antwoorden geven middels supportticket of ingame mail. Hier hebben ze de macht niet. Hoop dat hij het leest en er misschien eens een 2 euromunt gaat vallen...

Gamefreak
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2012 21:37

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Gamefreak »

Met verbazing heb ik hier de berichten over de updates, valsspelen en beschuldigingen aan het adres van een gameprovider gelezen zonder dat er enige blijk van achtergrondkennis wordt beschreven.

Ik zal hier mijn reacties op de onjuistheden aangeven:
1. Update game Dessert Operations: Een grote wijziging in de manier van handelen in het spel. Door misbruik van een groot deel van de spelers werden spelers finacieel bevoordeelt door hun collega spelers. Door het misbruik van deze mogelijkheid aan te pakken voelen een aantal spelers zich hierdoor benadeeld. Er zijn echter geen diamanten verdwenen dus is er ook qua inverstering op vrijwillige basis in deze optie, geen derving. Alleen is de kans op het misbruiken van mogelijkheden aangepakt dus mijn inziens is het spel eerlijker geworden.
2. Het ontvangen van een chatban na blijvend commentaar op moderators: Hiervan is een regel opgenomen in de chatregels. Wanneer je dit soort regels niet wilt na leven dan dien je je niet in een chat te begeven. Dit speelt niet alleen bij deze game maar bij iedere game waar een chat is (moderatie ervan is verplicht) Tevens bemerk ik dat er chatberichten worden geplaatst waarbij ik me afvraag of de andere personen in die chat hiervoor toestemming is gevraagd.

3. Verwijderen van forumberichten: Ook hierover bestaan regels, zelfs in dit forum. Wanneer berichten niet door de beugel kunnen vanwege taalgebruik, discriminatie en onwettige aanteigingen dan is de beheerder van het forum zelfs verplicht om deze te verwijderen.

Helaas zie je vaak negatieve reacties over games ontstaan wanneer regels worden aangepast wanneer er misbruik van wordt gemaakt en wanneer er spelverbeteringen in een spel zijn worden deze nooit in dit soort forums vermeld.
Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat juist degene die misbruik van de regels maken hun frustratie willen uiten wanneer hun een vorm van misbruik wordt ontnomen.

Misschien moeten spelers van games zich bewust worden dat het een spel is. Zeker wanneer het een gratis game betreft dan is het doel hiervan om inkomsten voor de provider te genereren in de vorm van reclame inkomsten of verkoop van extra gamemogelijkheden, uitbreiding van levels etc. Wanneer je geen geld hieraan wilt spenderen of geen risico's wilt lopen op het verliezen van geinvesteerde gelden dan kun je beter je games in de winkel kopen.

Gamefreak

Japie1
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2012 03:35

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Japie1 »

Allen en vooral de Tros,

Ik begrijp dat niemand iets snapt van de onderstaande discusie. Hier even een verduidelijking.

Desert-Operations is een redelijk simpel spel in de basis (web-based) uiteindelijk gaat het allemaal om cijfertjes binnen een virtuele oorlog. Graag nodig ik een aantal medewerkers uit om dit spel prive te gaan spelen. Verdiep je er in. En dat duurt even, velen van ons hebben er maanden zo niet jaren aan tijd in zitten en velen van ons ook honderden euro's.

Heb serieus nieuwe vrienden gemaakt via dit spel maar onlangs zijn er echt hele vreemde dingen gebeurt welke het daglicht niet kunnen verdragen. Het bedrijf (Looki) is noch onafhankelijk noch commercieel. En benadeeld in ernstige mate spelers welke langdurig en intensief dit spel spelen., of men nu betaalde speler is of niet.

Dit spel heeft een groot aantal servers en vraag me ten zeerste af of bij jullie collega's in bv. Zweden, VS, Duitsland (land van oorsprong), UK, Turkeye etc. etc. ook dergelijke klachten binnen komen.

Misschien is het wijs om me nader te verklaren, in dat geval ben ik bereid om dit te doen. Geloof me, alles wat u hier leest is slechts het topje van de ijsberg!

Groet,

Japie1

HardcoreManiak
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2012 21:53

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door HardcoreManiak »

Ik ben het helemaal eens met support door mensen een ban te geven als ze zich publiekelijk negatief uit laten over Desert-Operations, ik speel zelf op West en Oost en heb op Noord volledig terecht een ban gekregen. Maar omdat het spel werd beheerd door enkele spelers moest er, helemaal op west iets gebeuren en ik ben de mensen (moderators) die daar achter zitten zeer dankbaar voor. Nu hebben wij in ieder geval ook weer een kans iets te bereiken in de game door het kopen van diamanten. Maar ja als je het ergens niet mee eens bent en dat openbaart krijg je gelijk allerlei kritiek van de spelers op D O. 8) Terwijl iedereen weet dat sommige spelers Bart gewoon in hun zak hebben zitten en bevooroordeeld worden door hem en support. Het hele spel is al sinds jaar en dag overgeleverd aan de grill van enkele mannen en wie niet mee danst gaat eruit! :roll:

HardcoreManiak
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2012 21:53

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door HardcoreManiak »

Iedereen weet nu toch wel hoe laat het is? De game is dus failliet!

krik krak kabouter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2012 22:47

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door krik krak kabouter »

Niets of niemand verplicht U te gamen? waarom doet U het dan? Stoppen is een kwestie van doen!
Laatst gewijzigd door krik krak kabouter op 11 sep 2012 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.

ukker
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2012 09:34

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door ukker »

Looki is helaas corrupt, ik was nummer 1 op EU2 en was ook een grote speler op Mechrage (beide Looki spellen), vanwege dat bij deze spellen ook door slechte begeleiding (support en moderatoren) het bloed onder je nagels haalde, en je daarom reactie van support vraagt en vervolgens geen reactie krijgt lopen de gemoederen hoog op. Ik heb een ban gekregen waarbij ik geen informatie kreeg waarom en hoe lang , vanwege ik niet kon inloggen ben ik na 7 weken gewist, dus al mijn tijd en geld is weg nu, ik verwacht ook dat Looki mij een schadevergoeding gaat geven, als ze dit niet doen, is dit spel gedoomd tot mislukken.

Boos2014
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2014 17:53

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Boos2014 »

Beste Spelers van DO-NL-West,

Helaas is of zijn de situaties op Dessert-Operations nog weinig veranderd als het gaat om de server West. Zeker waar het de spelers aangaat die dit spel al geruime tijd aan het spelen zijn en hun woord nu eens gehoord willen hebben. Zeker wanneer je zou verwachten dat met klachten iets goeds gedaan wordt en niet in het welbekende ronde archief wordt gedeponeerd.

Hieronder zal ik proberen een uitleg te geven wat er momenteel gaande is op de server van NL-West. Het is geen leuk vooruitzicht maar ben genoodzaakt geweest dit te doen om een verandering teweeg te kunnen brengen zodat ook de kleinere spelers straks een eerlijke server kunnen verwachten en niet bedrogen uit komen , zeer zeker als ze in dit spel geld willen spenderen.
Om het hele verhaal goed te kunnen begrijpen is wat voorkennis nodig. Vandaar dat ik eerst een kleine uitleg geef over een spel element wat binnen NL-West gaande is.

Account waardes ;

Momenteel is er een account waarde gebeuren gaande die ervoor dient om de dia verkoop te stimuleren voor LOOKI. (dit is begrijpelijk, maar is nu wederom van negatieve invloed op het spelbeeld. Als mensen dia’s kopen (wat normaal geoorloofd is) kun je hiervoor een omwisseling maken voor goud/kero/diesel/ammo en speelgeld. Op het moment dat jij dit omwisselt kun je je voorstellen dat jouw account waarde (AW) stijgt. (want je bezit meer) Om de 6 uur wordt deze waarde her berekend (middels een idiote moeilijk te begrijpen berekening die op wiki staat maar voor de normale Nederlander moeilijk te bevatten is.) Gevolg is dat jouw AW stijgt en daardoor ook de inruil waarde voor 1 dia….kortom, hoe meer je bezit, hoe hoger je waardes worden en des te meer je voor 1 dia terugkrijgt. De topspelers kunnen dus met 1 dia gigantische aantallen verkrijgen die de normale man nooit zal bereiken.

Afgelopen tijd ;

In de afgelopen tijden hebben jullie misschien wel, maar ook niet zaken meegekregen die speelden op deze server. Cheaters zullen er helaas altijd wel blijven , maar als er goede mensen in de Admin zouden zitten zou dit aantal enorm gereduceerd kunnen worden en laag blijven. En ook daar ligt hier de Bug. NU zijn er spelers ten tonele gekomen die de server moedwillig in verwarring hebben gebracht. (waarom mag je zelf een invulling aan geven) Maar 1 ding is zeker, deze mensen konden handels acties uitoefenen die tot dan toe gewoonweg onmogelijk waren als je de cijfers erbij zou houden. (ook dit is een lang verhaal maar het gaat erom dat je simpel kan berekenen wat iemand zou kunnen hebben , dat er een max aan bank rente kan worden gekregen met een eventuele mintik meegerekend. Op die manier is en blijkt het spel , leuk , berekenbaar , maar vooral eerlijk. Zoals het zou moeten zijn.) Met de komst van die nieuwe spelers was er eerst een onduidelijkheid en geheimzinnigheid, omdat niemand echt wist hoe die AW. nu helemaal in elkaar zat, kortom ook daar werd geen info door support over gegeven : men kreeg daar te horen ; Laat de spelers het maar lekker zelf uitvogelen….(leuk als je naam Support is en je ten diensten zou moeten staan van de betalende en niet betalende spelers.)

Einde deel 1

Boos2014
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2014 17:53

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Boos2014 »

De situatie ;

Er kwamen 1 a 2 spelers(misschien wel meer) die Handelingen konden uitvoeren die tot dan toe niet voor mogelijk gehouden werden. Hier moet je wel 1 ding begrijpen. (Het spel DO kende blijkbaar een situatie in zich waarbij het getallen niet meer goed kon herkennen , als het ging over getallen die boven een aantal nullen uitkwamen. Zo moet je bijvoorbeeld denk aan een reken machine die niet meer dan 33 nullen aan kan. OP deze manier kon het spel dit ook niet en ontstond er een mogelijkheid handel te bedrijven die resulteerde in het volgende. (Volgens ons werd dit mogelijk indien iemand aantallen bezat die boven de 42 nullen uitkwam (of iets in die buurt exact kan ik het nog niet aangeven)
Als die persoon (ik noem hem nu maar X) die aantallen dus bezat kon hij een handels actie uitvoeren waarbij diegene die het kocht, een 1 om 1 actie kon uitvoeren. (Dus 1 goud voor 1 geld, terwijl de echte waarde van goud rond de 1.000 lag) Maar nu komt het, Als X dan die transactie had uitgevoerd wilde hij het terugkopen. aangezien de koper NIET die aantallen nullen bezat werd er nu wel de normale prijs door DO aangegeven. OP deze manier konden kopers binnen notime hun bezit met biljoenen malen vergroten. En dus hun vermogen zien stijgen met steeds een veelvoud van ongeveer 1.000, met deze handelingen ging natuurlijk nog iets gebeuren zoals je wel kun bedenken. Namelijk de account Waardes die stegen hierdoor gigantisch. Hierdoor werd het dus voor deze cheaters mogelijk (aangezien hun AW omhoog gingen dus steeds meer verkregen voor 1 dia) om enorme hoeveelheden grondstoffen te bemachtigen , maar ook giga vloten op te bouwen en aanvallen te plegen die tot op dit moment totaal buiten proporties waren. De normale, eerlijke betalende en niet betalende speler konden hier NIETS tegen doen aangezien wij wel normale gelden hadden , maar die totaal niet in verhouding stonden met de cheaters.. En raakte daardoor hun eerlijk verdiende en geïnvesteerde gelden en units kwijt aan deze valsspelers.

Kortgezegd : Door een vorm van Handelspushen (met toeziend oog van support) konden deze mensen hun accountwaarde omhoog boosten en zodoende hun inruil waarde voor 1 dia enorm verhogen….(biljoenen malen).

OP een gegeven moment werd het duidelijk waarom sommige (voornamelijk een paar BG’s) aanvallen en blokken konden uitvoeren. Er werd gewoon vals gespeeld (handelspushen). Dit werd tot treurens toe aangegeven bij support (het was gewoon handelspushen wat verboden is en een ban op staat) , die op hun beurt geen gehoor gaven of zeiden van niets af te weten. Dit tot vervelends aan toe.

Na veel aandringen is het jullie toen ook opgevallen dat er in de top een boel slotjes kwamen die allemaal mee hebben gedaan met die cheat/bug. De bedoeling zou zijn dat deze spelers hun gelden, spio defence zouden worden ontnomen, maar tevens dat hun AW zou worden terug gedraaid (om de simpele reden, als dit niet werd gedaan zouden deze mensen met 1 dia wederom gigantische bedragen kunnen omwisselen en was het weer terug bij af.

Als Support dus alles weer terug zou zetten zou West weer een eerlijke server zijn en kon het spel weer normaal en leuk gespeeld worden.

Niets bleek helaas minder waar te zijn……, de cheaters kwamen terug van hun ban, zouden weer normale aantallen moeten hebben en kunnen aanschaffen (als men hun werk goed zou hebben gedaan) maar binnen 2 dagen bleek (door aanvallen en andere bewijzen) dat support niets , maar dan ook niets aan hun account waarde heeft gedaan. Na herhaaldelijk bij support aan te hebben gegeven middels GR’s en SR’s , dat er wederom niets klopte werd er een eindbericht gegeven waarin stond dat alles was terug gedraaid, waardes waren teruggezet, punten waren teruggezet etc… en dat de nu verkregen units en grondstoffen op de eerlijke manier verkregen waren. Om vervolgens te zeggen niet meer te zullen reageren op welke mail dan ook, die hierover zou gaan……HOE misbruik je dan je situatie als dienend support team.

Einde deel 2

Boos2014
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2014 17:53

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Boos2014 »

Op deze manier is het dus dweilen met de kraan open voor de eerlijke speler. En is er in de top voor de eerlijke speler niets meer te halen. Zeker als die cheaters dankzij hun gebooste en niet teruggezette account waarde nog steeds streken kunnen uithalen die voor de rest nooit te behalen zijn. Er is nog 1 ding en dat is het volgende.

Als je het verhaal goed leest kom je nu nog met 1 vraag. HOE is X aan die getallen gekomen als het om astronomische getallen gaat. Ook hierop is maar 1 ding te zeggen. A) of een hack (maar dat is bijna niet te doen) of B) hulp van bovenaf. En dat laatste is nu aan de orde in onze optiek. Daar wij erachter zijn gekomen dat X en iemand van Support (een admin zelfs) 1 en dezelfde persoon zijn. Dit zeggende kun je je ook voorstellen dat direct klagen bij support dus gewoonweg niet helpt en mensen, als ze kritisch zijn op de chat binnen notime een ban krijgen en dus door 1 en dezelfde persoon monddood worden gemaakt.

Als je alles bekijkt lijkt het dus wel op een regelrechte soap. Die voor de normale lager in de ranglijst staande spelers nu nog niet zoveel invloed heeft , maar wel van belang wordt als deze spelers gaan groeien en denken mee te willen spelen in de top of zelfs ambities hebben om nr.1 te worden.
Tevens voor de eerlijke spelers die soms al ruim 3 jaar iets in dit spel hebben gestopt is het een directe klap in het gezicht als ook zij hier totaal niets aan kunnen doen, continue als ze iets willen aangeven , met domme en simpele knip en plat teksten worden terugverwezen naar af.

Nu hoor ik jullie denken waarom moeten wij dit weten. Nou dit is simpel te beantwoorden ; Het spel moet eerlijk zijn en blijven. zodat er een goeie mix zit tussen de betalende en niet betalende spelers en er niet gecheat kan worden om er een eerlijk competitie van te maken….in de buiten wereld is doping ook niet toegestaan en diegene die het gebruiken worden geband. Maar het lijkt hier op west het tegen over gestelde. De cheaters worden zelfs beloond voor hun cheat, in plaats van gestraft te worden. Waardoor dus iedereen op de 1 of andere manier de dupe worden.
Want de cheaters kunnen ook anderen helpen met aanvallen door zodanig veel units in te slaan en vast te houden voor anderen dat ook daar dus een niet eerlijke beïnvloeding bijkomt. Dus het houdt dan helaas niet op bij alleen de cheaters. En als nieuwe mensen hoger in dit spel willen komen die ook de kans te kunnen bieden dit ook te redden. En niet na jaren spelen tot de conclusie te moeten komen dat jarenlang investeren in het spel binnen een paar acties helemaal verknald wordt waar gewoonweg niets tegen te doen is.

Tot slot,

Hoe nu verder…. Dit is moeilijker dan het lijkt…een voorbeeld zou kunnen zijn om LOOKI een signaal te geven wat gedaan kan worden door dat niemand op west voor een bepaalde tijd dia’s aanschaft, want zij zijn afhankelijk van betalende spelers….de rest is harde bewijzen te verzamelen en aan te bieden op een niveau hoger als Support NL, om zodoende openheid van zaken te verkrijgen en de cheaters weg te schoppen.
Dit is de reden voor deze brief. Om inzicht te geven in , aan te geven hoe en te vertellen hoe er eventueel iets tegen gedaan kan worden.

Mvg,
Vele zeer teleurgestelde DO spelers.

speler-do
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2013 08:04

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door speler-do »


Bericht verwijderd door de Moderator i.v.m. belediging en ongefundeerde uitspraken.

Blub321
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2014 00:20

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Blub321 »

Het feit dat het probleem zich op een spel betreft maakt toch helemaal niks uit? Looki is namelijk gewoon een bedrijf die inkomsten genereert d.m.v. extra diensten in het spel, zoals bijvoorbeeld in game geld en grondstoffen. Deze extra diensten worden echter teniet gedaan door mensen die de regels omzeilen en hierdoor worden deze diensten kapotgemaakt, waardoor mensen niet kunnen genieten van deze diensten en dus echt geld verliezen, zonder er wat voor terug te krijgen. In mijn ogen is dit namelijk gewoon een vorm van oplichting. De werknemers van dit spel doen namelijk helemaal niks met de bovengenoemde problemen en doen alsof hun neus bloed. Ik snap dat het bovengenoemde verhaal voor een leek niet helemaal duidelijk kan zijn, maar stel dan gewoon vragen zodat het nader toegelicht kan worden.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door bokkel »

Blub321 schreef:Het feit dat het probleem zich op een spel betreft maakt toch helemaal niks uit? Looki is namelijk gewoon een bedrijf die inkomsten genereert d.m.v. extra diensten in het spel, zoals bijvoorbeeld in game geld en grondstoffen. Deze extra diensten worden echter teniet gedaan door mensen die de regels omzeilen en hierdoor worden deze diensten kapotgemaakt, waardoor mensen niet kunnen genieten van deze diensten en dus echt geld verliezen, zonder er wat voor terug te krijgen. In mijn ogen is dit namelijk gewoon een vorm van oplichting. De werknemers van dit spel doen namelijk helemaal niks met de bovengenoemde problemen en doen alsof hun neus bloed. Ik snap dat het bovengenoemde verhaal voor een leek niet helemaal duidelijk kan zijn, maar stel dan gewoon vragen zodat het nader toegelicht kan worden.
Als ik zeg "kansloos" dan bedoel ik dat ook, blijkbaar kan ik beter de AV lezen dan jullie:
Looki Publishing GmbH
Im Derdel 17
48161 Münster
Germany
Telephone: +49 (2534) 97 33 53 - 0
Fax: +49 (2534) 97 33 53 - 11
E-mail: [email protected]

Support:
TicketSystem
en
7. Each user has to follow the current laws in Germany. bron
Nou dag hoor.

speler-do
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2013 08:04

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door speler-do »

bokkel

als het zo makkelijk was hadden we hier niks neer gezet en wel via hun geregeld
aangezien hun zelf mee werken aan dit soort dingen zullen ze weinig doen
er zijn zoveel mails brieven en zelfs bezoekjes geweest naar hun dat het geen zin heeft

de spelers van het spel worden belazerd door looki gewoonweg opgelicht er zijn mensen die veel echt geld erin gestopt hebben en praat ik niet over 10 of 100 tal euro's maar duizenden euro's
die mensen zijn nu de dupe van het spel omdat support looki iets bedacht heeft om meer echt geld los te krijgen alleen is het verkeerd uitgepakt en dat willen ze niet toegeven
er is een simpele oplossing voor om de spelers die misbruik gemaakt hebben een permanente ban te geven liefst ip ban en alles is klaar

het spel is een wereld spel en er zijn 20 landen die mee doen aan dit spel en het probleem is er alleen op nl en ook nog maar op 1 server van de 5 die ze hebben

wat er gaande is is gewoon simpel en wij als spelers kunnen er weinig aan doen ook als we vertellen dat er veel dingen onmogelijk zijn in het spel
als je ziet wat een normale speler moet investeren in het spel om bij de spelers te komen die door support geholpen zijn kost het miljoenen euro's en die bedragen overdrijf ik niet
het rekensommetje is gewoon simpel
looki nl probeert via deze weg meer inkomsten te halen alleen zijn ze vergeten dat het onmogelijk is om zulke aantallen te verbergen kortom de eerlijke spelers worden opgelicht met het spel omdat hun veel geld gebruikt hebben en looki gewoon spelers boost door prive geld te ontvangen om hun acc omhoog te halen
en ze willen het niet terug draaien vanwege ze bang zijn dat de spelers die misbruik gemaakt hebben stappen gaan ondernemen voor oplichting

TheBushmaster
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2014 20:38

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door TheBushmaster »

Ik speel al sins oktober 2010 en ik zie al die problemen niet,
Moet wel zeggen dat ik zelde zoveel gezever hoort over spelers admin,s en mod,s in een spel.
Maar zoals vele weten , ik ben mod en speel al die jaren met veel plezier


Gr [MOD]Bush

Gert1972
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2014 12:46

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door Gert1972 »

Helaas is niet alleen de game Desert Operations verknald... Het geweldige Nederlandse support-team heeft het ook voor elkaar gekregen op de speelwereld Wargame1942 Bravo direct tot een puinhoop te maken.... Als je een game hebt, waar Looki enorm veel geld verdient met diamantenverkoop, en er zitten dan zogenaamde admin's die spelers gaan pushen.... Iets wat men eerst ten stelligste ontkent, en dan er ook nog bij zeggen dat de spelers er vooral niets over mogen zeggen op hun forum of in de chat... Na aandragen van bewijs is het "slecht" 5 maal gebeurd om spelers "financiële ruimte te geven" (en dan kan een andere spelers zelf voor honderden euro's aan diamanten kopen...) en als daar volledige terechte kritiek opkomt, komt het zogenaamde support team dat het alleen een vorm van "testen" was.... Ja,ja.... gewoon bepaalde spelers matsen met hulp waar een ander voor een enorm bedrag diamanten voor moet kopen...

De admin. Wavewar is daar de zelfbenoemde God, want een ieder de probeert de waarheid boven water te krijgen, die dreigt hij met een chat-ban, forum-ban ....

Looki weigert om met een normale verklaring te komen, ook nadat er persoonlijke informatie door het zogenaamde support-team naar andere spelers wordt gelekt.... Er zit daar iets helemaal fout.... Ik ben zo stom geweest om er geld in te stoppen, iedere euro is weggegooid geld.

Beste mensen, begin niet aan deze games van Looki, want vroeg of laat wordt je besodemieterd....

do speler
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2015 18:42

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door do speler »

Het supportteam en de moderators zijn echt verkeerd bezig ik gaf mijn mening op de mods en support op de chat en kreeg een permanente uitsluiting van het spel. De mod had gezegd dat ik kon zeggen wat ik er van vond zonder dat er een ban zou volgen maar nu perma vanwege belediging. Het voorval vond plaats op de zuidelijke wereld en ben op alle werelden gestraft. Als je voor een grove belediging wordt bestraft krijg je maximaal 5 dagen ban maar nu het om support gaat ineens een perma???? Hoe maak je jezelf ongeloofwaardig........
Raad iedereen aan om er geen geld meer in te steken want je bent geband voor je het weet.

En voor Looki NL raar he dat er nu nog maar een 2500 spelers zijn die zijn aangemeld waarvan ook nog eens 2/3 inactief is. Ga zo door en je houd geen enkele speler meer over

blur
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2015 11:50

Re: Desert-Operations Online game drastische up-date

Ongelezen bericht door blur »

Begin nooit aan dit spel , er is geen nederlandstalige sprekende moderator meer . Na misbruik van cheats in het spel is er schoonschip gemaakt door looki een tijdje leek het spel daarna wel eerlijk.
Nu zijn er weer spelers met onmogelijk veel troepen . Ik heb best wel veel geld uitgegeven aan het spel maar bezit totaal te weinig ingame geld om zulke groeten aantallen troepen te weerstaan . schijnbaar worden sommige spelers wel geholpen door support en hun verloren dias terug gegeven en degene die niet zeuren kunnen gewoon barsten en zijn hun dias gewoon kwijt.

Gesloten