LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DoemaardieIpod

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Inonomas
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:56

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Inonomas »

Ik zie dat sommige mensen er een negatieve view op hebben.
Ik wil jullie graag mededelen dat ik mij ook heb aangemeld en dat ik de benodigde 9 referrals target heb gehaald. Ik heb ook al bericht gekregen dat mijn iPod Nano 2 GB al is besteld en kan zelfs de status van de bestelling checken bij Apple.

Als je mij niet wilt geloven verwijs ik je door naar mijn website waar ik verslag heb gehouden van de gebeuren. Ik heb hier zelfs een plaatje staan van een fragment van de bestelling-status-pagina.

mvg,

Inonomas

DTO
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2006 20:15

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door DTO »

Hallo ik heb mij ook aangemeld bij doemaardieipod, tot op heden geen succes. meer dan 90 mensen die zich aangemeld hebben via mijn link


Wat wel werkt : www.leukebonus.nl

De lijsten zijn nog kort en de kansen zijn zeer groot (nog wel)

Bij deze site is de truuk 1 voor allen allen voor 1

voor 20euro krijg je een produkt (wat natuurlijk niets voorstelt, maar niet onbruikbaar) en als er genoeg mensen zijn krijgt de eerste op de wachtlijst een gratis ipod.

Als je denkt om ergens aan mee te doen, dan zou ik deze site zeker
bezoeken.

(kijk maar bovenaan de lijst bij de Ipod 30gb)

DoeMaarDan.nl
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jan 2006 18:33

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door DoeMaarDan.nl »

Ik heb mij ook aangemeld op doemaardieipod.nl, maar vooralsnog geen iPod voon mij. Ik heb echter wel bericht van iemand ontvangen die daadwerkelijk zijn iPod lijkt te gaan ontvangen! Voor meer info hierover (het hele bericht): http://www.doemaardan.nl

Het lijkt er dus wel op dat genoemde site zijn belofte gaat waarmaken en ook echt 'gratis' iPods gaat leveren..?

dds
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:39

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door dds »

@Iedereen,

wat is nou het geintje van Walla?!?!

Hij/Zij is gewoon erg bijdehand bezig, want......
eenieder die na het zien van deze site (via de link van Walla, die is namelijk persoonlijk) besluit om ook lid te worden, wordt bij de credits van Walla opgeteld. Deze persoon is dus heel slim bezig om voor zichzelf zoveel mogelijk aanmeldingen te verzamelen, zodat hij/zij een Ipod kan ontvangen.

Hij/Zij stelt zich dus dom/vragend op, maar weet ondertussen precies waar hij/zij mee bezig is!

snookerfreak
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2006 01:24

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door snookerfreak »

@ frankkk : Ten eerste is dit geen kansspel, want er is geen KANS op een kado als je de instructies hebt voltooid, maar een ZEKERHEID.
Ten tweede is het geen piramidespel omdat er geen gelegenheid is waarbij deelnemers een goed afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers. Er wordt een verplichting aangegaan met de adverteerders van de aanbiedingen, niet doemaardieipod.nl zelf. Tevens zijn de aanbiedingen exact het zelfde als buiten doemaardieipod.nl om.

Tip, ga leren wat affiliate marketing is, dan weet je gelijk hoe heel ecommerce werkt, waar dit gewoon onder valt. niks meer, niks minder.

hier zijn je argumenten.

Chopper
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:56

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Chopper »

Tja, als je een vriendengroep hebt die op elkaar kunnen stemmen, en je kunt iets regelen, zou het redelijk interessant kunnen zijn (helaas zullen de laatsten van die vriendengroep niet kunnen profiteren). Al blijft het veel gedoe voor een simpele ipod. Plus je bent verplicht iets te kopen. Ook weet je niet wat er met je gegevens gaat gebeuren. Wie weet wordt je weer verder ondergespammed met telefoontjes, junkmail en brievenbusreclame. Gratis? Ik dacht het niet. Ik geef mijn persoonlijke gegevens niet meer weg voor een paar tientjes.

snookerfreak
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2006 01:24

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door snookerfreak »

@chopper :
Lees de algemene voorwaarden, zij doen totaal zip nada niks noppes met je persoonlijke gegevens. Staat zwart op wit in de voorwaarden. Als ze dat wel doen hebben ze zo tientallen processen aan hun broek. Dacht het niet he...

Gratis? Ik dacht het wel. Je neemt een aanbieding waar je zowiezo geinteresseerdt in bent, dus je bent uiteindelijk niks kwijt voor de ipod zelf. Ik had bv mijn gsmabo verlengd bij typhone. Kostte me niks en had een mooie deal met een Samsung D600 en gelijk in de race voor de ipod. Dus hoezo kost het geld. Dat is juist heel het hebben en houden van die site waarom het zo revolutionair en geweldig is! Die ipods zijn wel degelijk gratis.

Dus niet te snel roepen met vooroordelen jongen...

Chopper
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:56

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Chopper »

De site doet niets met je gegevens, maar het bedrijf waar je iets moet kopen wel! Die zien jou nu als klant.
Als je toevallig geld wilt uitgeven aan een proefabonnement of zo (waar je ook weer goed de kleine lettertjes moet lezen om er niet bijvoorbeeld een jaar aan vast te zitten), dan moet je nog behoorlijk wat werk doen en anderen ook overtuigen mee te doen en iets te kopen. Diegene die later beginnen, hebben meer moeite om hun referrals bij elkaar te krijgen.
Iedereen moet zelf weten wat hij doet of niet doet, begrijp mij niet verkeerd, maar persoonlijk loop ik net zo lief naar de winkel voor een ipod. Dat is sneller, kost minder moeite en je bent gegarandeerd van de ding. En ik hoef mijn vrienden er niet mee lastig te vallen.

Briljant trouwens om de gehypede Ipod te nemen als lokkertje. Jonge mensen happen duidelijk enorm toe aan zo'n statussymbool (al wordt de status stukken lager als iedereen er een heeft).

snookerfreak
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2006 01:24

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door snookerfreak »

Tjsa, dat hou je natuurlijk altijd als je iets koopt he? Dat heeft niks met die site te maken, maar met 'kopen' zelf. Moet ik me nu ook druk maken bij elke aankoop bij eender welk bedrijf?

Je hoeft helemaal niemand te overtuigen. Je stelt ze alleen op de hoogte van de site en eventueel de werking, dan bepalen ze zelf wel of ze het interessant vinden of niet. Als je iemand op de hoogte stelt van een koopje ergens, dan bepaalt ie toch echt zelf of het interessant is.
Ik zie het zo, als ik bv toch mijn gsmabo moet verlengen, waarom dan niet via die site ipv rechtstreeks op de site waar ik em zowiezo wilde verlengen? Mijn aankoop blijft hetzelfde, alleen heb ik nu een gratis ipod erbij. Ook al lukt het me niet om genoeg referrals te halen, is er nog helemaal niks aan de hand. Ik heb dan liever een ipod gratis dan dat ik em moet kopen! En anders kan ik em altijd nog kopen!

Welk slim idd om de ipod te gebruken als kado. Erg gewild bij de jongeren.

Chopper
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:56

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Chopper »

Ik wil gewoon even de andere kant van het verhaal belichten, meer niet. Iedereen moet voor zichzelf beslissen of hij/zij dit doet. Bedenkt alleen goed dat de bedrijven er stukken rijker meeworden dan dat jij wordt, en dat je als reclameslaaf onbetaald aan de slag moet. Je kunt wel zeggen: ik krijg daat een ipod voor, maar dat is niet waar. Je krijgt je ipod voor het doorwerwezen worden van de site naar andere shopsites. Een aardige column die de keerzijde van het verhaal goed in beeld brengt, kan men hier vinden:

http://macwereld.nl/index.php?option=co ... Itemid=162

Wat mij betreft laat ik het hierbij. Beslis zelf wat je ervan vindt, maar kijk uit wie of waar je gaat spammen.

snookerfreak
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2006 01:24

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door snookerfreak »

het klopt natuurlijk dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken of ze het interessant vinden of niet, spreek ik ook helemaal niet tegen.
En natuurlijk wordt dat bedrijf er rijker van, anders doen ze het niet. Maar ja, dat is de intentie van elk bedrijf, anders zijn ze wel een filantropisch of liefdadigheids instelling.
Wat betreft die column op macwereld ben ik het totaal niet mee eens. Check nou eens zelf wat de betreffende persoon schrijft. Het is niks anders dan regelrecht afkraken met vooral vooroordelen ipv echte neutrale kijk erop. Veel argumenten komen volledig uit de lucht gevallen en baseren op niks. Doel van zijn column is het giganisch de grond in boren, meer niet.
Dan kan je beter naar opgelicht de uitzending bekijken, want ze waren pas op tv. En ze zijn te vinden op de forum daar.

Over dat laatste ben ik het helemaal eens met je Chopper, spammen kan en mag niet. Mensen die dat doen moeten gewoon linea directa gebanned worden door dmdm.nl. Je kunt ook gewoon netjes te werk gaan.

Inonomas
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:56

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Inonomas »

Ik heb het bericht een beetje doorgelezen.
Het enige waarover de columnist eigenlijk zeurt is dat zijn mailbox wordt vol gespammed met 'gratis ipod' mailtjes van zijn zogenaamde 'vrienden' (ahum ja).

Laten wij dit als voorbeeld nemen:
Verwacht je een iPod, kunnen ze je ook een Skippy Bal sturen.


*zucht* Laten we even kijken naar wat Doemaardie zegt:
DoeMaarDie.nl staat niet in voor de garantie van beschikbaarheid van een kado op het moment van bestellen. Indien een kado niet beschikbaar is, zal
de deelnemer op de hoogte worden gesteld en een alternatieve optie worden aangeboden.

Indien een product niet of slecht leverbaar is hebben wij het recht om een vergelijkbaar product uit te keren. Dit zal in overleg gaan met de betreffende deelnemer(s).
Als het desbetreffend kado niet meer beschikbaar is (zeer onwaarschijnlijk) om een of andere reden, moeten ze dan op de zwarte markt of een veilingsite gaan kijken of ze er nog één kunnen vinden? Meneer van Spanje beweert dat ze dan een skippybal kunnen uit keren. Volgens mij kan een kleuter het verschil tussen een mp3speler en een skippybal wel bemerken. Er wordt een 'vergelijkbaar' product uitgekeerd dus dat lijkt mij geen skippybal of komen er nu mp3skippyballen op de markt?

OK nog een qoute:
Dat er dan al 30 mensen verplicht €150 of meer hebben moeten uitgeven heeft niemand door natuurlijk.
*nogmaals zucht* Meneer van Spanje liegt hier de lezers van zijn column voor door zomaar onwaarheden te roepen. Er zitten aanbiedingen tussen die dus duidelijk niet zoveel kosten.

En dan als laatste de topper:
Ik heb al 3 iPods, gewoon in de winkel gekocht.
Wie is hier nou het slachtoffer van reclame marketing?

Sorrie maar ik neem dit columnbericht niet al te serieus. Ik kan de columnist wel becomplimenteren op zijn humor.


Inonomas

Chopper
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:56

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Chopper »

Ik ben het ook niet helemaal eens met de hele inhoud en toon van de column, maar op een punt heeft ie groot gelijk: je wordt voor het karretje van de bedrijven gespannen. Jij doet het werk voor de bedrijven, en zij worden makkelijk rijk, terwijl jij wordt onderbetaald door middel van een simpele ipod voor wat je er voor moet doen (kom op, het blijft maar een ipod). Als je het dat waard vindt, moet je het natuurlijk doen (het is duidelijk geen oplichterij). Ik vind het echter wel belangrijk ook de andere kant van de medaille aan te halen. De woorden "gratis" en "verdienen" gaan in mijn ogen niet samen.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Inter »

Ach binnenkort staat het gewoonhier

gerda2006
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 mar 2006 06:50

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door gerda2006 »

Mensen, er is NIETS gratis. Als jij er niet voor hoeft te betalen dan wel een ander. Dit soort "spelletjes" is perfect om je vriendenkring uit te dunnen. Je denkt toch niet echt dat bedrijven zomaar gratis speeltjes gaan weggeven? Mensen die hierop ingaan zijn dezelfde die reageren op die Nigeria mailtjes waarin een of ander nietsnut beweert dat je miljoenen geerft hebt. Als je zo graag een Ipod wilt, doe het dan op de ouderwetse manier, spaar ervoor!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ben benieuwd wie er al allemaal een ipod ontvangen hebben. Ik zal een gokje doen, 0.

Wouter_Oud
Berichten: 151
Lid geworden op: 14 nov 2005 15:19

Re: DoemaardieIpod

Ongelezen bericht door Wouter_Oud »

@ Inter:

Als je nou eerst het topic doorgelezen had, zoals het hoort, dan had je al geweten dat deze site niet onder Piramidespelen valt.

@Jonjo:

Als jij nou eerst het topic doorgelezen had, zoals het hoort, dan had je al geweten dat er echt wel mensen zijn die netjes een Ipod hebben ontvangen.

Gesloten