Doktersrecept voor Nembutal Pentobarbital zelfmoordpillen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
witte angora

Re: Doktersrecept voor Nembutal Pentobarbital zelfmoordpillen

Ongelezen bericht door witte angora » 07 jun 2019 08:15

Monique Zennipman schreef:
07 jun 2019 07:01
De verpleging is op de hoogte dat ik zelfmoord gedachten heb. En das heus geen pretje dag inen uit
Dus in feite heb je al medische/psychische hulp. Heb je het gevoel dat er echt naar je geluisterd wordt?

Monique Zennipman

Ongelezen bericht door Monique Zennipman » 07 jun 2019 08:50

De word naar me geluisterd en ze proberen me zo goed mogelijk te helpen. Maar als het één keer goed in mijn hoofd zit is het lastig dan wil ik het ook uitvoeren.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 07 jun 2019 09:13

Snap ik, Monique. Ik heb dit eerder gezien, vandaar mijn vraag. Ik zag direct aan de ogen van die jongen dat het foute boel was. Was in een groep voor autisten, hij was er de eerste keer. Hulp had hij al, dat hoefden wij dus niet te geven. Sowieso zijn wij als vrijwilligers geen hulpverleners. Wat we wel konden doen is vriendschap en steun bieden. Dat bleek op zich goed te werken, hij had het erg naar zijn zin.

Maar als die knop 'om' is, want dat bedoel je denk ik, moet het volgens mij iedere dag een enorm gevecht zijn om niet die stap te zetten.

Plaats reactie