LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ebay

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sch01079
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 okt 2006 09:35

ebay

Ongelezen bericht door sch01079 »

Hallo
Ik heb een vraag over ebay ik kreeeg 68 e-mails binnen dat ik een produkt had gezet om te verkopen op ebay dit product heb ik helemaal niet dus kan ik het ook niet verkopen nu krijg ik een rekening van 73 euro voor iets wat ik niet te koop heb nu schijn ik dat ik gehackt ben kan ik hier nog onderuit komen wie heeft hier ook ervaring mee en hoe kan ik er van af komen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

hopeloosje j

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: ebay

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gewoon zelf even goed je best doen en contact opnemen met eBay. Die rekening hoef je niet te betalen.

sch01079
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 okt 2006 09:35

Re: ebay

Ongelezen bericht door sch01079 »

Bedankt.
Ik heb me afgemeld voor ebay, ik weet ook niet of dit lukt maar ik probeer het maar we, ik heb het verhaal uitgelegd en nu maar hopen dat ze het willen begrijpen
Nog bedankt voor de informatie

gr jannie

neusfluit
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 sep 2006 13:03

Re: ebay

Ongelezen bericht door neusfluit »

Mijn ervaring met e-bay is dat ze spookfacturen sturen. Ik kreeg laatst ook een bericht dat mijn account was gehackt. Op het moment dat je daar op gaat reageren haal je heel veel problemen op je hals, dus niet doen. Als je zeker weet dat het bedrag ontercht is, dan gewoon niet betalen. Eventuele vervolgmails gewoon weggooien.

Gesloten