LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Erotische dating sites met nepprofielen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Havank
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2013 19:58

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door Havank »

Via sites als geilecontacten.nl zul je nooit een date krijgen. Het betaalmodel is simpel. Je kunt je gratis inschrijven. Maar ieder berichtje dat je wilt sturen kost geld.
Zonder ook maar een foto of fatsoenlijke beschrijving van je zelf te geven wordt je iedere dag overspoelt met "dames"die zo graag contact met je willen maken.
Als je er (betaald) op reageert zul je merken dat je met eindeloze "betaalde" mailtjes wordt bezig gehouden. Het zal nooit tot een date komen. iedere smoes denkbaar wordt in stelling gebracht.

Jongens, niet doen. Ga naar een betaalde site, bv second love, daar betaal je om lid te worden maar de emails zijn gratis. En ja je kunt echt binnen een relatief korte tijd een date hebben. Of dat dan wat wordt hangt natuurlijk van de klik af. Op zo'n site moet je zelf natuurlijk wel open en eerlijk zijn. kwetsbaar dus.
Ik heb er goede ervaringen mee. Wel een prettige date gehad , uiteindelijk samen besloten er geen vervolg aan te geven maar met beiderzijds respect.

groeten

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Havank, de meeste mannen die daar posten willen geen 'prettige date'. Die willen alleen maar seks en verder niet. Of voor zover ze contact houden dan alleen om regelmatig seks te hebben. Ik heb geen behoefte aan een (seks)date dus geen ervaring met betaalde sites maar als je seks wil is het waarschijnlijk makkelijker en goedkoper om naar de Wallen of een seksclub te gaan.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door tenormin »

Bor Komorovski schreef:Havank, de meeste mannen die daar posten willen geen 'prettige date'. Die willen alleen maar seks en verder niet. Of voor zover ze contact houden dan alleen om regelmatig seks te hebben. Ik heb geen behoefte aan een (seks)date dus geen ervaring met betaalde sites maar als je seks wil is het waarschijnlijk makkelijker en goedkoper om naar de Wallen of een seksclub te gaan.
De dames daar worden in ieder geval medisch gekeurd, dat lijkt me ook een voordeel. :mrgreen:

Bor Komorovski
Berichten: 1718
Lid geworden op: 05 jul 2006 10:13

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

De dames daar worden in ieder geval medisch gekeurd, dat lijkt me ook een voordeel. :mrgreen:[/quote]
Hm, dat ligt eraan waar ze naar toe gaan. Ik ken een verhaal over een ex-collega die het voor 10 euro met een dakloze deed, ik denk niet dat zij medisch gekeurd was :D

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door sjoegel »

Zodra de meest verleidelijke dames geen prijs noemen en suggereren dat je ze kosteloos kunt n....n weet je ook dat het te mooi is om waar te zijn. Op kinky staan wel goede profielen maar dat kost allemaal geld wanneer je wilt dat ze je helpen. Maar goed die zijn tenminste echt. :wink:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door tenormin »

sjoegel schreef:Zodra de meest verleidelijke dames geen prijs noemen en suggereren dat je ze kosteloos kunt n....n weet je ook dat het te mooi is om waar te zijn. Op kinky staan wel goede profielen maar dat kost allemaal geld wanneer je wilt dat ze je helpen. Maar goed die zijn tenminste echt. :wink:
Wel een goed gekozen naam: kinky :lol:

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door sjoegel »

Kinky is echt goed. Je vindt er van alles, huisvrouwen, meesteressen, kerels, "keuringsartsen", etc.
Zit ook een forum bij waarop je recensies achter kunt laten. Prijzen staan er ook gewoon bij dus geen ge'sms.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Ik heb zelf hele goede ervaringen met okcupid, is een gratis site, wel van oorsprong Amerikaans, maar meer dan genoeg Nederlanders te vinden. Niet alleen maar vieze mannetjes, en natuurlijk zitten er wel een paar rotte appels tussen, maar dat hou je toch vrees ik. Aantal leuke dates, vriendschappen, en zelfs een paar keer een vriendje aan over gehouden.

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door 53o »

Heb het net even getest op site van TS. Ik heb een profiel aangemaakt wat zo saai is als maar mogelijk en heb aangegeven dat ik beide benen heb verloren.

4 uur later heb ik als beenloze persoon toch 2 gewillige dames gevonden die gewoon hot zijn volgens de foto's...

Gelukkig gebruikte ik TOR, nep-naam, spam-email, virtuele browser, dus kan het bedrijf niets terugvinden over mij.

Hoe dan ook, de redding voor TS is waarschijnlijk het wantrouwen geweest. Ik mis 2 benen in mijn profiel en 2 dames nemen contact op met mij en zien eruit als fotomodellen. TS zette zijn vraagtekens ook (helaas wel te laat).

Ik zou na 2 weken nog kunnen vallen voor een vergelijkbare val als ik daadwerkelijk 2 benen miste. Maar binnen 4 uur dit soort reacties krijgen? Sorry, maar de doelgroep wordt wel heel erg dom ingeschat.

hondjekees

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door hondjekees »

Mijn keeshondje zou dat nooit doen. Die weet van nature al dat je belazert wordt :D

rpwgkersten
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2014 11:36

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door rpwgkersten »

Ik ben ook slachtoffer van zo'n datingsite vol met fakes...Ik was bij Affairemarkt.nl en Matchwereld.nl, bij deze laatste was ik niet actief bezig maar bleef tientalle berichtjes ontvangen elke dag.
Ik was wel actief bij affairemarkt en ze mijden verzoeken om email adres, om nieuwe fotos etc en ze schrijven opvallend er kort en vertellen niets over henzelf (nooit eigen initatief nemen).
Ik ben niet bang om naar de politie te gaan maar het heeft geen zin om aangifte te doen, toch? Ze doen er niks aan.
Mijn vraag is waarom zulke sites niet worden aangepakt? Of geblokkeerd?
Iedereen zegt hetzelfde, oplichters moeten worden bestraft. Die sites worden beheerd door die Engelse bedrijf? een Ltd.....
Maar ik heb n wel geleerd, als je zo'n site tegenkomt, kijk eerst naar contactgegevens van de beheerder en of het bij de KvK is geregistreerd...En ook contact opnemen met de beheerder! Want als je dat doet, weet hij dat je hem kan aangeven als fake,, dus hij zou niet durven jou op te lichten...dat denk ik tenminste...

FirstWebAid
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 feb 2014 14:57

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door FirstWebAid »

Voor iedereen die zich zorgen maakt of ze op een neppe datingsite zitten of niet, hier een lijst met een hele hoop nep datingsites. Dit zijn allemaal websites van een en hetzelfde bedrijf, je kan op elke website met 1 account inloggen. De website bevat ongeveer 90% neppe profielen en 10% echte profielen. Het is niet mogelijk te checken welke echt of nep zijn. Ik heb in het verleden een email gestuurd met de vraag welke profielen nep waren en welke echt, met als antwoord: Wij weten zo 1,2,3 niet welke profielen echt zijn en welke nep. Wel willen wij u laten weten dat wij ermee bezig zijn om de website zo te maken dat u kunt zien welke profielen fictief en welke profielen niet fictief zijn (Inmiddels hebben ze dit nog niet gedaan).

Betreffende bedrijf (eigenaar van de websites):

Pink Melon Web Concepts Ltd
1 1/2 Miles Northern Highway
Belize City
Belize

Staat een website die u bezoekt hieronder bij? Dan is het verstandig om uw profiel op te doeken en geen geld meer uit te geven aan deze website.


De links van de nepwebsites:

[Lijst met links verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door FirstWebAid op 12 feb 2014 15:25, 3 keer totaal gewijzigd.

FirstWebAid
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 feb 2014 14:57

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door FirstWebAid »

[Lijst met links verwijderd door de Moderator]

Als u meer wil weten over nep datingsites kunt u misschien kijken op http://www.fakerslijst.nl hier worden verschillende neppe datingssites besproken. Ook kunt u hier zelf een neppe datingsite aangeven. Ik heb zelf ook eenzelfde post als deze op http://www.fakerslijst.nl geplaatst en alle neppe websites hierboven aangegeven bij de website.

Ik hoop dat iedereen hier wat aan heeft!

Met vriendelijke groet,

De webhelper

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door bokkel »

Euh..je hebt je best gedaan. Hulde daarvoor.
...

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door tenormin »

bokkel schreef:Euh..je hebt je best gedaan. Hulde daarvoor.
...
:lol: Als ie al die sites bezocht heeft, allemachies...Zag dit vanmiddag ergens voorbij komen en ik dacht oprecht
kanniewaarzijn
.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door Har06 »

tenormin schreef:
bokkel schreef:Euh..je hebt je best gedaan. Hulde daarvoor.
...
:lol: Als ie al die sites bezocht heeft, allemachies...Zag dit vanmiddag ergens voorbij komen en ik dacht oprecht
kanniewaarzijn
.
Tenormin heeft de alle site door gesnuiveld ? :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door tenormin »

Tenormin heeft de alle site door gesnuiveld ? :lol:
Je hebt een foutje geschreven, maar dat kan niet schelen en nee: ik zag woorden voorbij komen in de verwijzingen; die normaal worden veranderd in **** op deze site. Als ik schrijf dat ik geen interesse heb geloof je me toch niet (mannen eigen :lol: ) maar nee, ben helemaal niet geïnteresseerd in die sites. Honden, voeding en menselijke relaties is meer mijn 'cup of tea'. Nam niet weg dat ik wel eerder gereageerd had, hoe dom kan je zijn, dus kwam dat oude verhaaltje naar boven. De groetjes, Har06 :(

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door bprosman »

Iets met honden zit er ook vast wel tussen in dat rijtje met sites ;-)

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door tenormin »

bprosman schreef:Iets met honden zit er ook vast wel tussen in dat rijtje met sites ;-)
Godsamme, wat ben jij toch erruug... :lol: :lol:

brenda152
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jan 2014 15:58

Re: Erotische dating sites met nepprofielen

Ongelezen bericht door brenda152 »

moest wel lachen om het verhaal.
Jammer dat er een hoop neppers tussen zitten.

Gesloten