LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring CompuServe met telefonie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
swh
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2006 18:55

Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door swh »

Wie heeft ervaring met ADSL 2048 + telefonie van CompuServe. Ik overweeg dit aan te schaffen i.p.v. Wanadoo Famaly. Graag uw reactie

simbah
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 mar 2005 20:35

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door simbah »

:D

Zij leveren exact hetzelfde als tiscali telefonie. Dus kijk naar die ervaringen. Heb hetzelf 10 maanden geen probleem.

bachanaal
Berichten: 145
Lid geworden op: 24 jan 2006 16:15

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door bachanaal »

compuserve is volgens de consumentenbond de beste.zie ook forum bij kassa.vara.nl

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Beathoven »

Compuserve.. dat ze nog bestaan, daar kreeg ik vroeger allemaal spam-cdtjes van door de brievenbus. Prima onderzetters

hoeveel klanten zouden ze hebben?

jermainelievendag
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jan 2006 06:46

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door jermainelievendag »

Compuserve heeft heel veel klanten, ze zijn aangeslaten op het tiscali netwerk en is nu al een tijd een onderdeel van AOL(de grootste internetprovider in Amerika)

Ik heb ze al geruim 2 jaar, nu 2-8mbit verbinding en ben tevreden.
Pas 2x een storing gehad in 2 jaar...dus mij hoor je niet klagen

Regio Rotterdam

Met dig. telefonie nog geen ervaring mee gehad.

Katinka70
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2006 13:48

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Katinka70 »

Ik heb sinds 1 maand telefonie en internet via compuserve. Ik heb ervoor gekozen om ook mijn oude kpn nummer te behouden. Het abonnement van kpn heb ik omgezet naar budget en daar bel ik niet meer mee. Ik kan op dit nummer wel gebeld worden. Bellen doe ik via het telefoonnummer dat ik van compuserve heb ontvangen. Ik bel gratis hiermee naar alle vaste telefoonnummers en dit bevalt mij zeer goed. Ik merk geen verschil in kwaliteit en tot nu toe heb ik geen enkele storing gehad. Het enige nadeel van compuserve is m.i. dat zij geen eigen newsserver hebben. Voor de rest: helemaal top.

coinoperator
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 jan 2006 19:26

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door coinoperator »

Ik snap echt niet dat er mensen zelfs maar overwegen een andere provider dan XS4ALL te nemen.

Het is toch algemeen bekend dat dit de ENIGE probleemloze provider is terwijl de hele verdere oplichtersbende alleen maar klacht na klacht genereert.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ho Ho HO, PLANET is ook heel goed!!!!!!!!!!

coinoperator
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 jan 2006 19:26

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door coinoperator »

Niet bepaald.
Onlangs heeft een kennis van me op mijn aanraden zijn planet inbel abbo opgezegd en ADSL van XS genomen.

De rekeningen gingen echter doodgewoon door en ze wisten zogenaamd helemaal niets van de opzegging...........
.......Totdat we het woordje DAS gebruikten, toen lag de brief opeens op een stapel onafgewerkte zooi.

Conclusie: planet is net zo'n gore oplichtersbende als de hele verdere internet en telefonie smeerboel.

coinoperator
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 jan 2006 19:26

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door coinoperator »

compuserve is volgens de consumentenbond de beste.zie ook forum bij kassa.vara.nl
Hoe de consumentenbond daarbij komt is me een raadsel...
Alhoewel...het zal wel een GELDkwestie zijn.
De consumentbond is er namelijk alleen nog maar geïnterresseerd in geld en niet zozeer meer in de werkelijkheid.
Er zal wel flink zijn betaald door compuserve voor deze beoordeling aangezien de rest van NL een heel andere voorkeur heeft.

balk
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 okt 2005 16:36

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door balk »

aangezien de rest van NL een heel andere voorkeur heeft
Nee, aangezien u een heel andere voorkeur heeft

coinoperator
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 jan 2006 19:26

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door coinoperator »

Vreemd dat XS steeds weer als beste gekozen wordt door iedereen...
behalve de consumentenbond dan.

Dus *** niet en kijk gewoon even naar de feiten

cura
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 feb 2006 10:14

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door cura »

Ik heb al jaren een 5 mb internetverbinding van Compuserve en nog nooit problemen gehad! Heb altijd verbinding. Dus het kan wel degelijk coinoperator. Met telefonie via Compuserve heb ik (nog) geen ervaring.

Katinka70
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2006 13:48

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Katinka70 »

Moet je altijd doen, telefonie van compuserve. Echt alleen goeie ervaringen mee.

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Lahan »

kheb adsl van cs gehad, vaak lag ik eraf en moest ik me modem rebooten, slechte eravring dus...

Rinkens
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 feb 2006 17:57

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Rinkens »

Hallo

Ik heb geprobeerd een adsl aansluiting bij wanadoo te krijgen, gelukkig

annuleerde ze een en ander, zonder me een brief te sturen overigens. Ik heb nu aangemeld bij compuserve, eens kijken wat dit brengt, ik lees hier gelukkig alleen maar goede dingen.

Groet Kor

barto
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jan 2006 12:19

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door barto »

Ik had binnen 10 dagen adsl in huis. Ik kreeg het modem op vrijdag en adsl zou dinsdag worden aangesloten. Tot mijn verbazing bleek het vrijdag al te werken. :D
Ik heb het tekort om er een oordeel over te geven, maar tot nu funtioneert het goed. Alleen de snelheid is wat lager dan mijn abonnement aangeeft (het zou aan de lengte van koperdraad vanaf de meterkast kunnen liggen).
Telefonie doe ik gratis via voipbuster. Dat kan met het zyxel multipcmodem met voip dat ik geleverd kreeg van CS. Daarvoor hoeft niet de computer aan te staan.

Geronymous
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 feb 2006 22:06

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Geronymous »

Telefonie doe ik gratis via voipbuster. Dat kan met het zyxel multipcmodem met voip dat ik geleverd kreeg van CS. Daarvoor hoeft niet de computer aan te staan.
Hoe werkt dit precies en werkt het ook met Skype? (Ik bedoel, bellen via voip maar zonder de telefoon te moeten aanzetten?)

Heb je dan het Telefonie abonnement van Compuserve niet nodig?

Bedankt!

barto
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jan 2006 12:19

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door barto »

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1096315//

Het werkt niet bij skype.
Je download voipbuster.com. Dan waardeer met je telefoon via een 0900 nummer een beltegoed op (kost 1,30). Dan kan je een telefoonnummer aanvragen. Je kan dan gratis naar allerlei landen bellen (waaronder ook nederland). Dat kan via je computer, maar ook via een zogenaame voip-ata (hier hoef je je computer niet voor aan te zetten). In sommige adslmodems zit ook een voipfunctie.
Ik bel er al maanden mee en het gaat prima. Alleen gebeld worden werkt niet altijd, maar daarvoor heb ik een nummer van budgetphone.
Ik gebruik zelf een sipura 1001 ata, maar via een zyxel modem gaat het ook. In de bovenstaande link kan nog meer informatie vinden.
Ik heb geen compuerve telefoonabonnement.

Geronymous
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 feb 2006 22:06

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Geronymous »

ik zal hiernaar kijken... bedankt voor de snelle reactie!!!

Gesloten