LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met VEILING.NL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Is VEILING.NL volgens u betrouwbaar ?

Betrouwbaar (uit ervaring)
0
Geen stemmen
Betrouwbaar (niet uit ervaring)
2
10%
Onbetrouwbaar (uit ervaring)
15
75%
Onbetrouwbaar (niet uit ervaring)
3
15%
 
Totaal aantal stemmen: 20

bluelightning76
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2016 13:18

Re: Ervaring met VEILING.NL

Ongelezen bericht door bluelightning76 »

Hallo,

Na het lezen van deze berichten heb ik even de proef op de som genomen bij biedveilingen.nl
Zie hier het resultaat

https://youtu.be/x2tEJNAOMEY

hansham
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 mar 2015 14:03

Re: Ervaring met VEILING.NL

Ongelezen bericht door hansham »

Ik heb geprobeerd te bieden via Ticketveiling.nl

Het is overduidelijk dat Ticketveiling.nl zelf mee-biedt met nep-bieders om de prijs op te drukken.
Ik zie regelmatig de prijs omhoog gaan met 10 euro, terwijl de minimum volgbieding 1 euro is. Geen weldenkend mens doet dat.

DIT ZIJN OPLICHTERS!!! TRAP ER NIET IN!!

bez123
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2017 09:43

Re: Ervaring met VEILING.NL

Ongelezen bericht door bez123 »

Ik heb al meerdere keren op toegangskaartjes geboden en wat onzin gadgets en dat gaat prima. Hier zal Ticketveiling ook goed aan verdienen want tenslotte betaal je voor die gadgets meer dan je bij ali zelf zou betalen. Ik bied nu ook al een hele tijd (ca 50x denk ik) op een speelhuisje. bijna elke keer komt het resultaat van de bieding uit tussen 200 en 210 euro. Volgens ticketveiling is de waarde van het huisje 439 euro bij bol.com 238 euro. Als je savonds laat of snachts wil bieden gaat de tijd dat je kunt bieden ook naar ruim 8 uur. Het bied gedrag van de bieders is ook opvallend. iedereen gaat met 1 of een paar euro omhoog tot je aan het eind van de bieding komt en het bedrag is nog te laag dan worden er plots hoge biedingen gedaan zodat het snel weer richting het 200 euro bedrag komt. als het werkelijk zo is dat het huisje van hun 439 euro is en ze elke keer met 50% verlies weggaan kan ik mij voorstellen dat er een beperkte hoeveelheid van die huisjes zijn maar op die mail heb ik ook geen reactie ontvangen. of is het zo dat ze het zelfde huisje blijven aanbieden tot ze op de waarde uitkomen van die 439 euro.
Ik heb sterk het gevoel dat het niet helemaal klopt dus en dat er ook bots meedraaien om biedingen in de lucht te houden.

Nijogeth
Berichten: 9972
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Ervaring met VEILING.NL

Ongelezen bericht door Nijogeth »

hansham schreef:Ik heb geprobeerd te bieden via Ticketveiling.nl

Het is overduidelijk dat Ticketveiling.nl zelf mee-biedt met nep-bieders om de prijs op te drukken.
Ik zie regelmatig de prijs omhoog gaan met 10 euro, terwijl de minimum volgbieding 1 euro is. Geen weldenkend mens doet dat.

DIT ZIJN OPLICHTERS!!! TRAP ER NIET IN!!
Dat is om mensen weg te jagen. Het is makkelijker bieden tegen 3 mensen dan tegen 50. Er van uitgaande dat mensen afhaken bij zo'n stijging (omdat ze er van uitgaan dat die ander waarschijnlijk aggresiever zal bieden en hoger wil gaan), kun je concluderen dat het een vrij logische stap is.

Gesloten