LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, contract opzeggen kan niet?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
KingstonKai
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2020 09:39

Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, contract opzeggen kan niet?

Ongelezen bericht door KingstonKai »

Fiber levert geen functionerend internet, beloofde snelheid wordt bij lange na niet gehaald en internet hapert. Na minstens 30 maal contact met Fiber over weken ben ik uit pure wanhoop overgestapt naar ander provider (met direct goed werkend internet en goede klantenservice).

Ik probeer nu mijn contract op te zeggen Klantenservice is niet bereikbaar. Meermaals >1 uur aan de telefoon in de wacht gezeten. Drie maal een digitale 'ticket' gestuurd via mijn Fiber account, waarop niet gereageerd werd. Via Whatsapp klantenservice wordt mij verteld dat ik de klantenservice moet bellen. Maar er wordt, tot sluitingstijd, nooit opgenomen!

Dit is om wanhopig van te worden.
Heeft iemand ervaring met Fiber, hoe de service op te zeggen per einde looptijd van het contract. Of liever nog de service opzeggen per direct ivm " contractbreuk ivm niet leveren diensten"

Dit is tevens een waarschuwing voor een ieder die deze provider overweegt. Doe het niet. Het komt je uiteindelijk 'duur' te staan.

marc2222
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2020 20:46

Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, contract opzeggen kan niet?

Ongelezen bericht door marc2222 »

normaal gesproken doet de provider waar u nu klant bent het contact opzeggen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, contract opzeggen kan niet?

Ongelezen bericht door berndv »

is er één of ander bot actief ofzo? Die gewoon wat topics zit te kopieeren als nieuw topic? Zie de letterlijke tekst van dit topic en deze: viewtopic.php?f=24&t=194043&p=2762089

Of vergelijk deze 2:
internet-f24/internet-in-verzamelpand-h ... 94118.html
internet-f24/internet-in-verzamelpand-h ... 90127.html

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Fiber levert niet, klantenservice onbereikbaar, contract opzeggen kan niet?

Ongelezen bericht door Radar »

De gebruikers VincentDamian, KingstonKai en AaronLandon hebben een permanente ban. Nu even geen tijd om heel grondig uit te zoeken hoe het allemaal precies zit, maar dat het geen zuivere koffie is, dat lijkt mij duidelijk!

Groeten, Radar^SK

Gesloten