LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Foutmelding: Je beschikt niet over de nodige permissies om d
Foutmelding: Je beschikt niet over de nodige permissies om d
Hallo,
Kan iemand mij hiermee helpen? ik krijg deze melding: Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
Als ik volgende topic wilt openen: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?p=1445992
Ik had hier berichtten geplaatst en deze persoon heeft mij ook opgelicht.
Kan iemand mij hiermee helpen? ik krijg deze melding: Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
Als ik volgende topic wilt openen: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?p=1445992
Re: Foutmelding: Je beschikt niet over de nodige permissies om d
Timmm schreef:Hallo,
Dan zal het wel tegen de regels in zijn.
Hoe komt dat dan? hoe kan ik dit oplossen?ciske schreef:Timmm schreef:Hallo,
Dan zal het wel tegen de regels in zijn.
ja timmm, dan zal je toch woorden hebben gebruikt (zoals oplichting) wat als aantasting van iemands "goede naam door het slijk halen" is en dat staat in de reglementen dat je dat niet rechtstreeks mag doen. Misschien kan je, als je TS was van een vraag en/of mededeling anders stellen en zo weer opnieuw beginnen?
Dit bericht komt, als de moderatie het topic heeft verwijderd.
Ook de rest van het forum kan dit niet meer openen.
-
Het bericht van nevermind is het enige juiste antwoord.nevermind schreef:Dit bericht komt, als de moderatie het topic heeft verwijderd.
Op zich bestaat het topic nog wel, het is in die zin verwijderd dat het ontoegankelijk is gemaakt voor het grote publiek. Vandaar dat er staat dat je niet de nodige permissies hebt enzovoorts.
nevermind and witte angora, weer iets geleerd! Maar nu ben ik een ander item, verdulleme, de titel vergeten, er ook zo'n boodschap stond en dat later de moderator schreef dat het onderwerp was verplaatst. 't Had iets met een naam te maken, jakkes, ouder worden, leuk hoor...iets over Cohen of zo?
Prachtig, iemand met een goed geheugen. Ja, die bedoelde ik. Stond exact hetzelfde als TS doorgaf. Natuurlijk met een ander viewtopic nummer.
AST Dronten is failliet: http://www.insolvensys.nl/Failliet/Ast- ... eo-Service
Weet iemand hoe het dan gaat als bedrijf failliet gaat die jou geld schuldig is?
Weet iemand hoe het dan gaat als bedrijf failliet gaat die jou geld schuldig is?
Je kan je vordering aanmelden bij de curator.Weet iemand hoe het dan gaat als bedrijf failliet gaat die jou geld schuldig is?
Na belasting, bedrijfsvereniging, bank(en) achterstallige lonen, loon curator, komen overige crediteuren aan de beurt, maar eer het zover is, is meestal de pot al lang leeg.
Leren fluiten via de LOI is dan erg handig...
Is niet helemaal juist, dat ligt eraan hoe hoog je vordering in de lijst komt te staan. Als je bijvoorbeeld een onderpand had op je vordering en deze aangemeld had bij de belastingdienst, dan kom je gewoon als eerste aan de beurt op dit onderpand, nog voor de fiscus. Dezelfde geldt bij preferente leningen, die gaan voor de overige leningen en zo zijn er nog wel meer uitzonderingen.agro schreef:Je kan je vordering aanmelden bij de curator.Weet iemand hoe het dan gaat als bedrijf failliet gaat die jou geld schuldig is?
Na belasting, bedrijfsvereniging, bank(en) achterstallige lonen, loon curator, komen overige crediteuren aan de beurt, maar eer het zover is, is meestal de pot al lang leeg.
Als het om een normale, particuliere vordering, dan ben je helaas wel meestal als laatste aan de beurt en kan je normaliter naar je geld fluiten. Immers, als er genoeg geld is om ook de achtergestelde crediteuren te betalen, was het faillissement niet nodig geweest. In sommige gevallen is er wel iets te verdelen voor de achtergestelde crediteuren, maar dan krijg je over het algemeen maar een gedeelte terug.
Aanmelden bij de curator en hopen dat die nog iets weet terug te halen, veel meer kan je niet doen.