LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foutmelding: Je beschikt niet over de nodige permissies om d

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Timmm

Foutmelding: Je beschikt niet over de nodige permissies om d

Ongelezen bericht door Timmm »

Hallo,

Kan iemand mij hiermee helpen? ik krijg deze melding: Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
Als ik volgende topic wilt openen: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?p=1445992

Ik had hier berichtten geplaatst en deze persoon heeft mij ook opgelicht.

ciske

Re: Foutmelding: Je beschikt niet over de nodige permissies om d

Ongelezen bericht door ciske »

Timmm schreef:Hallo,

Kan iemand mij hiermee helpen? ik krijg deze melding: Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
Als ik volgende topic wilt openen: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?p=1445992

Dan zal het wel tegen de regels in zijn.

Timmm

ciske schreef:
Timmm schreef:Hallo,

Dan zal het wel tegen de regels in zijn.
Hoe komt dat dan? hoe kan ik dit oplossen?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

ja timmm, dan zal je toch woorden hebben gebruikt (zoals oplichting) wat als aantasting van iemands "goede naam door het slijk halen" is en dat staat in de reglementen dat je dat niet rechtstreeks mag doen. Misschien kan je, als je TS was van een vraag en/of mededeling anders stellen en zo weer opnieuw beginnen?

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Dit bericht komt, als de moderatie het topic heeft verwijderd.
Ook de rest van het forum kan dit niet meer openen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

nevermind schreef:Dit bericht komt, als de moderatie het topic heeft verwijderd.
Ook de rest van het forum kan dit niet meer openen.
Het bericht van nevermind is het enige juiste antwoord.

Op zich bestaat het topic nog wel, het is in die zin verwijderd dat het ontoegankelijk is gemaakt voor het grote publiek. Vandaar dat er staat dat je niet de nodige permissies hebt enzovoorts.

tenormin

nevermind and witte angora, weer iets geleerd! Maar nu ben ik een ander item, verdulleme, de titel vergeten, er ook zo'n boodschap stond en dat later de moderator schreef dat het onderwerp was verplaatst. 't Had iets met een naam te maken, jakkes, ouder worden, leuk hoor...iets over Cohen of zo?

tenormin

Prachtig, iemand met een goed geheugen. Ja, die bedoelde ik. Stond exact hetzelfde als TS doorgaf. Natuurlijk met een ander viewtopic nummer.

Timmm

AST Dronten is failliet: http://www.insolvensys.nl/Failliet/Ast- ... eo-Service

Weet iemand hoe het dan gaat als bedrijf failliet gaat die jou geld schuldig is?

agro

Ongelezen bericht door agro »

Weet iemand hoe het dan gaat als bedrijf failliet gaat die jou geld schuldig is?
Je kan je vordering aanmelden bij de curator.
Na belasting, bedrijfsvereniging, bank(en) achterstallige lonen, loon curator, komen overige crediteuren aan de beurt, maar eer het zover is, is meestal de pot al lang leeg.

devious

Ongelezen bericht door devious »

Leren fluiten via de LOI is dan erg handig...

wiseger

Ongelezen bericht door wiseger »

agro schreef:
Je kan je vordering aanmelden bij de curator.
Na belasting, bedrijfsvereniging, bank(en) achterstallige lonen, loon curator, komen overige crediteuren aan de beurt, maar eer het zover is, is meestal de pot al lang leeg.
Is niet helemaal juist, dat ligt eraan hoe hoog je vordering in de lijst komt te staan. Als je bijvoorbeeld een onderpand had op je vordering en deze aangemeld had bij de belastingdienst, dan kom je gewoon als eerste aan de beurt op dit onderpand, nog voor de fiscus. Dezelfde geldt bij preferente leningen, die gaan voor de overige leningen en zo zijn er nog wel meer uitzonderingen.

Als het om een normale, particuliere vordering, dan ben je helaas wel meestal als laatste aan de beurt en kan je normaliter naar je geld fluiten. Immers, als er genoeg geld is om ook de achtergestelde crediteuren te betalen, was het faillissement niet nodig geweest. In sommige gevallen is er wel iets te verdelen voor de achtergestelde crediteuren, maar dan krijg je over het algemeen maar een gedeelte terug.

Aanmelden bij de curator en hopen dat die nog iets weet terug te halen, veel meer kan je niet doen.

Gesloten