LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geband en dan????

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
remi75
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2006 21:49

geband en dan????

Ongelezen bericht door remi75 »

hallo
ik heb een vraag,ik ben medebeheerder geweest van een forum,ben daarmee gestopt en ben op dat forum wel gewoon blijven blijven posten,onder mijn eigen nickname.tot zover geen probleem.
nu heeft de offiele beheerder mij geband,na het inzien van mijn pm's,die ik gestuurd had naar een ander geband lid die onder een valse naam toegang had.
ik had de beheerder moeten melden dat die gebande lid er weer op zat,okee heeft ze gelijk in.

nu vraag ik mij af of de beheerder recht heeft om mij te bannen na het inzien van mijn pm's???

nu ik dus ook geband ben,wil ik dat al mijn berichten van de site verwijderd worden,kan ik dit eisen????hier staan dus ook persoonlijke dingen in.ik heb mailtjes gestuurd met het vriendelijke verzoek om mijn berichten te verwijderen,hier heb ik geen respons op gekregen en mijn berichten staan nog steeds openbaar op de site.

laatste vraag:als ik de site via mn eigen pc intik,wordt ik doorgelinkt naar een disney site.dus ik wordt doorgelinkt.mogen ze dat zomaar doen???

ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft op 1 van deze vragen

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: geband en dan????

Ongelezen bericht door marjal »

Ja u bent stout geweest maar via een proxy kunt u zich weer aanmelden bij een volgende provider.

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: geband en dan????

Ongelezen bericht door Prikker »

Denk je niet dat je dit verdiend hebt (inclusief alle consequenties) ?

Van een medebeheerder had ik toch echt meer verantwoordelijkheidsgevoel verwacht.

Het klinkt meer alsof je moeite hebt met loslaten en nog steeds aan het proberen bent "je gelijk te halen".

docoweb
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 sep 2006 19:11

Re: geband en dan????

Ongelezen bericht door docoweb »

je kunt ook anoniem surfen en mailen
gewoon even Googlen en gebruik maken van de gratis diensten die daar worden aangeboden.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: geband en dan????

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

De beheerder/beheerders van een forum hebben alle rechten, dus ook het inzien van PM's en het op basis daarvan handelen zoals zij dat het beste achten.

Het verwijderen van berichten is geen verplichting, je kunt hooguit verzoeken tot verwijdering en dan is het aan de beheerder om er iets mee te doen of niet.

En precies zoals Prikker zegt, van een (mede) beheerder mag je toch wel iets meer verantwoordelijkheid verwachten.

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: geband en dan????

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

En wie zegt dat die vroegere medebeheerder van topicstarter deugt? Vreemde psychologie om direct te veronderstellen dat het (vermeende) slachtoffer per definitie schuld heeft.

Voor mij klinkt de kwestie meer als een persoonlijke ruzie tussen twee beheerders. Dit soort feitelijke kwesties zou misschien eens aan een rechter voorgelegd moeten worden, als er tenminste een rechter te vinden is die snapt wat een forum is. Probleem is namelijk dat het een ruzie is die op "publiek terrein" uitgevochten wordt (op een forum kan immers iedereen meelezen).

Verder als tip voor klager: er is net een nieuwe browser, Torpark, waarmee je via een andere IP naar de site kan gaan. Zie http://www.security.nl/article/14450/1. Erg populair meteen en daardoor dodelijk langzaam, maar het werkt wel.

Gesloten