Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kapmolk
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2021 09:02

Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door kapmolk »

Van het een op het andere moment ben ik verwijderd van Facebook. Ik krijg te horen dat ik in strijd van de regels heb gehandeld, wat zeker niet het geval is. Nu ik het een en ander na ga heb ik een paar vreemde dingen voorafgaand gezien, Ik was bevriend met iemand die ik niet ken en de tijdzone was een dag verder. Maar helaas ging het belletje niet op tijd rinkelen en ben ik geblokkeerd. Nu staat er dat dit voor 3 dagen zou zijn, maar dat is ondertussen al meer dan een week geleden. Er wordt gevraagd voor een kopie van ID maar dat ga ik natuurlijk absoluut niet doen. Mijn Instagram doet het nog wel. Dit is ook van Facebook. Zouden ze op deze manier niet kunnen verifiëren wie ik werkelijk ben? Wat kan ik doen? Na een maand wordt mijn Facebook account definitief verwijdert waarschijnlijk.

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door Dirkie »

kapmolk schreef:
26 okt 2021 09:26
....Er wordt gevraagd voor een kopie van ID maar dat ga ik natuurlijk absoluut niet doen. Mijn Instagram doet het nog wel. Dit is ook van Facebook. Zouden ze op deze manier niet kunnen verifiëren wie ik werkelijk ben? Wat kan ik doen? .....
Volgens mij is de kopie van je ID het enige wat ze nog niet weten bij Facebook. Maar als je het zo graag weer wil hebben zou ik een kopie opsturen en daarbij alle gegevens die je niet wil delen zwart maken.

HADES2001
Berichten: 539
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door HADES2001 »

de enige manier om aan te tonen dat jij bent wie je bent is door je legitimatie te laten zien. Ze doen dit wel vaker, je bent niet verplicht het te laten zien maar dan kom je niet meer op facebook.
Facebook gaat trouwens geen mensen bannen omdat ze bevriend zijn met iemand die niet klopt. (tevens het verhaal dat zijn tijdzone een dag eerder is kan niet want tijdzones gaan van -12 tot en met +14 dus snap niet wat je daarmee bedoelt)

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door reggie2 »

Je zal wel iets geplaatst , gezegd hebben wat in strijd met de regels is.
Of je je gegevens wil laten zien, geen idee.

Ik ben een keer geblokt omdat ik zwarte piet had gedeeld dus ff je tijd uitzitten.

lievemarie
Berichten: 358
Lid geworden op: 15 sep 2021 18:26

Re: Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door lievemarie »

Of gewoon een hobby zoeken i.p.v. dat geleuter op Feestboek.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door sjohie »

kapmolk schreef:
26 okt 2021 09:26
Van het een op het andere moment ben ik verwijderd van Facebook. Ik krijg te horen dat ik in strijd van de regels heb gehandeld, wat zeker niet het geval is. Nu ik het een en ander na ga heb ik een paar vreemde dingen voorafgaand gezien, Ik was bevriend met iemand die ik niet ken en de tijdzone was een dag verder. Maar helaas ging het belletje niet op tijd rinkelen en ben ik geblokkeerd. Nu staat er dat dit voor 3 dagen zou zijn, maar dat is ondertussen al meer dan een week geleden. Er wordt gevraagd voor een kopie van ID maar dat ga ik natuurlijk absoluut niet doen. Mijn Instagram doet het nog wel. Dit is ook van Facebook. Zouden ze op deze manier niet kunnen verifiëren wie ik werkelijk ben? Wat kan ik doen? Na een maand wordt mijn Facebook account definitief verwijdert waarschijnlijk.
Behalve je voegen naar hun wens tot identificatie, vrij weinig. Het heeft Arjan Lubach ooit ettelijke maanden, de inspanningen van een complete redactie. én zijn eigen bekendheid gekost, om een levend persoon bij Facebook Nederland te spreken te krijgen.

Kortom, jij als een van hun drie miljard klanten/sclachtoffers, gaat geen speciale behandeling krijgen.

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

lievemarie schreef:
26 okt 2021 12:01
Of gewoon een hobby zoeken i.p.v. dat geleuter op Feestboek.
Nee, dat is een helpend advies… :roll:

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Inderdaad waar bemoeid (niet zo) lievemarie zich mee.
Al verzameld een forumlid kinderpostzegels uit Zimbabwe, dat gaat ons toch niet aan?
Interesseert me trouwens ook helemaal niet.

Irene van Houte
Berichten: 145
Lid geworden op: 21 jun 2018 10:04

Re: Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door Irene van Houte »

lievemarie schreef:
26 okt 2021 12:01
Of gewoon een hobby zoeken i.p.v. dat geleuter op Feestboek.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Engelengeduld
Berichten: 33
Lid geworden op: 17 nov 2014 11:48

Re: Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door Engelengeduld »

Of een nieuw facebook account aanmaken onder een andere naam.

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door k2p »

let goed op dat je jouw id niet aan een neppert aan het sturen bent. en dek je bsn nummer af, die mogen ze niet hebben

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Geen toegang tot Facebook, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door Nevyn »

lievemarie schreef:
26 okt 2021 12:01
Of gewoon een hobby zoeken i.p.v. dat geleuter op Feestboek.
Ja bijvoorbeeld hier dagelijks reageren en overal wat van vinden.

Gesloten