LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geldmethodes.com

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
tedje1974
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2013 22:10

geldmethodes.com

Ongelezen bericht door tedje1974 »

Beste lezers,

ik wilde graag weten of onderstaande site oplicht rommel is
of iets wat echt kan :
http://www.geldmethodes.com/

Graag jullie ervaring en mening.


Groetjes.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: geldmethodes.com

Ongelezen bericht door ArneLH »

Jij dacht dat al die beleggers die geen flinke winsten maken allemaal dom zijn?

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: geldmethodes.com

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Zonder de video meer dan 3 tellen te hoeven bekijken: wat denkt u zelf?
Gouden regel: klinkt het te mooi om waar te zijn? Dan is het dat ook.

luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: geldmethodes.com

Ongelezen bericht door luna01 »

Oooh dat irritante gedoe over geld verdienen in een paar minuten.....kom het ook vaak tegen omdat ik zelf zo irritant ben om films online te kijken. Dit geld verdienen klik ik dan weg, cookies en alles ook. Die filmsite is al te mooi om waar te zijn, ook al is het engels... :oops:

koektrommel
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 dec 2008 17:06

Re: geldmethodes.com

Ongelezen bericht door koektrommel »

De betrouwbaarste manier om je geld kwijt te raken. Ongelooflijk dat er toch altijd mensen zijn die in dit soort zaken trappen.

Nooitmeer87
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2013 08:59

Re: geldmethodes.com

Ongelezen bericht door Nooitmeer87 »

Beste Tedje,

Er doen een aantal van dit soort sites en methodes de rondte en het is daarom ook vrijwel onmogelijk om dit allemaal als vals of onwaar te bestempelen, omdat wellicht 1 in de 1000 WEL werkt. Maar zoals Fleurtjuh al zei "klinkt het te mooi om waar te zijn? Dan is het dat meestal ook."

Maar er is een methode om een klein beetje uitsluitsel te krijgen. In de desbetreffende video of site wordt je vaak lekker gemaakt of als dom bestempeld dat je de methode (nog) niet gebruikt. Ik raad je aan een aantal van die filmpjes of sites door te lezen. Op het moment dat je een site of filmpje tegenkomt die je een methode aanleert waarbij je niet direct een bepaald bedrag moet overmaken of iets moet aanschaffen, DAN heb je wellicht te maken met een methode die wel zou kunnen werken. Maar meestal wordt er op een bepaald punt een financieel verzoek ingediend. Deze kunnen of een rechtstreekse donatie zijn, het bestellen van een zogenaamd pakket, literatuur of een softwareprogramma etc..

Bij geldmethodes.com is het dus direct aan de orde om een bedrag van 100 euro over te maken. Gelukkig roept dit al direct twijfels bij je op, anders zou je geen thread hebben aangemaakt. Reken er dus maar op dat dit een onbetrouwbare methode is.

Als ik een dergelijke methode had waarvan ik ZEKER was dat het zou werken, zou ik er natuurlijk ook aan willen verdienen. Maar omdat ik er zeker van ben dat mijn methode inderdaad zijn vruchten zal afwerpen voor zowel mijzelf als de personen die zich mijn methode aanmeten, zou ik ook bereid zijn een extra risico te nemen.
Ik zou zelf bijvoorbeeld 10euro tegoed gratis geven zodat je direct kunt begin met handelen. Je kunt echter alleen je verdiende geld "cashen" op het moment dat je bijvoorbeeld een saldo hebt die hoger is dan 50euro.

Maar ik brabbel weer is door.

Ik hoop dat je iets hebt aan mn reactie en ik ben blij dat je een van de personen bent met een gezonde dosis wantrouwen!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: geldmethodes.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Als ik de WHOIS opvraag van deze site...

(dit kan via: http://whois.domaintools.com/geldmethodes.com )

zie ik:
Registrant Contact:
WhoisGuard
WhoisGuard Protected ()
Kortom - de standaard "Wij hebben iets te verbergen" methode.
Alleen al hierom zeg ik - niet doen.

Gesloten