LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gesp media gratiskados.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jolientjuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2006 12:50

gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jolientjuh »

Hallo allemaal,

ik had gehoord dat er in de vorige aflevering wat van gratiskado's.nl was? Dit heb ik helaas gemist kan iemand mij even updaten? In de zoekmachine van radar kon ik namelijk niks vinden :?

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jurrien »

Het is geen oplichting, Maar wel een soort mlm-plan. Het idee is dat jij een antennebooster koopt voor bedrag dat 10x duurde is dan elders. Hierna komt jou naam op een lijst en dan kan je zelf zien waneer jij aan de beurt bent voor het gratis kado. Ik kan je nu al zeggen dat je wel heel veel geduld moet hebben want ik schat in dat het enige jaren!! gaat duren voor je het [ als je het krijgt ] in ontvangst mag nemen.
een goede raad, Doe het niet en ga er dan liever voor sparen.

Jurrien.

bertim

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door bertim »

Een soort pyramidespel dus, ik dacht dat die verboden waren?

DTO
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2006 20:15

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door DTO »

Hallo ik heb mij ook aangemeld bij doemaardieipod, tot op heden geen succes. meer dan 90 mensen die zich aangemeld hebben via mijn link


Wat wel werkt : www.leukebonus.nl

De lijsten zijn nog kort en de kansen zijn zeer groot (nog wel)

Bij deze site is de truuk 1 voor allen allen voor 1

voor 20euro krijg je een produkt (wat natuurlijk niets voorstelt, maar niet onbruikbaar) en als er genoeg mensen zijn krijgt de eerste op de wachtlijst een gratis ipod.

Als je denkt om ergens aan mee te doen, dan zou ik deze site zeker
bezoeken.

(kijk maar bovenaan de lijst bij de Ipod 30gb)

Gast

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door Gast »

En dan gek kijken waarom je nu zoveel wordt gebeld of met andere reclame in de bus.
Handel in 06 nummers ,adressen overal wordt dit weer door verkocht.
Hoe dommer is men nog geworden .

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door joopataa »

Het is inderdaad niet erg slim om hier aan mee te doen. Ten eerste moet je anderen aansporen dingen te kopen of bekijken en iedereen heeft gelijk zijn mailbox vol met allerlei rotzooi. Leuk voor je familie en vrienden dat jij diegene bent die er voor zorgt dat zij die troep op hun pc krijgen.
Joopat. :)

Anet
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 feb 2006 14:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door Anet »

Hoi,

idem dito met de site http://www.gratisrijden.nl.
Dhr. M. Hauer te KERKRADE vraagt hier 5,00 euro inschrijf-geld.
De site schijnt in het verleden al eens van het net afgehaald te zijn, maar gek genoeg staat hij nu weer online.
Ik heb inmiddels 3 emailtjes met diverse vragen gestuurd via deze site, maar ik krijg geen reactie terug.....
Niet aan meedoen dus.

linnie88
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 jan 2007 18:30

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door linnie88 »

hallo allemaal! :lol:

ik heb me ook op gegeven voor de kados,maar daarna las ik van alles over,dat het niet kloppen zou,de een krijgt wel zijn kado de ander weer niet,nou ja......mochten er in de toekomst problemen zich voordoen met deze site,ik heb via hun kvk nummer uitgezocht waar ze zitten,en ik heb ook een telefoonnummer kunnen traceren,op de kvk site staan ze namelijk ook onder een ander bedrijf genaamd ACTIV INTERNETDIENSTEN ,en daar vond ik het telefoonnummer zoals veel mensen al zochten las ik overal.

ik zet het hieronder,en ik hoop dat ik iemand ermee help mocht die niet zijn kado krijgen.........

succes!

linda :wink:



Tel: 0546 566 946
Fax: 0847 233 790
Email: [email protected]


KvK: 08.117.892 te Veluwe & Twente
BTW: 128.442.396.B01
Rabobank: 1035.76.827 te Vriezenveen


Vestigingsadres: H J Meijersstraat 52
Vestigingsplaats: 7671MH Vriezenveen
Internetadres: http://www.activ.nl

KvK-nummer: 08117892 0000

majorie
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 dec 2006 22:29

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door majorie »

laat ik hier nou ook in getrapt zijn 3 weken gelden ik op gegeven ik wou graag een wii ik houd contunu de lijst in de gaten wil niet vlotten ik hoop dat ik toch die attene buster binnen krijg anders ga ik aangifte doen van oplichting verder weet ik er ook niet veel van ja dat je zieltjes kan winnen ik vind niet echt iets om aan te raden heb er ook spijt van dat ik aan begonnen ben ik zou er eerst meer info over zoeken voordat je aan begint afz majorie

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Hoi,ik zit al sinds 28-12-2006 te wachten op mijn samsung E-500,heb al paar keer ge-emaild,maar nee hoor niks,ze hebben 1 keer terug gemaild dat het al verstuurd was,jaja zal wel,ik heb het nog steeds niet,kan wel aangifte doen,maar of dat helpt,ben toch bang dat ik het niet meer krijg,voel me echt kl...,mailen helpt ook niet meer,ze zijn flauw van mij,wacht nog ff af,wie heeft een ideetje hoe ik dit verder kan afhandelen.

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

En als je het nummer 0546566946 draai,moet je code invoeren,nou heb je ook wat aan.

cossie300
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 feb 2007 23:31

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door cossie300 »

Niks voor niks! Geloof mij maar.

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Ik heb het eindelijk gekregen,ze hadden een fout gemaakt.

dnz
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:13

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door dnz »

Ik heb ook 3 maanden geleden iets besteld, daarna de lijst bijgehouden en stond 4e.. de 1e, 2e, 3e zijn afgerond dus ze hebben gewonnen, en nu ben ik aan de beurt!.
Ik heb gewacht en weer het lijst bijgehouden en eindelijk heb ik gewonnen! :D (dus na de 30 klanten) En nu wat ik niet snap, na de 30e klant begint het lijst opnieuw en dan is het de kans voor de volgende persoon. Maar er is niets gebeurt en de lijst begint weer opnieuw te tellen? nu moet ik weer opnieuw op 30 klanten wachten :shock: :shock: :? ..

Ik heb ze 2 keer een mail gestuurd maar ik krijg GEEN reactie terug? :?
Wat een k*tstreek zeg :x weet echt niet wat ik moet doen :cry:

(ojaa, morgenvroeg een sollicitatiegesprek :D wens me veel succes :D )

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Welke email heb je gebruikt dan,probeer eens [email protected],mischien meer geluk.

dnz
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:13

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door dnz »

@ jannet

Ik had het gewoon via: http://www.gratiskados.nl/contact.php gedaan, maar ik zal het ook via [email protected] even proberen!

Dank voor snelle reactie :wink:

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Doe maar,heb ik ook gedaan,zijn gaan er over,het zijn dezelfde personen hoor,en die geeft wel antwoord.

Rene V
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mar 2007 17:19

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door Rene V »

Hallo allemaal.

Ik probeer nu al 2 weken in contact te komen met de makers van de site Gratiskados alleen krijg ik totaal geen gehoor.

Is het iemand al opgevallen dat de site vanaf december niet meer geupdate is? de home page zegt genoeg dat dit niet gebeurt is.

Als er mensen zijn die ook nog een kado moeten krijgen doordat ze een paars vakje achter hun naam hebben staan dan hoor ik dit natuurlijk graag.

dnz
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:13

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door dnz »

@ Rene V
Net als jij het doet probeer ik ook al een paar weken contact met ze op te nemen. Ik heb namelijk al gewonnen maar krijg helemaal nog steeds GEEN bericht :? . En net zoals jij ook zei de site wordt niet meer geupdate?? weet ook niet hoe dat zit.

help mij ook allemaall :(

jannet
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 sep 2003 20:46

Re: gesp media gratiskados.nl

Ongelezen bericht door jannet »

Die andere email wil niet,duurd ontzettend lang voordat je een bericht krijg,heb er ervaring mee,probeer eens dit email,[email protected] ,dit zijn precies dezelfde mensen die er over gaan,daar kan je lekker klagen,ben er gelukkig vanaf.

Gesloten