LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Google

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Pauljans
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2006 11:34

Google

Ongelezen bericht door Pauljans »

Beste mensen, onlangs kocht ik het tijdschrift van google "tips & trucs masterclass". Ik dacht leuk, want ik wilde mijn eigen homepagina bouwen en ik moest dan eerst die site "pages.google.com"downloaden, maar daar had Google Gmail account voor nodig, maar hoe kom je aan zo,n account, je moet je dan uit laten nodigen door iemand die een dergelijk account al heeft, maar ik geen mens die dat al heeft, maar weer geen nood, je kan je zelf aanmelden met je mobiel maar dat is een sprong in het duister want dan kom ik ergens anders op deze wereld terecht en daar ben toch wel een beetje huiverig voor Ik heb hierover tweemaal 'n mail naar de redactie gestuurd, resultaat 3 x niks, geen enkele reactie, ik vind dit erg zwak van google.
Nog een voorbeeld,op pagina 11 tip 13 muziek zoeken, ook een flop.
Als ik kopblad lees met die schreewende teksten dan krijg ik een beetje het idee dat ik weer een keertje getild ben.
Ik ben benieuwd naar uw reacties en of tips.
Mart

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Google

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ten eerste, ik snap totaal niet wat dit met Gezondheidszorg te maken heeft

Ten tweede, lees je berichten na voor je ze post, dit is absoluut niet te volgen

Ten derde een Gmail account kan tegenwoordig iedereen aanvragen, door anderen laten uitnodigen was alleen in de beginfase, maar inmiddels niet meer.

Ten vierde, Een site downloaden? Hoe ga je dat doen? En dan wil je ook nog je eigen pagina bouwen? Het zal mij benieuwen.... Een pagina bouwen doe je niet met hulpmiddelen, dat doe je door dagen of wekenlang zelf de code in te toetsen, uit te proberen en aan te passen.

kiz
Berichten: 2317
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Google

Ongelezen bericht door kiz »

Een pagina bouwen doe je niet met hulpmiddelen, dat doe je door dagen of wekenlang zelf de code in te toetsen, uit te proberen en aan te passen.
nah karr-2... als je geen verstand van die zaken hebt doe je er beter aan te zwijgen. Het "zelf intoetsen" van code is écht uit de prehistorie van het internet.

HvdC
Berichten: 233
Lid geworden op: 23 okt 2004 14:59

Re: Google

Ongelezen bericht door HvdC »

Gmail accounts zijn alleen maar op uitnodiging te verkrijgen. Zet je e-mail maar hier neer en ik stuur je een uitnodiging.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Google

Ongelezen bericht door karr-2 »

nah karr-2... als je geen verstand van die zaken hebt doe je er beter aan te zwijgen. Het "zelf intoetsen" van code is écht uit de prehistorie van het internet.
Kan best waar wezen, maar dat is wel de beste manier om het te doen. Al die programmas die je er zogenaamd mee helpen vernaaien je code of stoppen er veel te veel onzin in.

Gmail accounts kun je aanmaken op uitnodiging of per SMS. Zie https://www.google.com/accounts/SmsMailSignup1 voor meer informatie.

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: Google

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Sh*t, ben ik t alweer eens met karr. Met de hand aanpassen is een stuk zorgvuldiger, je weet wat je doet en je hebt geen code vol troep. Maar ja, dan moet je html, css, js, php etc wel kunnen lezen en schrijven.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Google

Ongelezen bericht door karr-2 »

Dat is waar, maar dat is redelijk eenvoudig te leren.

Gesloten