LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis van Telfort maar later wel betalen.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hdeweert
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2015 16:55

Gratis van Telfort maar later wel betalen.

Ongelezen bericht door hdeweert »

Al jaren ben ik gebruiker van telfort internet. In het verleden ingestapt op de basis snelheid van 8 mb/s. Na enige tijd heeft Telfort deze snelheid gratis verhoogd naar 30 mb/s. Dat is natuurlijk geweldig. Echter de aap komt pas uit de mouw als ik na een aantal jaren nog sneller wil nl van 30 mb/s naar 50 mb/s. Als ik een nieuwe abonnee zou zijn zou mij deze verhoging €4 gaan kosten. Echter meneer telfort is van mening dat ik omdat ik al jaren gebruik maak van de gratis snelheidsverhoging deze maar eens moet gaan betalen en ipv €4 moet ik € 5,50 gaan betalen voor eenzelfde verhoging van de snelheid zo probeert meneer telfort extra inkomsten te genereren, eerst wat geven en later wat nemen. Welke stiekeme grappen heeft telfort nog meer in petto???

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: Gratis van Telfort maar later wel betalen.

Ongelezen bericht door joep873 »

Je hebt dus gratis een pakketverbetering gekregen en als je een nog beter pakket wilt ga je het standaardbedrag voor het nieuwe pakket betalen. Dat lijkt me vrij normaal.

aarie25
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 apr 2013 08:14

Re: Gratis van Telfort maar later wel betalen.

Ongelezen bericht door aarie25 »

dit is toch normaal, dit heet nieuwe klanten lokken, die gaan van zelf wel meer betalen.
snap het probleem niet helemaal, als jij dit niet wil betalen, ga je toch bij een ander kijken.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Gratis van Telfort maar later wel betalen.

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Beste hdeweert,

Hierover hebben wij al contact op het forum.
link: https://forum.telfort.nl/levering-266/u ... post448975

Stephen

Gesloten