LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Handel Registratie voor het MKB

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
petra meulman
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2012 14:02

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door petra meulman »

MKB is weer bezig met het versturen van spookfacturen. Datum brief is 20-07-2012. Ditmaal voor een totaal bedrag van 297,50 euro, in de kleine lettertjes staat dat het om een aanbieding gaat en niet om een factuur.
Erg verwarrend, en zeker irritant dat MKB niet geluisterd heeft.. nu ik lees dat Tros Radar er in 2011 al aandacht aan heeft besteed en zelfs de website uit de lucht heeft weten te halen destijds.. Dezelfde website is overigens wel weer gewoon actief...

De reden waarom ik deze brief heb ontvangen is, waarschijnlijk, omdat ik contact heb gezocht met het MKB over een vraag waar ik mee zat als bedrijf zijnde. Het was de eerste keer dat ik contact had gezocht. Ik ben gratis te woord gestaan door een medewerker van het MKB, waarbij duidelijk is besproken dat er geen kosten aan het geboden advies verbonden zou zijn.
Kennelijk is een dergelijk contact al voldoende voor het MKB om je deze 'aanbieding voor registratie' toe te zenden...

James17
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2012 14:06

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door James17 »

Ik heb vandaag ook een spookfactuur binnengekregen van MKB Registratie Services.

Duidelijk een spookfactuur; of ik mijn bijdrage voor het jaar 2012-2013 wil betalen 297,50 EURO!!!

KvK 37147698
Postbus 2186 CD Arnhem

Gegevens die ik heb gevonden zijn:

Domeinnaam: http://www.gidsvoormkb.nl
Status: actief
Houder: Adem Orbay
Administratieve contactpersoon: [email protected]
Registrar Internationale Domeinregistratie Nederland
Kabelweg 48
1014BB AMSTERDAM
Nederland

Technische contactpersonen : [email protected]
DNSSEC : nee
Domeinnaamservers : ns1.ikhost.org & ns2.ikhost.org
Datum registratie : 2011-05-03
Datum laatste wijziging : 2011-09-22
Administratie door : NL Domain Registry

eblazee
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2012 13:15

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door eblazee »

Grappig detail is dat ik 2 facturen (euh, aanbiedingen) heb ontvangen: 1 van Nederlandse Bedrijven Register (KvK nummer 37147699 in Amsterdam) en 1 van MKB Registratie Services (KvK nummer 37147698 in Arnhem). Inschrijvingen zijn opvolgend. De gebruikte template voor het versturen van de aanbieding toot veel overeenkomsten. Ze hebben alleen de moeite genomen om de tekst van uw registratie anders op te maken. BTW nummer lijkt ook verdacht veel op elkaar.

Ben inmiddels klaar met dit soort bedrijven die er alleen op uit zijn om geld afhandig te maken van hardwerkende ondernemers. Pure oplichterij, heb er geen ander woord voor. Hoop dat hier nog meer aandacht aan besteedt wordt. Wellicht behoort dit standaard bij de informatie verschaffing van de KvK bij het starten van een nieuw bedrijf.

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door cvproductions »

KvK DOET HELEMAAL NIETS VOOR U!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zoek ik op plantenkwekerij, dan zie ik 2 bedrijven.
Zoek ik op computers, dan zie ik 20 bedrijven.

Met beide heb ik te maken, maar zelf sta ik er, gelukkig, niet bij.

Hieruit kan ik opmaken, dat er dan al 22 bedrijfjes ingestonken zijn.

Dat is bij elkaar al een aardig maandsalaris!!!!!!!!!!!!!

Diaro
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2012 17:36

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door Diaro »

Deze week weer de vertrouwde spookfaktuur voor MKB Registratie Service gekregen van "gidsvoormkb.nl"

Let er op dat dit OPLICHTING is. Vorig jaar is hier ook al melding van gemaakt. NIET BETALEN!!

google maar op gidsvoormkb

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door cvproductions »

Deze week weer de vertrouwde spookfaktuur voor MKB Registratie Service gekregen van "gidsvoormkb.nl"

Schreef Diaro.

De hoeveelste is dit al????

msnoeck
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2012 15:14

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door msnoeck »

Beste Allemaal en in het bijzonder Redactie

Wij krijgen net een nep factuur van MKB Registratie Services.
Deze heeft KVK 37147698, volgens de factuur.

Na zoeken op Internet, kwamen natuurlijk de verschillende Radar Items naar boven.
Echter die zijn van een jaar geleden (2011).

Dus ik wil iedereen waarschuwen voor deze "factuur"
Is toch wel makelijk geld verdienen zo.
Jammer dat dit nog steeds ongestraft kan, gewoon een spook factuur sturen, en dan maar hopen dat je mee gaat in de grote massa.

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door cvproductions »

HIEP! HIEP! HOERA!!!

Domeinnaam: http://www.gidsvoormkb.nl
Status: actief
Houder: Adem Orbay
Administratieve contactpersoon: [email protected]
Registrar Internationale Domeinregistratie Nederland
Kabelweg 48
1014BB AMSTERDAM
Nederland
Technische contactpersonen : [email protected]
DNSSEC : nee
Domeinnaamservers : ns1.ikhost.org & ns2.ikhost.org
Datum registratie : 2011-05-03
Datum laatste wijziging : 2011-09-22
Administratie door : NL Domain Registry

Wanneer je naar de site wil, krijg je: De webpagina kan niet worden weergegeven

Dus... ook offline. Maar... hoe zit het nu met het geld dat men al ontvangen heeft? Wordt dit keurig netjes terug geboekt??? Ik denk van niet!

Dus.... men heeft betaald voor een dienst die niet (meer) geleverd wordt!!!!

Trace
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2013 23:29

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door Trace »

Adem Orbay is blijkbaar door zijn fraude-centjes heen want heb vandaag een spookfactuur van MKB registratie services ontvangen. Hij heeft nog steeds zijn Nederlands niet bijgespijkerd: 'Wanneer u gebruikt wilt maken ... word uw betaling ...'. Als het de creep is die ik op Facebook heb kunnen spotten als kofferbak-sales in zijn Mocro Mercedez dan is het plaatje compleet. Wordt dan ongetwijfeld binnenkort ook opgepakt voor Lover Boy praktijken. Zal niet lang duren voordat deze glibber door een paar woeste ondernemers creatief ingemetseld wordt :D

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door cvproductions »

Adem Orbay is blijkbaar door zijn fraude-centjes heen want
hij kan ook zijn website niet meer betalen. This site has been suspended. In het Engels, omdat de hoster in Amerika zit/zat.

JokevW
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2013 16:45

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door JokevW »

Ik heb vandaag een brief gekregen van MKB registratie services

Blijkbaar moet ik voor de periode 2013/2014 een bedrag van 296,45 betalen.


er staat er in kleine lettertjes onder dat het een aanbieding is en geen factuur.
Ontzettend misleidend dus.

Dit is ons nooit eerder gebeurd,dus het was wel even schrikken toen we de (nota) lazen
Gelukkig lees ik altijd de kleine lettertjes.
Ik hoop niet dat mensen hier intrappen.
Schandalig dit

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door dhc »

Dikke foei!

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door cvproductions »

Het kan nog veel erger: € 995 per jaar. Voor drie jaar te betalen, dus totaal € 2985 ex BTW.
EU BUSINESS REGISTER
P.O.BOX 3079
3502 GB UTRECHT
THE NETHERLANDS

Fax: +31 205 248 107

ORDER

THE SIGNING OF THIS DOCUMENT REPRESENTS THE ACCEPTANCE OF THE FOLLOWING CONDITIONS AND THE CONDITIONS STATED IN “THE TERMS AND CONDITIONS FOR INSERTION” ON THE WEB PAGE:
WWW.EUBUSINESSREGISTER.COM. THE SIGNING IS LEGALLY BINDING AND GIVES YOU THE RIGHT OF AN INSERTION IN THE ONLINE DATABASE OF THE EU BUSINESS REGISTER, WHICH CAN BE ACCESSED VIA THE INTERNET,
AND A CD-ROM WITH EUROPEAN BUSINESSES IS GRANTED, ALL IN ACCORDANCE WITH THE CONTRACT CONDITIONS STATED ON “THE TERMS AND CONDITIONS FOR INSERTION” ON WEB PAGE:
WWW.EUBUSINESSREGISTER.COM. THE VALIDATION TIME OF THE CONTRACT IS THREE YEARS AND STARTS ON THE EIGHTH DAY AFTER SIGNING THE CONTRACT. THE INSERTION IS GRANTED AFTER SIGNING AND RECEIVING
THIS DOCUMENT BY THE SERVICE PROVIDER. I HEREBY ORDER A SUBSCRIPTION WITH THE SERVICE PROVIDER EU BUSINESS SERVICES LTD. “EU BUSINESS REGISTER”. I WILL HAVE AN INSERTION INTO ITS DATABASE FOR
THREE YEARS. THE PRICE PER YEAR IS EURO 995.
THE SUBSCRIPTION WILL BE AUTOMATICALLY EXTENDED EVERY YEAR FOR ANOTHER YEAR, UNLESS SPECIFIC WRITTEN NOTICE IS RECEIVED BY THE SERVICE PROVIDER OR
THE SUBSCRIBER TWO MONTHS BEFORE THE EXPIRATION OF THE SUBSCRIPTION. YOUR DATA WILL BE RECORDED. THE PLACE OF JURISDICTION IN ANY DISPUTE ARISING IS THE SERVICE PROVIDER’S ADDRESS. THE
AGREEMENT BETWEEN THE SERVICE PROVIDER AND THE SUBSCRIBER IS GOVERNED BY THE CONDITIONS STATED IN “THE TERMS AND CONDITIONS FOR INSERTION” ON THE WEB PAGE: WWW.EUBUSINESSREGISTER.COM

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Een postbus in Utrecht - maar in de "west indies" gevestigd ..
En een Yahoo mail adres??


http://whois.domaintools.com/eubusinessregister.com

Tja - beetje doorzichtig.

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door cvproductions »

Een postbus in Utrecht - maar in de "west indies" gevestigd ..
En een Yahoo mail adres??
En dan kun je je zo maar inschrijven bij de Kamer van Koophandel??????
Gelukkig hoeven aan dit zootje geen bijdrage meer te betalen!!!

ADirks
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2013 10:26

Re: Handel Registratie voor het MKB

Ongelezen bericht door ADirks »

Beste mensen,

Graag kom ik in contact met mensen die benadeeld zijn door Adem Orbay of onder een andere naam door een van zijn oplichtingspraktijken. Wij zijn bezig met een rechtzaak tegen Adem Orbay in een poging om hem te laten stoppen met zijn oplichtingspraktijken. Er zijn namelijk teveel slachtoffers die het allemaal zomaar laten gaan, net als de politie, terwijl Adem Orbay rustig doorgaat met zijn illegale praktijken.

Als je interesse neem dan even contact op, dan kunnen we contact houden en eventueel informatie samenvoegen.

Alvast dank!

Gesloten