LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heraansluiting ADSL kpn niet mogelijk

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Dorus32
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2008 14:00

Re: Heraansluiting ADSL kpn niet mogelijk

Ongelezen bericht door Dorus32 »

OEH WAT ERG ZEG!! we kunnen niet allemaal een ontzettend taal wonder zijn als bijvoorbeeld Dorus: talenwonder???

Hij probeert de topic starter gewoon te helpen en jullie helpen de TS er ook niet echt mee.

De reden waarom ik hier reageer is omdat ik iemand ken die een soort gelijk probleem heeft en ik tenminste interesse toon in de eventuele oplossing, ipv iemand zwart proberen te maken: soortgelijk??? :lol: :lol:

Een talenwonder om een eenvoudig berichtje op te stellen? Dat zal toch zeker niet nodig zijn?
Maar een normaal gebruik van de spelling is toch niet te veel gevraagd?
Zoek trouwens eens op het volledige forum naar de resultaten die E.Weis heeft bereikt bij diverse problemen. Helemaal niets!!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Heraansluiting ADSL kpn niet mogelijk

Ongelezen bericht door D1RK »

E Weis zou best wel eens iets meer tijd in deze kerst drukte nodig kunnen hebben...

Maar als er wel ADSL is kun je vaak met een paar honderd meters kabel en 2 RJ 45 stekkers via sloten of over dakgoten tijdelijk een verbinding maken en als je de PC niet op 100 maar 10 Mbs in stel bleef er voor de buren genoeg over om snel te surfen.

In rustige gebieden word dit wel een meer gedaan omdat ze daar lagere snelheden en meestal erg dure verbindingen hebben...

Als je de papieren krant samen leest is dat normaal dus de digitale versie zou dan toch ook gedoogd worden!

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Heraansluiting ADSL kpn niet mogelijk

Ongelezen bericht door Ron58 »

Zoek trouwens eens op het volledige forum naar de resultaten die E.Weis heeft bereikt bij diverse problemen. Helemaal niets!!
Dan is hij dus toch echt van KPN :lol: :lol:

bammar
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 dec 2008 11:52

Re: Heraansluiting ADSL kpn niet mogelijk

Ongelezen bericht door bammar »

Geachte heer Weis,

Ik weet niet of U al enige vordering gemaakt heeft, maar het is niet meer nodig.

Ik heb via via een ingang gevonden tot de hogere kringen bij KPN en die kunnen wel buiten de postcode check om een abonnement afsluiten.
Ik heb mijn verhaal uitgelegd en zij vonden het ook een opmerkelijke situatie en hebben een nieuw abonnement afgesloten voor mij.

Ik heb nu de snelheid die ik met mijn abonnement ook zou moeten hebben en geen problemen met uitval van de verbinding.
Technisch is het dus wel mogelijk, zoals ik al gemeld had.

Ik ben nu geholpen, maar voor de toekomst en andere mensen met het zelfde probleem heb ik aan de klachten commissie gemeld dat de KPN
volgens mij minimaal, in gevallen waar wel internet geweest is en nu niet meer kan, een monteur moet sturen.

Aangezien de KPN zegt dat het technisch niet mogelijk is, kan die monteur dat dan ter plekke testen en zal waarschijnlijk blijken dat het op dat
adres wel mogelijk is. Dit adres zal dan weer vrijgegeven moeten worden in de postcode check.

Het lijkt mij goed dat U dat ook via Uw connecties/baas meld, zodat er misschien minder klachten en problemen ontstaan.

Toch bedankt voor Uw moeite.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Heraansluiting ADSL kpn niet mogelijk

Ongelezen bericht door Ron58 »

Geachte heer Weis,

Ik weet niet of U al enige vordering gemaakt heeft, maar het is niet meer nodig.
Goh, geloofde je hier dan nog in na meer dan een maand??

Bart_Ster1
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2008 16:09

Re: Heraansluiting ADSL kpn niet mogelijk

Ongelezen bericht door Bart_Ster1 »

Lucky you :) Mr. Bammar!
Bij mij ging helemaal mis met KPN :evil: . In algemeen hetzelfde verhaal met eerst ADSL opzeggen en dan van ISDN naar analoog omzetten. En dat was in November vorige jaar. Vanaf toen is KPN niet in staat geweest om de lijn om te zetten. Sterker nog heb ik als “cadeau” ook twee rekeningen van nieuwe diensten van KPN. Een klacht indienen heeft geen zien. Na tien dagen was de antwoord: Wij zullen de klacht in behandeling nemen over …… ENKELE WEKEN. Hoezo de klant is koning. KPN is koning! Wat een slordige service. Inmiddels moet ik 3 keer per dag de ISDN centrale reseten om te kunnen bellen. Dat was ook de reden dat ik de lijn wil omzetten. Ik heb helemaal gehad met KPN. Bellen met KPN heeft ook geen zien. De mensen van de Call centrum kijken allen naar de scherm maar helpen?? Zijn ze blij als de gesprek beëindig is en of de klant tevreden is of het probleem opgelost is telt niet. Weet iemand een manier om KPN ook uit te schakelen van de telco wereld? Dan besparen we tijd en zenuwen. :idea:

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Heraansluiting ADSL kpn niet mogelijk

Ongelezen bericht door Ron58 »

In de Telegraaf lees je dat KPN tevreden is over 2008, men heeft nauwelijks iets gemerkt van de crisis en de vooruitzichten zijn goed.

Dat is waar het om gaat, de cijfertjes, de winsten en de bonussen voor topmensen en aandeelhouders.

Of de mensen van de helpdesk ook zo tevreden zijn? Ik denk het niet, het moet toch vreselijk frustrerend zijn om een klant niet te kunnen helpen omdat je werkgever je de tijd en de middelen hiervoor niet geeft.
Alleen het aantal aangenomen telefoontjes telt, hoe deze afgehandeld zijn doet kennelijk niet ter zake.

Of de klanten ook tevreden zijn? Denk het ook niet, KPN (+dochters) staat al jaren bovenaan in de klachten Top3 van Kassa, meestal op de eerste plaats waar ze alleen even vanaf gestoten worden door een tijdelijke winnaar waar kortstondig veel ophef over is.
Het interesseert ze kennelijk geen bal, want even zovele jaren zijn ze ook al regelmatig te gast bij Kassa of Radar, beloven dan van alles, waar uiteindelijk helemaal niets van terecht komt.
Een goede klantenservice is kennelijk niet nodig, de jaarcijfers zijn toch goed??
Mogelijk komt dit goede resultaat voor deel zelfs door de torenhoge belkosten die klanten maken naar de helldesks :lol:
Geen klagende klanten, geen inkomsten.

Ik ben nog steeds blij dat ik er helemaal weg ben.

Gesloten