LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Net overstappen en vraag CompuServe

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Rob Hubert
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 feb 2009 14:32

Het Net overstappen en vraag CompuServe

Ongelezen bericht door Rob Hubert »

Ik heb nu tot 3x toe geprobeerd om naar Het Net over te stappen, gebruikmakend van hun "actie" snelsurfen en direct overstappen. Bij dit pakket zorgt Het Net er voor dat je huidige aansluiting (Telfort) wordt opgezegd.

Helaas hebben ze daar geen kaas van gegeten want tot 3x toe krijg in netjes de aansluitgegevens en tot 3x toe een brief dat het niet mogelijk is, omdat er al een ADSL aansluiting op mijn adres zit (ja, die moeten ze juist opzeggen). Ik heb bij Telfort een opzegtermijn een maand.

Nu heeft Het Net bij mij wel afgedaan en denk ik er over om naar CompuServe over te stappen. Er mag dan wel geen reclame gemaakt worden, maar is zie (onder zoeken Forum) niet veel negatieve berichten over hen. Ik kan daar tot 20MB afsluiten, maar in de verschillende onderwerpen in het forum heb ik gelezen dat dit afhangt van hoever de "centrale" van je huis af zit. Wordt hier nu mee bedoeld de Grote centrale of de centrales die bij verschillende woningen staan.

Misschien dat iemand mij kan schijven hoe dit zit met de laatste vraag?

Vr. groet,

Rob

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: Het Net overstappen en vraag CompuServe

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Gewoon oude opzeggen en compuserve nieuw nemen. De oude blijft van kracht totdat je de Zyxel modem van Compuserve krijgt. Evenn hardwarematig overzetten en klaar ben je. Geen gezeur wel zo makkelijk.

Groet,

Uranus

Rob Hubert
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 feb 2009 14:32

Re: Het Net overstappen en vraag CompuServe

Ongelezen bericht door Rob Hubert »

Ik heb me inmiddels aangemeld bij CompuServe en de bevestiging is binnen. Nu nog het modem en ik ben (hopelijk) val alles wat Telfort af :D

Rob

Gesloten